  • 21. Data: 2004-06-05 21:55:34
    Temat: Re: Neste 24 i blokada na karcie
    Od: "Borsuk" <e...@w...pl>

    Użytkownik "Piotr Gralak" <g...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    news:40c1ae29.7690438@news.onet.pl...

    > e tam nie pozwoli. ja kiedys podalem maksymalna kwote obciazenia 100
    > zl a zatankowalem za 100,01. i obciazylo na 100,01 :)

    to wynika z możliwości technicznych dystrybutora, grosz jest niepodzielny, a
    dystrybutor nie odmierzy dokładnie porcji mniejszej niż pewna ilośc (nie
    wiem jaka) stąd to się zaokrągla

    --
    pozdrawiam

    Borsuk
    era.borsuk1(at)wp.pl

  • 22. Data: 2004-06-08 07:54:13
    Od: Przemysław Maciuszko <s...@h...pl>

> [...]

    > Nigdy mi się to nie zdarzyło. Zawsze jest mniej. Zresztą Neste nie
    > pozwoli na zatankowanie 100% sprawdzonej kwoty. Zawsze jest jakieś 3

    Oczywiście, że się da. Kilka razy zdarzyło mi się tankować na 100zł i
    grosze.

    --
    Przemysław Maciuszko

  • 23. Data: 2004-06-11 22:40:44
    Od: p...@a...pl (Pitus)

    > e tam nie pozwoli. ja kiedys podalem maksymalna kwote obciazenia 100
    > zl a zatankowalem za 100,01. i obciazylo na 100,01 :)

    a co by sie stalo jakby na koncie z karta bylo tylko 100zl karta debetowa
    bez mozliwosci debetu?

    p.

  • 24. Data: 2004-06-12 11:18:45
    Od: g...@p...onet.pl (Piotr Gralak)

    On Fri, 11 Jun 2004 22:40:44 +0000 (UTC), p...@a...pl (Pitus)
    wrote:

    >a co by sie stalo jakby na koncie z karta bylo tylko 100zl karta debetowa
    >bez mozliwosci debetu?

    powstalby 1 grosz nielegalnego debetu :) w niektorych bankach
    automatycznie spowodowaloby to, ze utracilbys wiarygodnosc, nie
    dostalbys karty kredytowej, kredytu w rachunku :)

    G.

  • 25. Data: 2004-10-20 12:34:48
    Od: "Tomasz" <n...@g...pl>

    Użytkownik "Wojciech Nawara" <u...@n...info.WYTNIJTO> napisał w
    wiadomości news:c9rur0$6f4$2@news.onet.pl...

    > OK, pewnie w next weekend będę tankować, to sprawdzę blokady:
    > - po wprowadzeniu maksymalnej kwoty ale przed tankowaniem
    > - po tankowaniu
    >
    > Aha - może to ma jakieś znaczenie, że zawsze biorę potwierdzenie -
    > znaczy po tankowaniu wkładam jeszcze raz kartę... Chociaż bo ja wiem...

    Tak więc rzeczywiście robiony jest rewersal autoryzacji na kwotę która
    wynika z różnicy deklaracji i faktycznego zatankowania.

    Tomasz
    <NOTO>

  • 26. Data: 2004-10-20 13:54:50
    Od: "Seba" <b...@b...gazeta.pl>

    Użytkownik "Tomasz" <n...@g...pl> napisał w wiadomości

> [...]
    >
    > Tak więc rzeczywiście robiony jest rewersal autoryzacji na kwotę która
    > wynika z różnicy deklaracji i faktycznego zatankowania.

    zonk. robiony jest rewersal początkowo deklarowanej kwoty, a potem jest
    obciążenie kwoty za jaką faktycznie tankowałeś
    seba