  • 11. Data: 2007-01-22 22:23:45
    Temat: Re: Najtańszeżycie pod kredyt??
    Od: Sławomir Szyszło <s...@p...onet.pl>

    Dnia 22 Jan 2007 14:05:25 -0800, "Fiury" <f...@i...pl> wklepał(-a):

    >Tak juz doczytalem. Z tego powodu tym bardziej jestem ciekaw jak to
    >bedzie u mnie wygladalo :)
    >Mnie zadowoli jak koszt takiego ubezpieczenia na 30 lat wyniesie ok 20
    >tys pln (to jest koszt ubezpieczenia dla mojego kredytu w mbanku)

    Czyli ile rocznie i dlaczego tak drogo? :) Suma ubezpieczenia 175 tys., tak?
    W PZU grupówka do kredytu to ok. 0,25% wartości kredytu rocznie.

  • 12. Data: 2007-01-22 22:29:30
    Od: "Fiury" <f...@i...pl>

    Sławomir Szyszło napisał(a):
> [...]
    >
    > Czyli ile rocznie i dlaczego tak drogo? :) Suma ubezpieczenia 175 tys., tak?
    > W PZU grupówka do kredytu to ok. 0,25% wartości kredytu rocznie.

    2 x 175 tys. na mezczyzne (30) i kobiete (33) na okres 30 lat.

    Mozesz cos wiecej o tej grupowce?. kto moze przstapic?

  • 13. Data: 2007-01-22 22:32:26
    Od: Sławomir Szyszło <s...@p...onet.pl>

    Dnia 22 Jan 2007 14:29:30 -0800, "Fiury" <f...@i...pl> wklepał(-a):

    >2 x 175 tys. na mezczyzne (30) i kobiete (33) na okres 30 lat.
    >
    >Mozesz cos wiecej o tej grupowce?. kto moze przstapic?

    Jeśli bank, w którym bierzesz kredyt współpracuje z PZU, to pewnie ci
    zaproponują takie ubezpieczenie. W innych przypadkach raczej nie, bo bank musi
    co rok przesyłać aktualne saldo kredytu do PZU, a dla jednego klienta to szkoda
    zachodu. :)

  • 14. Data: 2007-01-22 22:40:23
    Od: "Fiury" <f...@i...pl>

    Sławomir Szyszło napisał(a):

> [...]
    > co rok przesyłać aktualne saldo kredytu do PZU, a dla jednego klienta to szkoda

    mbank wspolpracuje chyba z TU Europa. I jak pisalem juz w innym poscie
    ubezp. roczne na moj kredyt to 1,5% za pierwsze dwa lata i później
    0,24 rocznie (a właściwie 0,02 miesiecznie).

  • 15. Data: 2007-01-22 22:45:54
    Od: Sławomir Szyszło <s...@p...onet.pl>

    Dnia 22 Jan 2007 14:40:23 -0800, "Fiury" <f...@i...pl> wklepał(-a):

    >mbank wspolpracuje chyba z TU Europa. I jak pisalem juz w innym poscie
    >ubezp. roczne na moj kredyt to 1,5% za pierwsze dwa lata i później
    >0,24 rocznie (a właściwie 0,02 miesiecznie).

    1,5% to rabunek w biały dzień, szukaj innego ubezpieczyciela.

  • 16. Data: 2007-01-22 22:49:26
    Od: "Fiury" <f...@i...pl>

    Sławomir Szyszło napisał(a):
    > Dnia 22 Jan 2007 14:40:23 -0800, "Fiury" <f...@i...pl> wklepał(-a):

    > 1,5% to rabunek w biały dzień, szukaj innego ubezpieczyciela.

    no wlasnie szukam, dlatego tez zajrzalem do tego watku.
    Problem w tym, ze nie znalazlem lepszej oferty niz ta z mbanku.
    Jest jeszcze szansa na Allianz, ale sadze, ze jednak bedzie i tak
    gorsza od mBankowej.

  • 17. Data: 2007-01-23 21:24:55
    Od: Piotrek Miller <p...@p...onet.pl>

    Na Twoim miejscu spróbował bym jeszcze w Unice: www.uniqa.pl

  • 18. Data: 2007-01-24 10:44:57
    Temat: Re: Najtańsze ubezpieczenie na życie pod kredyt??
    Od: "lakis" <m...@g...com>

    W sprawie ubezpieczenia pod kredyt jest kilka pytań, na które trzeba
    sobie odpowiedzieć przed wyborem odpowiedniej formy zabezpieczenia.
    Banki nie bardzo dbają o klienta tylko o swoje potrzeby więc lepiej
    porozmawiać z agentem. Programy przygotowane specjalnie dla banków
    mają na celu ochronę interesów banku. Koszt ubezpieczenia zleży czy
    osobą biorącą kredyt jest kobieta czy męszczyzna, w jakim jest
    wieku, jaki stan zdrowia ma w momencie zawarcia ubezpieczenia i jaką
    formę ubezpieczenia chcesz wybrać? Ważne również jest to czy
    warunkach ubezpieczyciel nie zrzeka się części swoich (czyli Twoich)
    przywilejów.
    Do dokładnieszego opisu potrzebował bym więcej informacji.

  • 19. Data: 2007-01-24 10:47:06
    Od: "lakis" <m...@g...com>

    Mogę Ci przedstwić ofertę Allianz bo jest dość atrakcyjna ale
    potrzebuję więcej informacji.
    Jeśli chcesz to odezwij się a napewno pomogę.
    On 22 Sty, 22:33, Kamil Jońca <k...@p...onet.pl> wrote:
    > Dnia 22 Jan 2007 13:18:12 -0800,
    > osoba podpisana: Fiury <f...@i...pl>

    ja własnie w Allianz wziąłem (też mi intensywnie chcieli