  • 11. Data: 2006-07-04 17:13:38
    Temat: Re: Najtansza KK Maestro?
    Od: "lesz" <l...@o...pl>

    jeden oryginalby wyciag albo trzy kserokopie... poza tym ksero dowodu i
    to by bylo na tyle. Samo zatwierdzenie wniosku to kwestia mysle 2 dni.
    Jesli jestes zainteresowany napisz prosze na priv.

  • 12. Data: 2006-07-04 19:07:57
    Od: "Marcin" <k...@k...de>

    Witam

    Użytkownik "lesz" <l...@o...pl> napisał w wiadomości
    .com...

    > Maestro czy Mastercard, Visa? Bo jesli chodzi Ci o Mastera, Vise to
    > moge Ci zaproponowac karte Raiffeisena z wyjatkowo dobrymi warunkami.
    > Jesli jestes zainteresowany pisz prosze na priv. Wniosek mozemy spisac
    > przez telefon ;) pozdrawiam

    A czy nadal Raiffeisen nie chce rozpatrywac reklamacji zdalnych na korzysc
    kileinta i klienci Raiffeisena placa za zakupy oszustow? Czasami warto
    za karte zaplacic pare zlotych i meic spokoj niz korzytsac z takiej
    oferty...

    Pozdrawiam

    Marcin

  • 13. Data: 2006-07-04 20:51:46
    Od: "MK" <m...@i...pl>

    "lesz" <l...@o...pl> wrote in message
    ps.com...
    > jeden oryginalby wyciag albo trzy kserokopie... poza tym ksero dowodu i
    > to by bylo na tyle. Samo zatwierdzenie wniosku to kwestia mysle 2 dni.
    > Jesli jestes zainteresowany napisz prosze na priv.

    Tylko nie radze skladac wniosku przez internet. Ja zlozylem jakies 3 tyg
    temu i nikt sie nie odezwal ;).

    MK