  • 11. Data: 2009-02-16 11:56:04
    Temat: Re: Na konto w mBanku z innego banku - wiem, że było ale...
    Od: "SDD" <s...@t...pl>

    Użytkownik "Kucing" <k...@...u.s.h.m.a.i.l.com> napisał w wiadomości
    news:6j73cuthf5bj.dlg@kucing.ing...
    > Dnia Mon, 16 Feb 2009 11:42:39 +0100, SDD napisał(a):

    > parenaście razy w roku wpłacać pieniądze na konta innym. Gdzie Ty tu
    > widziesz spisek czy piramidę? ;) Po prostu są różni ludzie, różne sytuacje
    > życiowe i nie należy takich osób znieważać i upadlać tylko dlatego, że nie
    > mają konta czy telefonu komórkowego...

    Nie no - spoko - piramide MK wymyslil -a ja tak trolluje tylko troszke:)
    Odpowiedz merytoryczna Tanika przeciez juz dostala.
    Natomiast z agencjami finansowymi - sam wiesz jak jest. Dzis sa, jutro ich
    nie ma (przelewow tez nie ma).
    Sam mialem przypadek, gdy Klient wplacil mi cos przez tak aagencje... - ze
    byl w porzadku, to zaplacil jeszcze raz, a sam bedzie dochodzil od
    nieuczciwej agencji badz ubezpieczyciela zwrotu pierwszej wplaty.

    Pozdrawiam
    SDD

  • 12. Data: 2009-02-16 20:38:18
    Od: Miroo <m...@C...LETTERSpl>

    Date: Mon, 16 Feb 2009 11:04:25 +0100, name: Kucing:

    > Niestety nie ma takiej możliwości. Prowizje wszędzie są mniej więcej
    > jednakowe i obawiam się, że w przypadku kwoty 100 zł prowizja wyniesie 5
    > zł. Nie musisz za to wpłacać tylko w banku, możesz także na poczcie i w
    > tzw. agencjach finansowych - oni często oferują niskie prowizje, ale o
    > szczegóły musisz się sama dopytać.

    Gdzieniegdzie w salonikach Kolportera mają obsługę TransKasy, czyli
    opłaty i przelewy za pośrednictwem banku BPH. Komunikacja z bankiem
    jest on-line, a wydruk potwierdzenia, który się otrzymuje jest
    przysyłany z banku, więc trzymając go w ręku można założyć, że przelew
    "poszedł". Podobne usługi widziałem w kasach hipermarketów. Ostatnio
    prowizja za przelew wynosiła 1,89.

    Pozdrawiam
    Miroo