  • 11. Data: 2008-12-16 19:55:46
    Temat: Re: Następny kamyczek do... aliora
    Od: Pts <p...@p...pl>

    Marcin Wasilewski pisze:

    > Użytkownik "Pts" <p...@p...pl> napisał w wiadomości

    > Akurat to było realizowane z szablonu jako przelew zaufany, więc bez
    > takich uwag proszę.
    >
    > Poniżej masz mój nr konta w aliorze, puść 1 grosz po ostatniej sesji i
    > zobacz, czy Ci z salda zejdzie.
    >
    > 50 2490 0005 0000 4100 1892 8739

    Przelałem ok. 16:30, czyli po ostatniej sesji (która sie kończy o
    16:15), kasę pomiędzy 2 kontami w aliorze i efekt był natychmiastowy.

  • 12. Data: 2008-12-16 20:02:09
    Od: Pts <p...@p...pl>

    Pts pisze:

    > Przelałem ok. 16:30, czyli po ostatniej sesji (która sie kończy o
    > 16:15), kasę pomiędzy 2 kontami w aliorze i efekt był natychmiastowy.

    Specjalnie dla Ciebie powtórzyłem operację w tym momencie (przelew na
    1gr tam i z powrotem) - nie ma żadnych problemów.

  • 13. Data: 2008-12-16 20:14:11
    Od: "Marcin Wasilewski" <j...@a...pewnie.je.st>

    > Specjalnie dla Ciebie powtórzyłem operację w tym momencie (przelew na 1gr
    > tam i z powrotem) - nie ma żadnych problemów.

    A czy czasami nie przelewasz ich między swoimi kontami należącymi do tej
    samej osoby?

  • 14. Data: 2008-12-16 20:25:34
    Od: "Marcin Wasilewski" <j...@a...pewnie.je.st>

    Użytkownik "Pts" <p...@p...pl> napisał w wiadomości
    > Pts pisze:
    >
    > Specjalnie dla Ciebie powtórzyłem operację w tym momencie (przelew na 1gr
    > tam i z powrotem) - nie ma żadnych problemów.

    Faktycznie wewn. przelewy idą i to nawet on-line, trzeba będzie test w
    niedzielę powtórzyć. Może on-line działa to tylko pn-pt.