  • 1. Data: 2010-07-12 06:58:30
    Temat: Najlepszy bank
    Od: "MarekZ" <b...@a...w.pl>

    No moi państwo, my tu pierdoły sobie piszemy, który to bank jest dobry, a
    który zły, banki zmieniają i ulepszają swoje oferty a FACHOWCY z
    PRESTIŻOWEGO CZASOPISMA i tak wiedzą swoje! :-)

    http://prnews.pl/bank-pekao-sa/pekao-wyrozniony-prze
    z-euromoney-53607.html

    "Prestiżowy miesięcznik finansowy "Euromoney Magazine" uznał Bank Pekao SA
    za "Najlepszy Bank w Polsce" w 2010 roku. Bank dostał tę nagrodę już trzeci
    rok z rzędu.
    [...]
    Jury szczególnie doceniło realizowany od kilku lat program poprawy
    satysfakcji klientów Banku Pekao SA oraz rozwój bankowości elektronicznej."

    BTW, widział ktoś kiedyś na oczy tę gazetkę? Czy może jest ona na tyle
    prestiżowa, że normalny człowiek nie ma szans jej zobaczyć?

    "Magazyn Euromoney uznawany jest za jedno z najważniejszych mediów
    zajmujących się międzynarodową bankowością oraz finansami."

  • 2. Data: 2010-07-12 07:26:04
    Temat: Re: Najlepszy bank
    Od: Młotkowy <n...@o...pl>

    MarekZ pisze:

    > "Magazyn Euromoney uznawany jest za jedno z najważniejszych mediów
    > zajmujących się międzynarodową bankowością oraz finansami."

    ... może to wewnętrzny magazyn Pekaosy?
    W PL Pekaosa zdaje się jest najlepsza pod względem honorarium prezesa.
    Każdy może być w czymś najlepszy, trzeba tylko odpowiednio wybrać albo
    ustawić reguły konkurencji.

    Trochę nie-na temat: kiedyś ktoś puścił w usenet numer specjalnej
    infolinii dla pracowników TPSA. Tam taśma gadała o tym w jakiej-to
    wspaniałej firmie ci ludzie pracują, a wszystko tak ociekało lukrem i
    sztuczną pianą, że rzygać się chciało po 20s.

    --

    Dziękuję. Pozdrawiam. Młotkowy

  • 3. Data: 2010-07-12 09:11:51
    Od: "Bogdan B." <g...@r...pl>

    W dniu 2010-07-12 08:58, MarekZ pisze:

> [...]
    >
    > "Magazyn Euromoney uznawany jest za jedno z najważniejszych mediów
    > zajmujących się międzynarodową bankowością oraz finansami."

    http://en.wikipedia.org/wiki/Euromoney
    Nie wiem czy prestiżowa, ale 389 GBP za roczną prenumeratę tłumaczy,
    czemu w Empiku tego nie mają :-)

  • 4. Data: 2010-07-12 09:32:16
    Od: xbartx <b...@h...net>

    Dnia Mon, 12 Jul 2010 08:58:30 +0200, MarekZ napisał(a):

    > No moi państwo, my tu pierdoły sobie piszemy, który to bank jest dobry,
    > a który zły, banki zmieniają i ulepszają swoje oferty a FACHOWCY z
    > PRESTIŻOWEGO CZASOPISMA i tak wiedzą swoje! :-)

    Cholera trzeba rachunki i karty zacząć migrować ;)

    PS A tak w ogóle zwycięstwo w takich upałach, o przepraszam, piekle! się
    nie liczy

    --
    xbartx

  • 5. Data: 2010-07-12 11:38:38
    Od: Borys Pogoreło <b...@p...edu.leszno>

    Dnia Mon, 12 Jul 2010 09:26:04 +0200, Młotkowy napisał(a):

> [...]
    > wspaniałej firmie ci ludzie pracują, a wszystko tak ociekało lukrem i
    > sztuczną pianą, że rzygać się chciało po 20s.

    Znalazłem to niedawno na dysku. Boskie.

    Wrzuciłem tutaj:
    http://w789.wrzuta.pl/audio/9OOPi182IgF/wizja_tpsa

    --
    Borys Pogoreło
    borys(#)leszno,edu,pl

  • 6. Data: 2010-07-12 11:45:24
    Od: "MarekZ" <b...@a...w.pl>

    Użytkownik "BorysPogoreło" <b...@p...edu.leszno> napisał w wiadomości grup
    t...

    > Znalazłem to niedawno na dysku. Boskie.
    >
    > Wrzuciłem tutaj:
    > http://w789.wrzuta.pl/audio/9OOPi182IgF/wizja_tpsa

    A ten niezapomniany klasyk jest wam zapewne znany:
    http://mp3bear.com/pekao-sa-piosenka-o-banku

  • 7. Data: 2010-07-12 11:55:25
    Od: Borys Pogoreło <b...@p...edu.leszno>

    Dnia Mon, 12 Jul 2010 13:45:24 +0200, MarekZ napisał(a):

    > A ten niezapomniany klasyk jest wam zapewne znany:
    > http://mp3bear.com/pekao-sa-piosenka-o-banku

    OMFG. Tego nie znałem.

    Może ten ranking był wokalny? To jeszcze Auchan mógł wystąpić ;)

    --
    Borys Pogoreło
    borys(#)leszno,edu,pl

  • 8. Data: 2010-07-12 12:04:14
    Od: "MarekZ" <b...@a...w.pl>

    Użytkownik "BorysPogoreło" <b...@p...edu.leszno> napisał w wiadomości grup
    et...

    > OMFG. Tego nie znałem.
    >
    > Może ten ranking był wokalny? To jeszcze Auchan mógł wystąpić ;)

    Racja, to też było mocne.

    Prestiżowe czasopismo powinno dodać nową kategorię dużych sklepów. :-)

  • 9. Data: 2010-07-12 13:04:36
    Od: xbartx <b...@h...net>

    Dnia Mon, 12 Jul 2010 13:45:24 +0200, MarekZ napisał(a):

    > A ten niezapomniany klasyk jest wam zapewne znany:
    > http://mp3bear.com/pekao-sa-piosenka-o-banku

    ło matko, ło córko!

    PS dojechałem tylko do refrenu

    --
    xbartx

  • 10. Data: 2010-07-12 13:09:55
    Od: luc <b...@g...net>

    On 12 Lip, 15:04, xbartx <b...@h...net> wrote:

    > ło matko, ło córko!
    >
    > PS dojechałem tylko do refrenu

    Ciekawe, czy pracownicy "Pękało SA" śpiewali to na imprezach
    integracyjnych? ;-)

    pzdrwm
    luc