  • 21. Data: 2007-01-25 00:19:09
    Temat: Re: Neste a blokady KK mbank
    Od: "Menek" <m...@o...pl>

    "Piotr Gralak" wrote in message:
    > Od razu się pojawia, a wygląda tak:
    > http://www.orasoft.net.pl/~gral/
    >
    > Nawet przeprowadziłem eksperyment - nie wziąłem kwitka po
    tankowaniu,
    > bo pomyślałem sobie, że może wtedy się nie pojawi, ale nic
    z tego. I
    > tak się pojawiła :)

    Przepraszam za miesięczne opóźnienie. Niestety pojazd mój
    już wiekowy jest i cierpi na różne przypadłości. Dodatkowo
    benzyna jest paliwem rozruchowym głównie, więc jakoś szybko
    nie ubywa :) Zatankowałem dzisiaj tak, aby różnica między
    blokadą a zatankowanym paliwem wyniosła około 20 PLN. I
    faktycznie mam blokadę korygującą. Zastanawiam się jednak co
    będzie jak ta różnica wyniesie kilka groszy. Może dlatego po
    poprzednich tankowanich nie miewałem korekty bo zawsze
    tankowałem tyle, ile się dało z dystrybutora "wyssać".
    Niestety na kolejny eksperyment przyjdzie mi troche
    poczekać, bo znów mam pełny zbiornik :)
    --
    Pozdrawiam,
    Menek