  • 11. Data: 2005-11-19 19:26:32
    Temat: Re: Napad na bank w Warszawie
    Od: buraxta <b...@g...com>

    ...@...c wrote:
    > nie rozumiem co cie cieszy?

    Cieszy mnie to, że przez sterroryzowanie przedmiotem przypominającym
    broń dziennikarze rozumieją podejście faceta do kasjerki i wyciągnięcie
    "czegoś". Prawdziwi złodzieje, jak już terroryzują kogoś to chociaż
    strzelają w sufit, żeby wszystkich wystraszyć...

    --
    // \\
    // // // http://www.buraxta.int.pl \\ \\ \\

  • 12. Data: 2005-11-19 19:53:40
    Od: witek <w...@g...pl.spam.invalid>

    buraxta wrote:

> [...]
    > "czegoś". Prawdziwi złodzieje, jak już terroryzują kogoś to chociaż
    > strzelają w sufit, żeby wszystkich wystraszyć...

    Jak dobrze, że u nas jest tak mało prawdziwych złodziei.

  • 13. Data: 2005-11-20 07:48:42
    Od: ...@...c

    Dnia Sat, 19 Nov 2005 20:26:32 +0100, buraxta napisał(a):

> [...]
    > "czegoś". Prawdziwi złodzieje, jak już terroryzują kogoś to chociaż
    > strzelają w sufit, żeby wszystkich wystraszyć...

    No ba albo rzucają granatem odłamkowym. Za dużo polsatu...

    --
    pozdrawiam,

  • 14. Data: 2005-11-20 12:14:15
    Od: buraxta <b...@g...com>

    ...@...c wrote:
    > No ba albo rzucają granatem odłamkowym. Za dużo polsatu...

    Sorry, ale wyjęcie plastikowego pistoletu to nie jest sterroryzowanie
    kasjerki...

    --
    // \\
    // // // http://www.buraxta.int.pl \\ \\ \\

  • 15. Data: 2005-11-20 23:50:06
    Od: Krystek <k...@p...space.mailbox>

    buraxta napisał:

    > Sorry, ale wyjęcie plastikowego pistoletu to nie jest sterroryzowanie
    > kasjerki...

    Austriacki 'Glock' też jest z plastiku ;-)