  • 1. Data: 2010-06-17 19:50:06
    Temat: Napieralski najjaśniejszą gwiazdą wyborów.
    Od: "argon1953" <a...@o...pl>

    Jedyny kandydat ,który nie jest bufonem jak Charlie delta

  • 2. Data: 2010-06-17 19:54:09
    Temat: Re: Napieralski najjaśniejszą gwiazdą wyborów.
    Od: "skippy" <a...@n...ma>

    Użytkownik "argon1953" <a...@o...pl> napisał w wiadomości
    > Jedyny kandydat ,który nie jest bufonem jak Charlie delta

    Fajne ma towarzystwo, stara wiara znowu wraca do łask.

    Już wiem.
    Najmądrzejszy z tych wszystkich ludzi jest ten, który zrezygnował.
    Nałęcz.
    Na niego bym głosował bankowo.

  • 3. Data: 2010-06-17 22:21:02
    Od: SlawcioD <s...@p...onet.pl>

    skippy pisze:

> [...]
    >
    > Już wiem.
    > Najmądrzejszy z tych wszystkich ludzi jest ten, który zrezygnował.

    ale on nie udaje skad sie wywodzi tak jak np jarus k., no i jest z
    pokolenia ktorego nie objela lustracja

    i chyba tez na niego zaglosuje;)

    bylo by zajebiscie gdyby wyprzedzil jarusia k. i przeszedl do drugiej tury.

    bez wyrzutow sumienia moglbym zaglosowac nie glosujac na bronka... ;) i
    co najwarzniejsze nie glosujac na jarka k,

    pozdrawiam
    SlawcioD

  • 4. Data: 2010-06-18 05:36:43
    Od: "skippy" <a...@n...ma>

    Użytkownik "SlawcioD"

    > ale on nie udaje skad sie wywodzi tak jak np jarus k., no i jest z
    > pokolenia ktorego nie objela lustracja
    >
    > i chyba tez na niego zaglosuje;)

    Nie podoba mi sie powrót towariszczi.

    > bylo by zajebiscie gdyby wyprzedzil jarusia k. i przeszedl do drugiej
    > tury.

    Eeee. Ryzykowna gra głos z Brona dac na Grześka, zeby Grzesiek preskoczył
    jarkacza.
    Ale pomyśle.

    :)))

  • 5. Data: 2010-06-18 06:38:30
    Od: dziegiec <d...@g...com>

    On 18 Cze, 07:36, "skippy" <a...@n...ma> wrote:
    > Użytkownik "SlawcioD"

    > Nie podoba mi sie powrót towariszczi.

    Co Ty opowiadasz, przecież to sympatyczny misio od jabłuszek, a nie
    żaden towariszcz - widziałem w telewizji!

  • 6. Data: 2010-06-18 07:34:56
    Od: "skippy" <a...@n...ma>

    Użytkownik "dziegiec" <d...@g...com> napisał w wiadomości
    i.googlegroups.com...
> [...]

    > Co Ty opowiadasz, przecież to sympatyczny misio od jabłuszek, a nie
    żaden towariszcz - widziałem w telewizji!

    Ja nie mówię o Grześku. Ale o tawariszci którzy wracają w jego okolice. Też
    widziałem w telewizoorze.
    Jeden nawet czatował.

  • 7. Data: 2010-06-18 08:13:24
    Od: dziegiec <d...@g...com>

    On 18 Cze, 09:34, "skippy" <a...@n...ma> wrote:
> [...]
    b35g2000yqi.googlegroups.com...

    > Ja nie mówię o Grześku. Ale o tawariszci którzy wracają w jego okolice. Też

    Przy pisaniu powyższego sarkazm ciekł mi z monitora... u Ciebie przy
    czytaniu nie?

    Dla mnie Napieralski jest próbą odwrócenia uwagi od tego, co tak
    naprawdę reprezentuje sobą ekipa, z której się wywodzi.
    Podobnie jak było z Kwaśniewskim, tylko tamten był elegancki,
    przystojny i wykształcony, a ten jest pluszowy, sympatyczny i z miną
    "nie kop szczeniaczka".

  • 8. Data: 2010-06-18 08:20:08
    Od: "skippy" <a...@n...ma>

    Użytkownik "dziegiec" <d...@g...com> napisał w wiadomości
    j.googlegroups.com...
> [...]

    > widziałem w telewizoorze.
    > Jeden nawet czatował.

    Przy pisaniu powyższego sarkazm ciekł mi z monitora... u Ciebie przy

    Kurcze:))) nabrałem sie;)

  • 9. Data: 2010-06-18 08:26:13
    Od: TT <t...@o...pl>

    argon1953 napisał(a):
    > Jedyny kandydat ,który nie jest bufonem jak Charlie delta
    Najjaśniejszą gwiazdą jest Słońce Peru, król frajerów.

    TT.