  • 1. Data: 2004-06-03 17:00:31
    Temat: Najtańsze złotówki na mieszkanie w oddziałach Expandera
    Od: Michał 'Amra' Macierzyński <m...@p...pl>

    Expander - Niezależny Doradca Finansowy, wspólnie z jednym ze swoich
    partnerów przygotował dla klientów specjalną ofertę. W oddziałach Expandera
    dostępny jest teraz kredyt mieszkaniowy w złotówkach oprocentowany na
    poziomie 6,2 proc.! Dla zdecydowanej większości klientów to obecnie
    najkorzystniejsza oferta dla rynku.
    calosc http://wiadomosci.prnews.pl/index.php/display,5394

    --
    Michał 'Amra' Macierzyński || wortal public relations: http://www.PRnews.pl

  • 2. Data: 2004-06-03 17:10:31
    Od: Piotr Grzegorz Skowroński <s...@S...PRECZpoczta.fm>

    Michał 'Amra' Macierzyński <m...@p...pl> wrote:
    > Expander - Niezależny Doradca Finansowy, wspólnie z jednym ze swoich
    > partnerów
    [...]

    No dobra - jaki to bank? :)

    --
    ukłony - skowi
    skowi at poczta fm

    .-) Oczko mu się odlepiło! Temu misiu!

  • 3. Data: 2004-06-03 21:27:44
    Od: "KK" <krzykowal@_______WYT__NIJ_____poczta.gazeta.pl>

    "Piotr Grzegorz Skowroński" <s...@S...PRECZpoczta.fm> wrote in message
    > No dobra - jaki to bank? :)

    Hmmmm... mi to wygląda na MultiBank - znam skądś te 6,20% :))) Ale zgaduję
    tylko :)

    pzdr
    Krzysiek

  • 4. Data: 2004-06-03 21:44:37
    Od: "~WD" <j...@c...barg.sv>

    > Hmmmm... mi to wygląda na MultiBank - znam skądś te 6,20% :))) Ale zgaduję
    > tylko :)

    Taniej o 0,6% ? :)

  • 5. Data: 2004-06-03 23:51:15
    Od: "KK" <krzykowal@_______WYT__NIJ_____poczta.gazeta.pl>

    "~WD" <j...@c...barg.sv> wrote in message news:c9o642$id8$1@news.onet.pl...
    > Taniej o 0,6% ? :)

    Taniej, drożej... mi wygląda znajomo :)))

    pzdr
    Krzysiek

  • 6. Data: 2004-06-04 07:55:26
    Od: Marcin Lubojański <marcin_lubojanski_usun_to@i_to_tez.pf.pl>

    KK napisał(a):

    > Hmmmm... mi to wygląda na MultiBank - znam skądś te 6,20% :))) Ale zgaduję
    > tylko :)

    "mBank oferuje w oddziałach Expandera kredyt mieszkaniowy w złotówkach
    oprocentowany na poziomie 6,2%! Dla większości klientów to obecnie
    najkorzystniejsza oferta dla rynku."

    Pozdrawiam
    Marcin Lubojański
    www.tramping.slask.prv.pl - relacje, galeria, porady, niusy, tablica

  • 7. Data: 2004-06-04 17:10:29
    Od: "JerzyR" <j...@k...chip.pl>

    > poziomie 6,2 proc.! Dla zdecydowanej większości klientów to obecnie

    czyli WIBOR6M -0,10 ???
    wietrzę jakiś podstęp...

    JerzyR