  • 81. Data: 2009-10-09 15:35:05
    Temat: Re: Nic się nie stało
    Od: " kc" <k...@g...SKASUJ-TO.pl>

    viper <v...@o...pl> napisał(a):

    > widzę człowieka, który nigdy nie złamał swoich zasad,

    Ha, ha, ha. Ale ładne zdanie. A te zasady to jakie?

    kc

  • 82. Data: 2009-10-09 15:54:27
    Od: "viper" <v...@o...pl>

    > viper <v...@o...pl> napisał(a):

    > Ha, ha, ha. Ale ładne zdanie. A te zasady to jakie?
    >
    > kc

    stań ze mną twarzą w twarz, powiedz parę swoich błyskotliwych uwag na temat
    Wałęsy albo Papieża to się przekonasz... ja prosty gostek jestem...

  • 83. Data: 2009-10-09 16:05:11
    Od: " kc" <k...@g...SKASUJ-TO.pl>

    viper <v...@o...pl> napisał(a):

    > stań ze mną twarzą w twarz, powiedz parę swoich błyskotliwych uwag na
    temat
    > Wałęsy albo Papieża to się przekonasz... ja prosty gostek jestem...

    A widzisz? Z poprzedniego postu wynikałoby, że to zasady miłości i pokoju :)

    Złapałem cię?

    kc

  • 84. Data: 2009-10-09 16:10:31
    Od: "viper" <v...@o...pl>

    > viper <v...@o...pl> napisał(a):

    > A widzisz? Z poprzedniego postu wynikałoby, że to zasady miłości i pokoju :)
    >
    > Złapałem cię?
    >
    > kc

    no cóż, nikt nie jest doskonały... jak to mawiał w swoim wierszyku Andrzej
    Waligórski miłujcie nieprzyjacioły, ale im wpierw dosuńcie...

  • 85. Data: 2009-10-09 16:53:42
    Od: reptile <m...@g...com>

    nie zapominajcie ... :)

    Nic się nie stało, Polacy nic się nie stało
    Nic się nie staaałoo, Polacy nic się nie staaaałoo!

    pełno cfaniaków hehe

  • 86. Data: 2009-10-10 09:59:41
    Od: "Endriu" <n...@i...pl>

    > stań ze mną twarzą w twarz, powiedz parę swoich błyskotliwych uwag na
    > temat
    > Wałęsy

    Klego Viperze czy ty tak naprawdę, czy tylko rżniesz debila ?.

    Jak bezpieka walczyła w obronie p.Wałęsy
    http://korwin-mikke.blog.onet.pl/Jak-bezpieka-walczy
    la-w-obroni,2,ID325045277,n

    [...]
    Nr 18

    1981 luty 21, Warszawa - Plan działań przygotowany przez Departament III "A"
    MSW w razie pozbawienia Lecha Wałęsy funkcji przewodniczącego KKP NSZZ
    "Solidarność"l

    Warszawa, dnia 21 II 1981 r.
    TAJNE SPEC[jalnego] ZNACZENIA

    KONCEPCJA przygotowania i realizacji działań na przypadek wykonania zamiaru
    eliminacji Lecha Wałęsy z przewodniczącego KKP NSZZ "Solidarność" przez KSS
    KOR i elementy "ekstremistyczne"
    [...]"

    Kiedy ty wreszczie zrozumiesz że Wałesa to jest zwykły prosty ubek ?.

    Endriu
    http://drendriu.ovh.org/

  • 87. Data: 2009-10-10 12:29:22
    Od: "viper" <v...@o...pl>

    > Klego Viperze czy ty tak naprawdę, czy tylko rżniesz debila ?.
    >

    > Kiedy ty wreszczie zrozumiesz że Wałesa to jest zwykły prosty ubek ?.

> [...]

    Endriu, ja ciebie naprawdę lubię... ale jak mam z tobą prowadzic dysputy to
    zawsze opadają mi ręce... w czasie gdy Wałęsa narażał życie, między innymi po
    za to, by każdy dupek w internecie mógł pisac wszystko na co ma ochotę, bez
    obawy o to, że następnego dnia do jego drzwi zapuk kilku smutnych panów, ty w
    tym czasie dopiero zaczynałeś robic sobie dobrze nad katalogiem z bielizną...
    każdy normalny człowiek napotykając na jakąś skomplikowaną postac próbuje się
    czegoś dowiedziec, ty zas wiesz o wWałęsie tylko tyle, ile napisze paru
    sfrustrowanych pacanów na M... i nic poza tym... ja osobiście im się nie
    dziwię, zółc chłopaków zalewa bo w sumie zaczynali swoją działąlnośc u boku
    Wałęsy, a teraz gdy Wałęsa za wykład nie schodzi poniżej 50k baksów, oni są na
    całkowitej bocznicy... pozostała im jedynie garstka takich fanatyków jak ty...
    a jak przestaną pisac w swoim stylu, to ty też odejdziesz, więc muszą brnąc w
    to dalej... ale jak znam życie ty nie jesteś dla nich zbyt wartościowy, bo mimo
    że żebrzą na stronach o datki idę o każdy zakład, że nie wpłaciłęś ani
    grosza... nawet fatso zapłacił, mimo że nie cytuje nikogo co chwila... Endriu,
    chwila prawdy... powiedz z ręką na sercu, czy kiedykolwiek wpłaciłeś
    jakikolwiek grosz jakiemuś panu na M. ? ... Endriu, bez przesady... jesteś
    ostatnią osobą, która może mi nadawac od debili... mógłbym bez problemu
    udowodnic ci logicznie, że fizycznie niemożliwe jest by Wałęsa był agentem, ale
    fanatyka nikt nigdy nie przekonał... poza tym do tego trzeba miec pewną
    minimalną wiedzę na temat tamtych czasów, a ty tym zbytnio nie grzeszysz...
    dlatego nie chce mi się...

  • 88. Data: 2009-10-10 13:34:04
    Od: "Dieter" <d...@a...pl>

    Ty masz Endriu za fanatyka, a on Ciebie.

    Al Gore tez bierze 50k baksow za wyklady o zmianach klimatu, a temu chyba
    nie zaprzeczysz, ze to bzdura stworzona po to, aby wyrwac od gawiedzi szmal
    i uzyskac efekt zastraszenia ulicy. Zastraszonym plebsem swietnie sie rzadzi
    i o nic nie pyta.

    Obama dostal Nobla pokojowego, choc razem nie wiemy za co. Polityka i tyle.

    Przez dziesiatki lat uczono nas w szkolach, ze Rosjanie nas wyzwolili. Teraz
    nam mowia, ze Bolo sam obalil komune.
    Niestety nie zmieniam swojego zdania w temacie Walesy, byl Bolkiem i tyle.

    D.

  • 89. Data: 2009-10-10 13:58:01
    Od: "viper" <v...@o...pl>

> [...]
    > nam mowia, ze Bolo sam obalil komune.
    > Niestety nie zmieniam swojego zdania w temacie Walesy, byl Bolkiem i tyle.

    Dieter, z ludźmi o tak zwanych szerokich horyzontach jak ty dyskutowac się
    specjalnie nie da... kiedyś przeszedłeś podobną drogę jak Endriu, w pewnych
    obszarach masz w mózgu niezłe wapno... ja nie oceniam twojej miłości do
    astrologii, do jasnowidzów... trudno też mi dyskutowac z kimś dla kogo 11
    września nie istniał i był tylko ściemą żydów i masonów... o innych licznych
    spiskach które wykryłeś to już nawet nie wspomnę... dlatego wali mnie czy dla
    ciebie Lechu był Bolkiem czy nie... jedyne co mnie wkurza to twoje pogardliwe
    podejście do tych których nazywasz plebsem... to ma sugerowac że ty jesteś
    gościem jak mawia twój idol z wyższej półki... ale ponieważ sobie przypomniałem
    że pomimo naszych licznych spięc cię lubię, więc na tym kończę temat...

  • 90. Data: 2009-10-10 14:14:20
    Od: "Dieter" <d...@a...pl>

    Nie zmianiaj tego co pisalem: 11 wrzesnia istnial ale nie zrobila tego
    garstka brudasow, ktorych paszporty znaleziono w gruzach WTC na nastepny
    dzien, a do dzisiaj nie znaleziono czarnych skrzynek samolotow.

    Wierzac w oficjalna wersje zdarzen z 11 wrzesnia pokazujesz, ze to Ty masz
    grysik w glowie, a nie ja wapno:)

    D.