  • 1. Data: 2005-04-13 17:03:05
    Temat: Neste i KK Lukasa z chipem
    Od: "Szymon" <v...@w...epf.pl>

    Pierwszy raz mi się zdarzyło, iż wynik autoryzacji KK Lukasa okazał się
    negatywny. Po wpisaniu PIN na Neste A24. Przypadek czy po prostu tamtejsze
    terminale mają problem z chipem/srebrny paskiem/czymś jeszcze? Oczywiście 5
    min. potem na Esso wszystko OK.

  • 2. Data: 2005-04-13 17:24:47
    Temat: Re: Neste i KK Lukasa z chipem
    Od: "..." <...@k...tam.pl>

    Użytkownik "Szymon" <v...@w...epf.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > terminale mają problem z chipem/srebrny paskiem/czymś jeszcze? Oczywiście

    w niedziele srebrny pasek na neste zadzialal... chipa nie mam :(

  • 3. Data: 2005-04-13 17:41:28
    Od: "Ra-Ash" <r...@p...onet.pl>

> [...]
    > terminale mają problem z chipem/srebrny paskiem/czymś jeszcze? Oczywiście 5

    KK VC Lukasa ta śliczna nowa co to się w zwyklych posach czasami o pin upomina ??
    Jak się tego uzywa jakoś autoryzacja KK pinem w posach mi średnio się uśmiecha :(
    Pozdr
    Andrzej

  • 4. Data: 2005-04-13 17:49:18
    Od: Wojciech Nawara <u...@n...WYTNIJ.info>

    Ra-Ash napisał(a):

    > KK VC Lukasa ta śliczna nowa co to się w zwyklych posach czasami o pin upomina ??
    > Jak się tego uzywa jakoś autoryzacja KK pinem w posach mi średnio się uśmiecha :(

    Proszę się odprężyć i przyzwyczaić, to już tak zostanie...
    .
    .
    .
    .
    .
    .
    .
    .
    czytaj: istnieje tendencja do wprowadzania PINowania wszystkiego i wszędzie

  • 5. Data: 2005-04-13 18:09:54
    Od: g...@p...onet.pl (Piotr Gralak)

    >Proszę się odprężyć i przyzwyczaić, to już tak zostanie...
    >czytaj: istnieje tendencja do wprowadzania PINowania wszystkiego i wszędzie

    Najwyzej sie przerzuci na siakies zagraniczne KK. W koncu jestesmy w
    Europie :-)

  • 6. Data: 2005-04-13 18:54:39
    Od: "Marcin Kubiczek" <u...@h...com>

    może to dlatego, że ta karta chciała żeby wsadzić ją w czytnik chipa :) a
    terminale wbudowane w stanowiska na Neste nie mają czytnika :)

    --

    pozdrawiam,
    mk

    --------------------------
    jeżeli masz nierówną końcówkę na rachunku,
    to przelej ją ;) każdy grosz się liczy ;)

    77 1140 2004 0000 3002 2490 7057
    48 1140 2017 0000 4602 0387 8329
    23 1050 1386 1000 0022 8231 8811

  • 7. Data: 2005-04-13 19:03:55
    Od: "Szymon" <v...@w...epf.pl>

    Rozumiem, że na razie nikt nie ma doświadczeń z tą kartą i Neste. Ot,
    przyjdzie mi przy kolejnej okazji do tankowania znów spróbować :-)

  • 8. Data: 2005-04-14 05:51:22
    Od: mac66 <m...@a...pl>

    Szymon wrote:
    > Rozumiem, że na razie nikt nie ma doświadczeń z tą kartą i Neste. Ot,
    > przyjdzie mi przy kolejnej okazji do tankowania znów spróbować :-)

    doswiadczen z karta z chipem nie mam ale zwykla visa elektron lukasa juz
    mi ze 2-3 razy odmowila na Neste z innymi kartami nie mialem klopotu

    m.