  • 21. Data: 2009-10-08 05:45:33
    Temat: Re: Nic się nie stało
    Od: "Dieter" <d...@a...pl>

    > A Ty Dieter co sądzisz?

    Sądzę, że premier Polski powinien zarabiac tyle ile zarabiaja inni premierzy
    UE. Poza tym mysle, ze Rudy ma tak wielkie parcie na wladze, ze chetnie by
    doplacal do tego biznesu byle tylko moc dalej oglupiac i oklamywac pospolstwo.

    D.

  • 22. Data: 2009-10-08 05:53:15
    Od: "Dieter" <d...@a...pl>

    To co proponujesz? Nic nie robic i czekac az zamiast glupich kilku miliardow w
    skali roku w aferze hazardowej ktos wydoi Polske na np. 300 mld? Moze jakis
    inny limit zaproponuj od ktorego warto sobie zawracac glowe lapaniem zlodziei.

    D.

  • 23. Data: 2009-10-08 07:27:00
    Od: " XXL" <d...@g...SKASUJ-TO.pl>

    Ale dość tego. Teraz jak Pan Premier zdemaskował tego przestępcę
    Mariusza Kamińskiego, to zacznie się gwałtowna poprawa sytuacji...

    Muszę Cię zmartwić. Mimo tzw. afery hazardowej lub afery kolesiowskiej, w
    którą jest zamieszanych kilku znaczących polityków PO na szczęście nie ma
    szans na restytucję potworka budowanego pieczołowicie w latach 2005-2007 pod
    nazwą IV RP.
    Spoczywa on na śmietniku historii, gdzie jest jego miejsce i tam pozostanie.

    Polacy zmądrzeli już na tyle, że duet J.Kaczyński - o.Rydzyk już do władzy nie
    wróci.

  • 24. Data: 2009-10-08 07:38:33
    Od: totus <t...@p...onet.pl>

    Dieter wrote:

    > Sądzę, że premier Polski powinien zarabiac tyle ile zarabiaja inni
    > premierzy UE.

    Dieter, to nie jest prognoza. Możesz bez obawy podać cyfry. Czy to takie
    trudne. Wyduś z siebie. Ile Twoim zdaniem powinien zarabiać premier RP.

    > Poza tym mysle, ze Rudy ma tak wielkie parcie na wladze, ze
    > chetnie by doplacal do tego biznesu

    Czy Twoim zdaniem lepszym premierem byłby człowiek, który by kierował rządem
    z przymusu i z wyraźną niechęcią?

    > byle tylko moc dalej oglupiac i
    > oklamywac pospolstwo.

    No na to już Ty nie pozwolisz. Każdego uświadomisz o co chodzi i gdzie go
    Tusk okrada.

  • 25. Data: 2009-10-08 07:42:07
    Od: totus <t...@p...onet.pl>

    Dieter wrote:

> [...]
    > miliardow w skali roku w aferze hazardowej ktos wydoi Polske na np. 300
    > mld? Moze jakis inny limit zaproponuj od ktorego warto sobie zawracac

    Byłem wczoraj na posterunku policji. Chciałem zgłosić kradzież roweru, na
    zakup którego mam zamiar zacząć zbierać pieniądze. Policjant dyżurny mnie
    wyśmiał. Będę musiał iść do CBA.

  • 26. Data: 2009-10-08 07:56:09
    Od: Andrzej Adam Filip <a...@x...wp.pl>

    totus <t...@p...onet.pl> pisze:

    > Ile według Ciebie powinien zarabiać premier Polski? Za jakie wynagrodzenie
    > Ty podjąłbyś się tego zadania?

    Dlaczego sprowadzasz krytykę "przyznawania sobie premii za kryzys w kryzysie"
    do krytyki wysokości zarobków?
    Dla mnie to jest w bardzo dużym stopniu krytyka "nastawienia".

    --
    Andrzej Adam Filip : Twoje pieniądze. Twoje ryzyko. Twój zysk *albo* strata.
    Przyjaciel, który mi nie pomaga i nieprzyjaciel, który mi nie

  • 27. Data: 2009-10-08 08:16:35
    Od: " XXL" <d...@g...SKASUJ-TO.pl>

    viper <v...@o...pl> napisał(a):

    żal mi tylko prezia jarka... jak do niego dotrze że
    nic już nie jest w stanie wyciągnąc go z tą jego awanturniczą i cynicznie
    obłudną partyjką ze śmietnika historii, to zrobi mu się naprawdę smutno...

    A dlaczego to PIS-owski rząd nie podniósł opłat dla właścicieli salonów gier?
    Przecież już od 2005r. mogłyby wpływać dodatkowe pieniądze do budżetu państwa
    z branży hazardowej.
    Pewnie też były kontakty kolesiowskie tylko M.Kamiński nie donosił na swoją
    partię, która dała mu stołek szefa CBA.

  • 28. Data: 2009-10-08 08:36:05
    Od: "Dieter" <d...@a...pl>

    > Dieter, to nie jest prognoza. Możesz bez obawy podać cyfry. Czy to takie
    > trudne. Wyduś z siebie. Ile Twoim zdaniem powinien zarabiać premier RP.

    Odp. Powinien zarabiac rownowartosc 13.000 Euro.

    > Czy Twoim zdaniem lepszym premierem byłby człowiek, który by kierował rządem
    > z przymusu i z wyraźną niechęcią?

    Odp. Powinien to byc czlowiek przede wszystkim skuteczny i wiarygodny, ktory
    nie mowi rano, ze nic sie nie stalo, po czym wieczorem odwoluje siedmiu
    ministrow ze swojego rzadu. PO dziala juz jak dawna PZPR, tzn.
    skompromitowanych ludzi nie wyrzuca sie z partii, a jedynie przesuwa na inne
    odpowiedzialne stanowiska (karuzela stanowisk). Do tego przynoszenie szefow
    partii w teczce, przyklad Pani Tunn w Krakowie, ktora zapisala sie do PO 3
    tygodnie wczesniej i po tym okresie zostala przewodniczaca PO w malopolsce.

    > No na to już Ty nie pozwolisz. Każdego uświadomisz o co chodzi i gdzie go
    > Tusk okrada.

    Odp. Blokowanie przez szefostwo PO doplat do budzetu z hazardu narazilo Skarb
    Panstwa na straty w wysokosci 480 mln PLN w ostatnim roku. Jak myslisz kto za
    to placi? Chlebowski, Tusk? Przypomne, ze wczoraj rzad byl zmuszony zaciagnac
    kolejna pozyczke w wysokosci 5 mld pln na wyplaty emerytur.

    D.

  • 29. Data: 2009-10-08 09:18:34
    Od: Agaton <gigsa@USUN_wp.pl>

    Dieter pisze:

> [...]
    > to placi? Chlebowski, Tusk? Przypomne, ze wczoraj rzad byl zmuszony zaciagnac
    > kolejna pozyczke w wysokosci 5 mld pln na wyplaty emerytur.

    Ile nie wpłynęło do Skarbu Państwa z powodu blokowania ustawy przez PiS?

    Dlaczego nie powstała ustawa za czasów SDL?
    Zdejm klapki z oczu i rozglądnij się.

  • 30. Data: 2009-10-08 09:43:34
    Od: "Krzysztof S." <m...@g...pl>

    > Ile nie wpłynęło do Skarbu Państwa z powodu blokowania ustawy przez PiS?
    >
    > Dlaczego nie powstała ustawa za czasów SDL?
    > Zdejm klapki z oczu i rozglądnij się.

    powtarzasz retorykę rodem z "wybiórczej" - przypominam że PO jest
    partią rządzącą nie od wczoraj
    i powinna zacząć brak odpowiedzialność za własne działania
    (ewentualnie brak działań). Zrzucanie
    winy na opozycję - triumfalne "a PiS to też tego nie zrobił!" to
    żenująca dziecinada.