eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiMillenet wylogowywanieNa potwierdzenie moich słów..
  • From: "Jarek23" <j...@l...pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    References: <4185510f$1@news.home.net.pl> <cm4jc8$ncv$1@nemesis.news.tpi.pl>
    <41864485$1@news.home.net.pl> <cm5mgo$o6q$1@news.onet.pl>
    <4186712d$1@news.home.net.pl> <cm5rr2$naj$3@inews.gazeta.pl>
    <4186835b$1@news.home.net.pl> <cm69ul$p91$1@atlantis.news.tpi.pl>
    <cm6b95$1ou$1@news.onet.pl> <4...@n...home.net.pl>
    Subject: Na potwierdzenie moich słów..
    Date: Mon, 1 Nov 2004 23:24:49 +0100
    Lines: 39
    X-Priority: 3
    X-MSMail-Priority: Normal
    X-Newsreader: Microsoft Outlook Express 6.00.2900.2180
    X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V6.00.2900.2180
    X-RFC2646: Format=Flowed; Response
    NNTP-Posting-Host: 83.24.8.213
    Message-ID: <4186b5e7$3@news.home.net.pl>
    X-Trace: news.home.net.pl 1099347431 83.24.8.213 (1 Nov 2004 23:17:11 +0100)
    Organization: home.pl news server
    X-Authenticated-User: jarek.life
    Path: news-archive.icm.edu.pl!newsfeed.gazeta.pl!news.home.net.pl!not-for-mail
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.biznes.banki:323008
    [ ukryj nagłówki ]


    Użytkownik "Jarek23" <j...@l...pl> napisał w wiadomości
    news:4186b433@news.home.net.pl...

    > Jak już pisałem, to nie cookies tylko błąd w oprogramowaniu millenetu.
    > Problem jest im znany tylko olewają to...

    Kilka odpowiedzi z millennium:

    "Problem polegający na częstym wylogowywaniu użytkownika został zgłoszony do
    producenta oprogramowania w trybie pilnym. Niestety nie znamy terminu jego
    usunięcia."

    "uprzejmie informujemy, iż czekamy na rozwiązanie problemu, który Pana
    spotkał. Szczerze przepraszamy i prosimy o cierpliwość."

    "w dniu dzisiejszym ponownie interweniowaliśmy w Pana sprawie u producenta
    aplikacji. Uzyskaliśmy zapewnienie, iż wziąż prowadzone są prace mające na
    celu usunięcie błędu. Niestety wciąż nie znamy przybliżonego terminu jego
    rozwiązania. Jest nam naprawdę bardzo przykro, że nie mogliśmy dotąd Panu
    pomóc. "

    "uprzejmie informujemy, iż dotyczący Pana problem jest znany naszym
    przełożonym, niestety jednak nie mamy jeszcze żadnych informacji w sprawie
    od producenta aplikacji. Bardzo przepraszamy Pana za utrudnienia, które Pana
    spotkały."


    Mam nadzieję że to wystarcza Wam byście uwierzyli że problem leży po stronie
    millennium...


    --
    Pozdrawiam
    Jarek23

    Wyrzuć -23- ze zwrotnego maila.


Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1