  • 51. Data: 2009-10-08 20:42:20
    Temat: Re: Nic się nie stało
    Od: "Dieter" <d...@a...pl>

    Error: ma byc: "doplatach hazardu".

    D.

  • 52. Data: 2009-10-08 20:47:05
    Od: totus <t...@p...onet.pl>

    Dieter wrote:

    > Bufetowa zalata ta kasa dziure, dokladnie 456 mln PLN, ktora powstala po
    > dofinansowaniu stadionu. Proste.

    A z tego stadionu to kto będzie korzystał? Bufetowa sama? Ona tam wieczorami
    biegać będzie z mężem i złodziejami z PO?

    > Na nowe podatki.

    Z podatkami jakoś daje radę. Ja to ulica jestem co to kupuje na górce i
    sprzedaje na dołku. Od tego podatków się nie płaci. Czyli sprawa mnie nie
    dotyczy ja podatków nie płacę w stolnicy. Uspokoiłeś mnie bo już miałem
    zamówioną wizytę u psychiatry żeby mnie wyciągnął z deprechy i myśli
    samobójczych. A tak to może dociągnę do wyborów i znów zagłosuję na PO. Bo
    ja z plebsu jestem, zwykły leszcz.

  • 53. Data: 2009-10-08 20:52:00
    Od: totus <t...@p...onet.pl>

    Dieter wrote:

    > Odp. Myslisz, ze Chleb i reszta bandy Ryzego wstrzymywala w Sejmie ustawe
    > o doplatach do hazardu za galke lodow?

    Ja to nic nie myślę. Od myślenia mam TVN i GW. Wystarczy ja Ty spraw
    doglądasz. Ty wiesz to idź do prokuratury. Przynajmniej europosła Ziobro
    zawiadom. On już to nagłośni w tv Trwam.

  • 54. Data: 2009-10-08 21:03:13
    Od: " kc" <k...@g...SKASUJ-TO.pl>

    totus <t...@p...onet.pl> napisał(a):

    >Ja to ulica jestem
    > może dociągnę do wyborów i znów zagłosuję na PO. Bo
    ja z plebsu jestem, zwykły leszcz.

    Chyba jednak nie jesteś, bo ulicę (plebs) tylko raz można oszukać. Nie
    słyszałeś, że złodziej tylko jeden raz przechodzi przez wieś?

    kc

  • 55. Data: 2009-10-08 21:15:24
    Od: "Ivo Bradyna" <i...@b...nowhere>

    Użytkownik " kc"

    > Chyba jednak nie jesteś, bo ulicę (plebs) tylko raz można oszukać. Nie
    > słyszałeś, że złodziej tylko jeden raz przechodzi przez wieś?

    i co kurde mówisz ze jestem stracony? o żesz w morde jeża.

  • 56. Data: 2009-10-08 21:16:23
    Od: "Ivo Bradyna" <i...@b...nowhere>

    Użytkownik "Dieter" <d...@a...pl> napisał w wiadomości

    > Odp. Myslisz, ze Chleb i reszta bandy Ryzego wstrzymywala w Sejmie ustawe
    > o doplatach do hazardu za galke lodow?

    Mnie za gałke, tak.
    :))))))))))))))))))))))))))

  • 57. Data: 2009-10-08 22:13:07
    Od: Jerzy Olszewski <j...@i...com.pl>

    Ivo Bradyna pisze:
    > Użytkownik " kc"

    > i co kurde mówisz ze jestem stracony? o żesz w morde jeża.

    Powiedz wszystkim drogi Ivo
    czy to nie jest wielkie dziwo
    że po tak znacznym przekręcie
    Bolek Piecha w Parlamencie?

    Ty z rodziny tej Bredyny
    pewnie wiesz z jakiej przyczyny
    przed wyrokiem wciąż ucieka
    ten aferał - Bolek Piecha ?

    Mimo wszelkich prokuratur
    Sądów, śledczych, armii katów
    mimo Tuska i Schetyny
    nie dorwą "ivobredyny"

    Nie trzeba mieć wielkiego IQ
    aby wiedzieć, że w wyniku
    ssanych z palca, dętych afer
    można strzelić tylko gafę !

  • 58. Data: 2009-10-09 04:56:57
    Od: "Ivo Bradyna" <i...@b...nowhere>

    Mariuszek mnie olał i mam spokój:))))))))

  • 59. Data: 2009-10-09 06:42:38
    Od: " XXL" <d...@g...SKASUJ-TO.pl>

    Dieter <d...@a...pl> napisał(a):

    Tak samo jest z naszym wzrostem PKB (+0.5% to blad statystyczny). Z reszta, na
    co mi ten caly farbowany wzrost gospodarczy na papierze skoro np. brak juz
    kasy do konca roku na zabiegi w szpitalach, a ZUS musi pozyczac kolejne 5 mld
    pln na wyplaty emerytur.

    Chyba nie zaprzeczysz, że lepsze +1% dynamiki PKB w Polsce niż -5% tak jak
    większość krajów UE?
    Wzrost gospodarczy nie jest na papierze tylko w realnej gospodarce.
    Jeżeli się tak martwisz i troszczysz o dług publiczny Polski (oczywiście jest
    to duży problem) to dlaczego na tym forum wychwalałeś obniżenie składek
    rentowych przez min. Gilowską w rządzie PIS?
    Przecież spowodowało to powiększenie dziury budżetowej bo uszczupliło wpływy
    do budżetu.
    Czy poza spekulacją giełdową rozumiesz w ogóle podstawy ekonomii?

    p.s. Przypominam, że nie podałeś żadnej alternatywy dla rządów PO a Twoje
    wypowiedzi to inwektywy pod adresem premiera a nie rzeczowa polemika.

  • 60. Data: 2009-10-09 07:13:21
    Od: totus <t...@p...onet.pl>

    XXL wrote:

> [...]
    > wpływy do budżetu.
    > Czy poza spekulacją giełdową rozumiesz w ogóle podstawy ekonomii?

    Zmniejszenie długu nie jest równoznaczne ze zwiększaniem redystrybucji
    dochodu narodowego. Dług by też spadł jakby ograniczyć wydatki. Jakby
    państwo nie miało ambicji wtykać nos w każdą dziurę toby potrzebowało mniej
    pieniędzy. Tu na tej liście trudno znaleźć kogoś zadowolonego z działania
    państwa polskiego. Źle zarządza emeryturami, źle leczy, źle uczy, źle
    gospodarzy. Jakby wycofało się z tych aktywności to spadłyby podatki i długi
    i szara strefa. Ale jak państwo buty wiąże to musi mieć do tego ludzi do
    wiązania do nadzoru do pilnowania czy urzędnik nie wziął łapówki przy
    publicznym przetargu firmy do wiązania butów. To co się dziwić. Ale ludzie
    już tacy są. Wszystkie znane mi cywilizacje upadły od przerostu
    administracji. Ludzie lubią jak państwo ma robić wszystko, a oni tylko
    narzekają. Byle tylko uciec od decyzji i odpowiedzialności i myślenia o
    swoim losie. Potem się robi trzech urzędników na jednego pracującego i coś
    takiego musi upaść. Jak tu ktoś zauważył, kiedyś jedna osoba pracując co
    jakiś czas mogła utrzymać wieloosobową rodzinę, teraz zaś dwie pracując od
    świtu do zmierzchu ledwo dają radę na 3-4 osoby przy daleko większej
    wydajności. Ale jak w kieszeni siedzi jeszcze jakiś emeryt z rodziną i
    urzędnik z rodziną to trzeba się zwijać. Lubicie jak Was urzędasy walą w
    czekoladę.