  • 11. Data: 2009-03-11 08:58:07
    Temat: Re: Najlepsza KK - waszym zdaniem ?
    Od: k...@o...pl

    On 11 Mar, 09:29, Radzik <r...@r...pl> wrote:

    > To jakie ty przelewy robisz? 2 000 / 12 = 166 zł miesięcznie?
    Czemu nie? Opłata 2 zł.
    Jeśli ktoś akurat nie ma innej możliwości ze względu na brak środków
    jest to niezłe rozwiązanie.
    Można też robić jeden przelew rocznie na 2k. (opłata 1 %)

    Ale to i tak nie ma znaczenia, bo przelewy nie wchodzą do limitu
    transakcji zwalniających z opłaty za kartę.

    > A co mi dają przelewy, gdzie prowizja wynosi 1% kwoty przelewu?
    To, że można je zrobić? Po spłacie w ciągu miesiąca odpowiada to
    gdzieś 12% oprocentowania kredytu w skali roku, nie takie złe.
    > Coś czuję, że chcesz kartę kredytową żeby mieć, a nie z niej korzystać...
    ??? Twierdzisz, że jak ktoś nie wydaje jedną z posiadanych kart(ale
    choćby i jedyną posiadaną) parunastu tysięcy złociszy
    rocznie, a przelewy robi bo potrzebuje a nie po to by zarabiać na
    odsetkach gdzieś tam na lokacie to nie ma sensu posiadać karty?

  • 12. Data: 2009-03-11 08:58:41
    Od: "k...@w...pl" <k...@w...pl>

> [...]
    >
    > A co mi dają przelewy, gdzie prowizja wynosi 1% kwoty przelewu?
    >
    > Coś czuję, że chcesz kartę kredytową żeby mieć, a nie z niej korzystać...

    Przelewy robie na...niewazne - w kazdym razie dalej bardzo mi sie to
    oplaca.
    A transakcji robie tyle, zeby utrzymac bezplatnosc karty - przelewy
    nie sa wliczane do transakcji.

    Mam kilka roznych kk i musze obsluzyc wymogi wszystkich transakcjami
    zakupowymi - ilosciowo i kwotowo ;)

  • 13. Data: 2009-03-11 17:02:43
    Od: RobertS <b...@x...pl>

    > Do tych wartościowych zaliczam :
    > - Alior (1% zwrotu),
    > - Polbank (Era 1% zwrotu), bardzo łatwo uzyskać zwolnienie z opłaty,
    > chyba najlepszy kredyt ratalny w karcie, bardzo przyzjazny TOiP,
    > - Citibank, najlepsze programy partnerskie, sensowne rabaty w sensownych
    > sklepach,
    > - Multibank Aquarius, uzyskana w ramach promocji z rocznym 9,9% - po tym
    > jak promocja się skończy karta stanie się całkiem zwyczajna.
    >
    > Jakie są wasze typy ?

    nie mam tylko kk Aliora, a resztę i owszem ;-)
    chociaż za kk AQ z Multi za chwilę podziękuję, "trochę" przesadzili z
    opłatą w wysokości 250 zł!

    --
    pozdrawiam
    RobertS

  • 14. Data: 2009-03-11 17:03:52
    Od: RobertS <b...@x...pl>

    > Jak ktos lubi zwroty: ja mam autokarte GEM (2.5% zwrotu na stacjach
    > benz.), zona karte zakupowa GEM (1.5% zwrotu)
    > Dlatego dla nas ten 1% z Aliora/Polbanku to zaden szpas ;)
    > Niestety, oplata roczna spora - a wiec po roku sie z nimi pozegnamy :(

    Alior/Polbank daje 1% wszędzie, a GEM 2,5% tylko za paliwo...mam i
    korzystam, ale opłata roczna dyskwalifikuje tę kartę, więc rok i
    dziękuję bardzo

    --
    pozdrawiam
    RobertS

  • 15. Data: 2009-03-12 17:51:24
    Od: "ls" <n...@n...pl>

    Uzytkownik RobertS napisal:
    > Alior/Polbank daje 1% wszędzie, a GEM 2,5% tylko za paliwo...mam i
    > korzystam, ale opłata roczna dyskwalifikuje tę kartę, więc rok i
    > dziękuję bardzo

    Oprocz autokarty, GEM oferuje jeszcze karte zakupowa: zwrot 1.5% - tez
    wszedzie
    --
    pozdr.
    ls

  • 16. Data: 2009-03-13 12:16:55
    Od: "k...@w...pl" <k...@w...pl>

    On 12 Mar, 18:51, "ls" <n...@n...pl> wrote:

    > Oprocz autokarty, GEM oferuje jeszcze karte zakupowa: zwrot 1.5% - tez
    > wszedzie

    A ubezpiecznia obowiazkowe jak?

  • 17. Data: 2009-03-13 17:51:03
    Od: "ls" <n...@n...pl>

    Uzytkownik k...@w...pl napisal:
    > A ubezpiecznia obowiazkowe jak?

    Ubezpieczenia, owszem sa, ale dobrowolne.
    Goraco do nich zachecaja, na szczescie mozna odmowic.
    --
    pozdr.
    ls