    From: "Endriu" <n...@i...pl>
    Newsgroups: pl.biznes.wgpw
    Subject: NTG - Krzyż.
    Date: Thu, 12 Aug 2010 09:43:41 +0200

    Szkoda mi tych naszy seniorek szczerze i uczciwie modlących się pod krzyżem:

    KRZYŻ: Czy są jeszcze warszawiacy
    http://tiny.pl/h74mz

    "[...] Ludzie modlą się o Prawdę Chrystusa dla Polski, w tym o Prawdę w
    sprawie legalnego wyjaśnienia Zbrodni Smoleńskiej. [...]".

    Bo nie wiem czy Kaczyński ze swoją zasługuje na tak poświęcenie naszych
    modlących się kochanych babć....

    Samozagłada polskiego katolicyzmu
    http://prawica.net/opinie/22942

    "[...] Zachowanie większości duchowieństwa po 10 kwietnia wstrząsnęło mną.
    Słyszało się głosy, że samolot mógł się przecież rozbić kilka dni wcześniej,
    gdy leciał nim do Katynia Donald Tusk; inni duchowni popadli w nastroje
    swojego rodzaju politycznej mistyki w której wykreowano Lecha Kaczyńskiego i
    jego Małżonkę na świętych, zupełnie zapominając o tym, że para prezydencka
    miała heterodoksyjne poglądy w sprawach In vitro czy aborcji. Zupełnie nie
    rozumiem tego zaślepienia, tego przekonania, że Kaczyński (a także i PiS) to
    ostatnia nadzieja polskiego katolicyzmu. Wbrew wszystkim faktom, głosowaniom
    wielu posłów PiS, wbrew temu, że Kluzik-Rostkowska została szefową kampanii
    wyborczej Jarosława Kaczyńskiego uczyniono z PiS sztandar polskiego
    katolicyzmu - tak jakby wolnomularska i socjalistyczna tradycja PPS i KOR
    miała cokolwiek wspólnego z katolicyzmem. [...]".

    "Sumienie to Pan zostaw w konfesjonale".....

    Wstyd mi za Polskę, że w obrońcami polskiego niezyjącego prezydenta muszą
    być schorowane modlące się babcie, które musza się użerać z tego typu
    debilami....
    http://wirtualnapolonia.com/2010/08/09/nowy-czlowiek
    -prezydenta-organizator-zadymy/
    http://blogmedia24.pl/node/34510#comment-107067

    Gdzie ci ku...a partyjni obrońcy PiS-u się pytam ?. Gdzie ci poupychani na
    partyjnych stołkach urzędnicy czychający tylko na diety poselskie i
    przedwczesne emerytury i unioeuropejskie posady ?. Bronić ku...a krzyża
    dziady dardanelskie, a nie wysługiwać się podatnymi na propagandę starszymi
    osobami, które wzaciszu domowym winny spokojnie odpoczywać, a nie
    odpowiadac na zaczepki pijanych nieopierzonych wyrostków ....

    Kurwa jak ten kraj nisko upadł ..... Wstyd mi za Polskę, Wstyd ....
    Daj Boże aby to poświęcenie starszych Babć się opłaciło i aby wymodliły one
    PRADWĘ .....

    Endriu
    http://drendriu.ovh.org/