  • 21. Data: 2013-12-13 10:53:40
    Temat: Re: Najtansze konto z obsługa w kasie
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "dizel" b...@4...com

    > Przejrzałem na stronie i w sumie by było dobre tylko mam pytanie do

    Byłoby, gdyby bank nie okradał klientów.

    --
    .`'.-. ._. .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 22. Data: 2013-12-13 14:38:52
    Od: makaresz01 <m...@g...com>

    W dniu czwartek, 12 grudnia 2013 17:10:38 UTC+1 użytkownik dizel napisał:
    > Mo�e kto� poleci� jaki� bank gdzie wyp�ata got�wki by�aby mo�liwa
    >
    > kasie banku bez prowizji. Oczywi�cie chodzi o to aby op�ata co
    >
    > miesi�czna za prowadzenie konta by�a jak najmniejsza, albo zerowa
    >
    > je�li to mo�liwe.
    >
    > Karta do konta nie wymagana, dost�p do internetu te� nie musi by�, po
    >
    > prostu czasem mia�y by wpada� jakie� pieni�dze kt�re pobrane by
    >
    > zosta�y w kasie banku i tyle.
    >
    > Obecnie konto jest w bph ale za utrzymanie miesieczne �ycz� sobie 8z�.
    >

    > Pozdrawiam

    Sprawdź Konto za Zero w pko. Jest za darmo jeśli wpływa na nie co miesiąc 1500 zł(bez
    tego 6.9zł). Ten warunek nie jest zbyt wymagający, więc nie powinno być problemu.
    Tak jak chciałeś wypłata z kasy oczywiście za darmo, a oddziały w każdej
    miejscowości. Karty nie musisz brać, ale też może być za darmo (250 zł obrotu). Bez
    opłat również przelewy internetowe, zlecenia stałe.

  • 23. Data: 2013-12-13 14:45:00
    Od: Piotr Gałka <p...@c...pl>

    Użytkownik "S" <a...@w...pl> napisał w wiadomości

    > Korzystam. Placówek mało, w części nie ma obsługi kasowej. Bardzo dobrze
    > mi się korzysta natomiast - cenię sobie szczególnie powiadomienia mailowe
    > (za darmo) o każdym zasileniu konta. Jest mail - wiadomo, że wpłynęło.

    A maila można forward przez bramkę na SMS.
    P.G.

  • 24. Data: 2013-12-13 14:58:25
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu piątek, 13 grudnia 2013 14:38:52 UTC+1 użytkownik makaresz01 napisał:
    > Sprawdź Konto za Zero w pko. Jest za darmo jeśli wpływa na nie co miesiąc 1500
    >zł(bez tego 6.9zł). Ten warunek nie jest zbyt wymagający, więc nie powinno być
    >problemu.
    Pisał przecież że wpłata raz na kilka miesięcy będzie więc ten warunek dyskwalifikuje
    to konto.

  • 25. Data: 2013-12-13 16:46:18
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Eneuel Leszek Ciszewski" napisał w
    "J.F" 52aa001e$0$2143$6...@n...neostrada.pl
    > http://www.credit-agricole.pl/klienci-indywidualni/k
    onta/konto-prostooszczedzajace-plus
    > Jesli bedzie wplywac 1500 zl/mc i uda sie nie brac tokena - to jest
    > szansa darmo.
    konto-godne-polecenia/konto-godne-polecenia-konto-in
    ternetowe.html

    >IMO te banki to prośba o kłopoty.

    Akurat w CA mam konto od lat, jak sie jeszcze Lukas nazywal, klopotow
    nie bylo ... tylko ze to stare konto, juz nie oferowane.
    No i nie podejmuje gotowki w kasie, ale oplata za awizowana wyplate
    jak widac zero.

    No, jest to koncepcja :-)

    J.

  • 26. Data: 2013-12-14 01:20:49
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "J.F" 52ab2bce$0$2182$6...@n...neostrada.pl

    > Akurat w CA mam konto od lat, jak sie jeszcze Lukas nazywal, klopotow nie bylo ...
    tylko ze to stare konto, juz nie oferowane.
    > No i nie podejmuje gotowki w kasie, ale oplata za awizowana wyplate jak widac zero.

    Miałem tam konto, debetówkę i kredytówkę (z limitem bodajże
    8hpln) i pamiętam te piękne dni, gdy rozstawałem się
    z kolejnymi produktami Lukas banku...

    http://www.citeam.pl/oferta/supermocna-latarka

    Na pocieszenie -- kieszonkowy kilolumen w obudowie aluminiowej. ;)
    LEDki to przyszłość, Lukas to przeszłość a Agrykultura to kieski wybór...

    --
    .`'.-. ._. .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 27. Data: 2013-12-14 01:22:49
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

> [...]

    > wyplate jak widac zero.

    Miałem tam konto, debetówkę i kredytówkę (z limitem bodajże
    8hpln) i pamiętam te piękne dni/chwile, gdy rozstawałem się
    z kolejnymi produktami Lukas banku...

    http://www.citeam.pl/oferta/supermocna-latarka

    Na pocieszenie -- kieszonkowy kilolumen w obudowie aluminiowej. ;)
    (kiedyś szukałeś LEDki z kilolumenem)

  • 28. Data: 2013-12-14 15:06:54
    Od: "zlotowinfo" <u...@g...pl>

    pekao sa

  • 29. Data: 2013-12-14 21:23:40
    Od: Grzexs <g...@g...pl>

    > Może ktoś polecić jakiś bank gdzie wypłata gotówki byłaby możliwa w
    > kasie banku bez prowizji. Oczywiście chodzi o to aby opłata co
    > miesięczna za prowadzenie konta była jak najmniejsza, albo zerowa
    > jeśli to możliwe.

    Obacz lokalne banki spółdzielcze.

    --
    Grzexs