  • 11. Data: 2003-07-11 11:53:12
    Temat: Re: Najlepszy bank w Polsce
    Od: "Michal 'Amra' Macierzynski" <m...@p...pl>

    Miernik wrote:
    > Nie zajrzalem - ING Slaski?

    He, he, he.
    No jak na razie nikt nie zgadl ;)
    Jak ktos zglad - to tez niech sie wpisze (ale bez podawania nazwy ;).
    Moznaby zrobic ankietke - ciekawe jakie wyniki wyszlyby wg. klientow
    ;)

    P.S. Teraz paradygmatem jest 4P a wyszlo z 12 instrumentow: cena,
    planowanie, marka produktu, kanaly dystrybucji, sprzedaz osobista,
    reklama, promocja, opakowanie, wystawy, uslugi, analiza informacji. ;)
    (to tak w ramach odreagowania...)

  • 12. Data: 2003-07-11 11:57:15
    Od: j...@p...onet.pl

    > Za posiadanie konta a-vista w USA kasowali mnie miesiecznie prawie $1.5.
    > Glory, glory...Alleluja !

    Mnie kasują 4$ za całość. A ja głupi płacę z lenistwa.

    Jacek

  • 13. Data: 2003-07-11 12:48:50
    Od: "AG" <j...@m...pl>

    <j...@p...onet.pl> wrote in message

    > Czarny humor im dopisuje. Chyba nikt nie sprawdzał obsługi przez net i
    telefon.

  • 14. Data: 2003-07-11 13:35:56
    Od: "Grzegorz Niedzwiecki" <n...@a...sggw.waw(wytnij-to).pl>

> [...]
    > planowanie, marka produktu, kanaly dystrybucji, sprzedaz osobista,
    > reklama, promocja, opakowanie, wystawy, uslugi, analiza informacji. ;)

    Myślałem, że PKO BP SA. Zwycięzca IMHO jest najgorszym bankiem z jakim
    miałem do czynienia. No może citi jest gorszy ale nie chcę go testować
    bo się obraziłem na nich 3 lata temu, że nie dali mi KK

  • 15. Data: 2003-07-11 13:53:47
    Od: w...@o...pl

    Obstawialem Pekao SA, a zwyciezce znam slabo wiec sie nie wypowiadam

  • 16. Data: 2003-07-11 16:54:07
    Od: "Krab" <k...@h...pl>

    Użytkownik <w...@o...pl> napisał w wiadomości
    > Obstawialem Pekao SA, a zwyciezce znam slabo wiec sie nie wypowiadam

    ktos wreszcie napisze tę pseudo-zwycięską nazwę ?

  • 17. Data: 2003-07-11 19:03:49
    Od: "AG" <j...@m...pl>

    <j...@p...onet.pl> wrote in message

    > Mnie kasują 4$ za całość. A ja głupi płacę z lenistwa.
    >
    > Jacek

    Ja mialem na mysli konto avista w tym 'najlepszym' banku w USD, wiec nie
    mylic w USA.....

  • 18. Data: 2003-07-11 19:32:14
    Od: "Piotr \"Kazimierz\" Kuzmiak" <kazmirz@(usuń)astercity.net>

    "Miernik" <m...@c...pl> wrote in message