  • 11. Data: 2009-05-21 22:54:41
    Temat: Re: NTG. Pytanie o statki ....
    Od: "NY" <a...@o...eu>

    Użytkownik "Endriu" <n...@i...pl> napisał w wiadomości
    news:gv4dop$h0g$1@news.interia.pl...

    > 35 * 4,38 = 150 mln PLN
    >
    > Czyli Gdańsk poszedł do ŻYDA za dwa statki.
    >
    > Ja pierdolę ...... Kurwa ....
    >

    > --
    > Pozdrawiam
    > Endriu
    > http://drendriu.ovh.org/

    Gdynia nie Gdansk...
    zreszta jeden ch...j
    Gdynia + Szczecin ... 4 statki

    ps
    stocznia w Gdansku nalezy do ukraincow

  • 12. Data: 2009-05-21 22:54:47
    Od: "george" <g...@v...pl>

    "Endriu" <n...@i...pl> wrote in message
> [...]
    ,wiadomosc.html

    > " [...] Niewielki gazowiec, który ma przewozić 9 tysięcy metrów
    > sześciennych to koszt od 35 milionów euro.[...]".
    >
    > 35 * 4,38 = 150 mln PLN
    >
    > Czyli Gdańsk poszedł do ŻYDA za dwa statki.
    >
    > Ja pierdolę ...... Kurwa ....

    ale to jest tylko jedna strona równania...
    oczywiście nie wiem tego, ale trzebaby zobaczyć czy koszt budowy tego
    gazowca u nas nie wynosi przypadkiiem 36 mln EUR. (związki, płace itp).
    Wtedy juz ten "interes" nie musi byc taki różowy.
    Dodatkowo nie wiadomo co z długami storczni... za dużo niewiadomych.

    george

  • 13. Data: 2009-05-22 01:25:43
    Temat: Re: NTG. Statek statkowi nierowny
    Od: fatso <f...@n...com>

    Loser wrote:

    Warto sie uczyc od innych.

    Kolejne rzady Wlk Brytanii borykaly sie z podobnym problemem:

    * stocznie- widzialem kiedys taki filmik gdzie paru facetow w Glasgow
    udaje ze cos robi.
    Jeden cos tam podtrzymywal, palac papierosa. Kilku siedzialo wokolo bo
    zwiazki zawodowe
    wykrecily ramie dyrekcji, zmusily do nadwyzek zatrudnienia. Dla
    kontrastu pokazano stocznie
    koreanskie. Praca tam kipiala jak w ulu .Ludzie-mrowki uwijali sie
    sprawnie a statki rosly niemal
    w oczach. Maggie Thatcher wypuscila owe molochy socjalizmu na burzliwe
    wody rynku. W wiekszosci
    utonely.

    * British Leyland- w jego fabryce w Liverpool(Speke factory) trwal
    strajk od DWOCH LAT niemalze.
    Przyszedl nowy szef z Pld Afryki, Edwards mu bylo. Poparty przez Maggie
    Thatcher zamknal ta fabryke.
    Strajkujacy natychmiast strajk przerwali i rzucili sie okupowac ta
    fabryke. Tak aby nie stracic sowitej
    odprawy. Ot, taki etos pracy w tym irlandzkim z pochodzenia miescie
    dawnych handlarzy niewolnikow.
    Tam zadna powazna firma nie zainwestuje bo nie chce sie sparzyc. Edwards
    pozamykal co mogl a reszte
    sprzedal innym frajerom. Np BMW kupil slynna marke Rover samochodowa.
    Po latach udreki
    i strat i to zamkneli, pozostal im co jedynie Land Rover.

    W wyniku tak drastycznej przebudowy panstwa na nowoczesnych zasadach,
    gdzie wszystko jest na sprzedaz,
    niemalze nie ma narodowych swietosci, kondycja finansowa Wlk Brytanii
    do niedawna byla calkiem-calkiem.

    fatso

  • 14. Data: 2009-05-22 03:14:58
    Od: "Jeff " <j...@g...pl>

    fatso <f...@n...com> napisał(a):

    > W wyniku tak drastycznej przebudowy panstwa na nowoczesnych zasadach,
    > gdzie wszystko jest na sprzedaz,
    > niemalze nie ma narodowych swietosci, kondycja finansowa Wlk Brytanii
    > do niedawna byla calkiem-calkiem.

    w Polsce juz wszystko prawie sprzedali, a jakos kondycja sie nie poprawia
    i szanse jak widac po ruchach obecnego rzadu, sa raczej malo optymistyczne.

    Mysle, ze chcesz pocieszyc Polakow, ale po co? Nie lepiej ich jednak nie
    oszukiwac, zanim bedzie za pozno?

    Przyklady ktore podales, maja raczej slabe przeniesienie na grunt
    postkomunistycznej Polski. Wielka Brytania budowala swoja potege w sposob
    odwrotny do tego co robiono i nadal robi sie z Polska.
    W.B. zasysala bogactwo z calego swiata, natomiast z Polski bogactwo po
    II wojnie swiatowej bylo systematycznie odsysane.

    I to nie jest do konca prawda to co piszesz o tym, ze w W.B wszystko jest na
    sprzedaz. Takim pierwszym z brzegu przykladem sa np. banki.

    A jak zrobiono w Polsce z systemem bankowym, to chyba wiesz?

  • 15. Data: 2009-05-22 03:37:08
    Od: fatso <f...@n...com>

    Jeff wrote:
    > I to nie jest do konca prawda to co piszesz o tym, ze w W.B wszystko jest na
    > sprzedaz. Takim pierwszym z brzegu przykladem sa np. banki.
    >
    > A jak zrobiono w Polsce z systemem bankowym, to chyba wiesz?

    I tak i nie.

    Hong Kong Shang hai Banking Corp. wykupil Nat West, jeden z poteznej
    Piatki bankow tutaj, i pare innych, jest tu u nas potega.

    Royal Bank of Scotland rozwijal sie jak szalony, polknal niczym smok
    holenderski ING bank bo zawyzonej cenie- i sie udlawil.
    Ocalil go rzad Wlk Brytanii ogromnym zastrzykiem pieniedzy, dzisiaj
    praktycznie panstwowy.

    Lloyds- gdzie ja trzymam rachunki-to krajowa potega. Miliard funtow
    zysku rocznego, trzyma sie z daleka od pozyczek dla rosyjskich Zydow,
    woli inwestowac
    u siebie. Jesienia wzial szmal od rzadu i uratowal krajowy rynek
    hipoteczny, wlasnie splaca 4 mld funtow panstwu aby tego garba ze siebie
    co predzej zrzucic. Jak sie uwolni to bedzie dominowal w tym kraju
    rynek hipoteczny.

    Barclays- to juz jest miedzynarodowy kolos. 6 miliardow czystego zysku.
    Na propozycje premiera Browna aby tez wzial kilkanascie miliardow
    i dal sie skarbowi panstwa przy sobie ogrzac- Barclays odpowiedzial:
    spierdalaj! Oni wola wziac szmal od konsorcjum Arabow.
    Tez semici ale nie wyruchaja bankierow tak latwo jak Tuska te Zydy z
    Holenderskich Antyli.

    fatso

  • 16. Data: 2009-05-22 03:47:36
    Od: " Jeff" <j...@W...gazeta.pl>

    Endriu <n...@i...pl> napisał(a):

> [...]
    > to koszt od 35 milionów euro.[...]".
    >
    > 35 * 4,38 = 150 mln PLN
    >
    > Czyli Gdańsk poszedł do ŻYDA za dwa statki.

    dokladnie za dwa i niecaly jeden, niewielkie gazowce. P0 to rzad autentycznych
    idiotow.

  • 17. Data: 2009-05-22 06:00:11
    Od: "NKAB -" <n...@W...gazeta.pl>

    RySZARd <ryszardszarspam,@restauracja-casablanca.spam.pl> napisał(a):

    > ja bym stocznie dał związkowcom za symboliczną złotówkę, ale zeby oni
    > gwarantowali swoja dupą te żądania co sami stawiaja i podobnie z kopalniami
    > i chciejstwem związkowców

    Dokładnie tak też bym zrobił. Ale mamy w rządzie głupich komuchów.

    Andrzej.

  • 18. Data: 2009-05-22 07:23:37
    Od: "Baloo" <b...@o...eu>

> [...]

    > sześciennych to koszt od 35 milionów euro.[...]".
    > 35 * 4,38 = 150 mln PLN
    > Czyli Gdańsk poszedł do ŻYDA za dwa statki.

    A długi i zobowiązania stoczni w to wliczyłeś? :>
    BTW - Gdynia, a nie Gdańsk.

  • 19. Data: 2009-05-22 07:27:00
    Od: totus <t...@p...onet.pl>

    wrote:

> [...]
    > ja bym stocznie dał związkowcom za symboliczną złotówkę, ale zeby oni
    > gwarantowali swoja dupą te żądania co sami stawiaja i podobnie z

    Oraz żeby zapłacili wszystkie należne podatki od tej działalności. I
    dodatkowo nie byłbym pazerny i złotówkę bym dopłacił. Popatrzyłbym jakie
    świetne interesy robią na handlu nieruchomościami. Tu są chętni do kupienia
    doków za 500zł/m2 żeby się tam pobudować z pięknym widokiem na port. No i to
    świeże powietrze. Interes miodzio. Dlaczego tego nie zauważyli i nikt im nie
    podpowiedział. Największe głowy tej grupy od razu się zorientowały, że
    Mossad (dla niepoznaki przedstawiają się jako Arabowie ale prawdziwy Polak
    się na takie banialuki nie daje nabrać) przejmuje kontrole nad Polska przy
    pomocy swojej przybudówki PO. Gazety o tym piszą, a pan Śniadek nic. Poza
    tym jak ma się taką głowę jak Dieter do handlu na giełdzie to drobne 300mln
    nosi się przy sobie na karcie bankomatowej. Przetarg jest wprawdzie
    rozstrzygnięty ale do transakcji nie doszło. Zawsze możecie przebić ofertę i
    sprzedać ziemie na kawałki. Przecież to taki świetny interes. A jaką
    przenikliwość okazali ci co kalkulują cenę stoczni z ceną statku. To ile
    może kosztować jedno stanowisko do szlifowania diamentów? Tam to idą wałki.
    Właśnie dlatego wszyscy nas uważają za kołtunów. Jesteśmy biedni i będziemy
    biedni bo jesteśmy głupi w swojej większości.

  • 20. Data: 2009-05-22 07:27:13
    Od: "Baloo" <b...@o...eu>

    " Jeff" <j...@W...gazeta.pl> napisał w wiadomości

    > dokladnie za dwa i niecaly jeden, niewielkie gazowce. P0 to rzad
    > autentycznych
    > idiotow.

    Następny "ekonomista" z bożej łaski.
    "majątek stoczni, wyceniony łącznie na 308 mln zł"
    To za ile chciałbyś go sprzedać? Za 308 mln EUR? :>