  • 1. Data: 2010-07-07 11:40:06
    Temat: Nie Ta Grupa (mam nadzieję)
    Od: " kc" <k...@g...pl>

    Mam pytanie, czy grupa jest, była moderowana, cenzurowana, jakieś przykłady?

    kc

  • 2. Data: 2010-07-07 11:45:18
    Temat: Re: Nie Ta Grupa (mam nadzieję)
    Od: " ron" <r...@g...SKASUJ-TO.pl>

    kc <k...@g...pl> napisał(a):

    > Mam pytanie, czy grupa jest, była moderowana, cenzurowana, jakieś przykłady?
    >
    > kc

    Jakby była moderowana, to juz dawno takie głąby jak ty i tobie podobne nie
    smieciłyby tutaj.

  • 3. Data: 2010-07-07 11:48:24
    Od: " kc" <k...@g...SKASUJ-TO.pl>

    ron <r...@g...SKASUJ-TO.pl> napisał(a):

    > Jakby była moderowana, to juz dawno takie głąby jak ty i tobie podobne nie
    > smieciłyby tutaj.

    Pośrednio odpowiedziałeś na moje pytanie. Rozpiszę się na ten temat więcej
    trochę później. Na razie czekam na obserwacje innych uczestników.

    kc

  • 4. Data: 2010-07-07 11:55:41
    Od: " kc" <k...@g...SKASUJ-TO.pl>

    kc <k...@g...pl> napisał(a):

    > Mam pytanie, czy grupa jest, była moderowana, cenzurowana, jakieś
    przykłady?

    > kc

    No może trochę pomogę. Wczoraj w nocy ktoś wpisał tu, że "Smoleńsk
    pomścimy". Było to zaraz po tym jak Palikot powiedział, że Kaczyński ma krew
    na rękach. I tego postu nie ma. To moja obserwacja. Wnioskuję - cenzura PiS.

    Macie inne obserwacje?

    kc

    PS. Aha, wątek o grach na automatach Webcams wisi, to chyba nie ma moderatora

  • 5. Data: 2010-07-07 11:55:41
    Od: " kc" <k...@g...SKASUJ-TO.pl>

  • 6. Data: 2010-07-07 12:58:04
    Od: "marfi" <marfi @bb.onet.pl>

    Użytkownik " kc" <k...@g...SKASUJ-TO.pl> napisał w wiadomości

    > Macie inne obserwacje?

    Na niektórych serwerach jest możliwość usuwania swoich wiadomości.

    --
    marfi

  • 7. Data: 2010-07-07 13:00:34
    Od: " kc" <k...@g...SKASUJ-TO.pl>

    marfi <marfi @bb.onet.pl> napisał(a):

    > Na niektórych serwerach jest możliwość usuwania swoich wiadomości.

    Też właśnie dopuszczałem taką możliwość. Facet pewnie puknął się w głowę, że
    za wcześne wywołuje wojnę. Lub wytrzeźwiał.

    pozdrawiam
    kc

  • 8. Data: 2010-07-08 01:34:06
    Od: "maniana" <g...@c...es>

    Użytkownik "marfi" <marfi @bb.onet.pl> napisał w wiadomości
    > Użytkownik " kc" <k...@g...SKASUJ-TO.pl> napisał w wiadomości

    > Na niektórych serwerach jest możliwość usuwania swoich wiadomości.

    a niby czemu miałbym usuwać swoje posty?

    Smoleńsk 2010 POMŚCIMY
    ryżego śmiecia i jego pucybuta - kacapa szczynukowicza - powiesimy.

    a WSIoki mogą sobie dalej cenzurować internet .

  • 9. Data: 2010-07-08 02:11:11
    Od: fatso <f...@n...com>

    kc wrote:
    > Mam pytanie, czy grupa jest, była moderowana, cenzurowana, jakieś przykłady?
    >
    > kc

    ja cenzuruje bo to moja grupa
    idz ty na chuj!

    fatso

  • 10. Data: 2010-07-08 02:21:55
    Od: " kc" <k...@g...SKASUJ-TO.pl>

    fatso <f...@n...com> napisał(a):

    > ja cenzuruje bo to moja grupa

    ???? Ty nawet zdania swojego nie masz

    > idz ty na chuj!

    Na wgt.forex admin już by cię zbanował za używanie słów i konstrukcji,
    których nie używają Polacy. Sam sobie idź, jak wiesz jak.

    kc