  • 31. Data: 2007-07-24 15:37:11
    Temat: Re: Nie ma to jak bank państwowy...
    Od: Wrak Tristana <n...@s...pl>

    W odpowiedzi na pismo z wtorek, 24 lipca 2007 15:17
    (autor Kamil Jońca
    publikowane na pl.biznes.banki,
    wasz znak: <s...@k...kjonca>):

    > [..]
    >
    > Źle wiesz. Ma inteligo, csv, xls, pdf - do wyboru do koloru :-P

    No to może nie umiem obsługiwać, bo mi pobiera tylko tych mizernych 10
    wpisów z ekranu.

    W ogóle historia w Inteligo paściata jest... Choć i tak dla nich wyczyn, bo
    kiedyś nie mieli....

    --
    Wrak Tristana
    * Forum WO: http://forum.alrauna.org/

    napisz tu: p...@f...hu i...@h...pl n...@h...pl
    s...@w...pl o...@z...katowice.pl i...@b...pl s...@o...pl

  • 32. Data: 2007-07-24 15:44:59
    Od: Kamil Jońca <k...@p...onet.pl>

    Dnia Tue, 24 Jul 2007 17:32:12 +0200,
    osoba podpisana: Wrak Tristana <n...@s...pl>
    napisała:
    [...]
    > No to może nie umiem obsługiwać, bo mi pobiera tylko tych mizernych 10
    > wpisów z ekranu.

    Specjalnie, żeby sprawdzić zrzuciłem sobie do CSV historię r-ku od
    otwarcia. Tyle co zauważyłem to wypłaty z bankomatu są słabo opisane.
    KJ

    "Sęk w tym, że człowiek rozumny jest statystycznie głupi" - Stanisław Lem.

  • 33. Data: 2007-07-24 16:02:41
    Od: Wrak Tristana <n...@s...pl>

    W odpowiedzi na pismo z wtorek, 24 lipca 2007 17:44
> [...]

    > Specjalnie, żeby sprawdzić zrzuciłem sobie do CSV historię r-ku od
    > otwarcia. Tyle co zauważyłem to wypłaty z bankomatu są słabo opisane.

    Ale jak to robisz? Bo ja wchodzę w historię i widzę tylko 10 pozycji i jak
    dam do pliku, to też tylko 10 wpada.

  • 34. Data: 2007-07-24 16:06:53
    Od: Wojciech Bańcer <p...@p...pl>

    > Ale jak to robisz? Bo ja wchodzę w historię i widzę tylko 10 pozycji i jak
    > dam do pliku, to też tylko 10 wpada.

    Normalnie. Klikając "pobierz". Może ustaw większy zakres dat? :)

    --
    Wojciech Bancer
    http://www.bancer.pl/

  • 35. Data: 2007-07-24 16:07:12
    Od: Wrak Tristana <n...@s...pl>

    W odpowiedzi na pismo z wtorek, 24 lipca 2007 17:35
    (autor Wojciech Nawara
    publikowane na pl.biznes.banki,
    wasz znak: <f855vs$e2o$1@kushnir.sileman>):

    > Ale ja mówię o PRZYSZŁOŚCI w zakładce HISTORIA.

    Jakiej PRZYSZŁOŚCI? Wróżb tam nie widzę. Przelewy zaplanowane już zostały
    zaplanowane, prawda? Tak jak blokady już zostały nałożone itp. Wywalanie
    wszystkiego do oddzielnego menu mija się z celem. Tam jest log operacji.
    Część z nich jest już zamierzchła, a część dopiero w trakcie.... Ale pociąg
    już wyjechał ze stacji.

  • 36. Data: 2007-07-24 16:19:00
    Od: Kamil Jońca <k...@p...onet.pl>

    Dnia Tue, 24 Jul 2007 18:07:12 +0200,
    osoba podpisana: Wrak Tristana <n...@s...pl>
    napisała:
    [...]
> [...]
    > Część z nich jest już zamierzchła, a część dopiero w trakcie.... Ale pociąg

    jaki pociąg ? W (prawie) każdej chwili operację przyszłą mogę anulować.
    Powiedzieć "nie chcę". Może też zabraknąć pieniędzy, na jej wykonanie.
    KJ

    The world is coming to an end. Please log off.

  • 37. Data: 2007-07-24 16:19:11
    Od: Wrak Tristana <n...@s...pl>

    W odpowiedzi na pismo z wtorek, 24 lipca 2007 18:06
    (autor Wojciech Bańcer
    publikowane na pl.biznes.banki,
    wasz znak: <s...@l...pl>):

    > Normalnie. Klikając "pobierz". Może ustaw większy zakres dat? :)

    aaaaaaaaaaaa... No tak... Mam mało operacji :D Nie zauważyłem, że zakres
    tyle ma :D

    No to w każdym razie, takie coś by się przydało w mBanku...

  • 38. Data: 2007-07-24 16:40:49
    Od: Wrak Tristana <n...@s...pl>

    W odpowiedzi na pismo z wtorek, 24 lipca 2007 18:19
    (autor Kamil Jońca
    publikowane na pl.biznes.banki,
    wasz znak: <s...@k...kjonca>):

    > jaki pociąg ? W (prawie) każdej chwili operację przyszłą mogę anulować.

    Co będzie KOLEJNYM zadaniem do systemu i się odłoży w historii.

    Jak pociąg wróci na stację, nie znaczy że z niej nie wyjechał. Jak zakopiesz
    wykopany dół, nie znaczy że go nie wykopałeś.

    > Powiedzieć "nie chcę". Może też zabraknąć pieniędzy, na jej wykonanie.

    Może i indianie tory wysadzili i pociąg nie dojechał, ale wyjechał.

    W inteligo gdzie się to odkłada?

  • 39. Data: 2007-07-24 21:09:13
    Od: "blad" <blad201@_W_Y_T_N_I_J_sezam.pl>

    Użytkownik "Wrak Tristana"

    > W ogóle takie niebankowe banki mnie jakoś nie przekonują. Miałem
    > kiedyś
    > konto w VW i nie było rewelacyjne...

    sprobowac mozna, przeciez zawsze mozna zamknac, tym bardziej,
    że TB na razie ma trochę głupich błędów - ROR traktuje jak kartę
    i pokazuje jego historie jako historie karty a jak jest rach wspolny
    to dla obu kart to samo pokazuje i saldo dostepne = 2 * saldo ROR

    a jak sie historie konta np za ostatni miesiac oglada od najnowszych
    operacji do coras starszych to nie umie z tego wydlubac salda
    poczatkowego
    i koncowego zeby je pokazac w osobnych polach
    *** blad ***

  • 40. Data: 2007-07-24 21:27:44
    Od: Wojciech Nawara <wytnij_usenet_wytnij@wytnij_nawara.wytnij_info>

    Wrak Tristana napisał(a):

    > Może i indianie tory wysadzili i pociąg nie dojechał, ale wyjechał.

    Nie wiem co palisz, ale daj numer do dealera.

    > W inteligo gdzie się to odkłada?

    Może to dziwnie zabrzmi, ale...... w liście przelewów oczekujących. Te z
    założoną blokadą dodatkowo widać na liście blokad. Ale pewnie
    umieszczanie operacji PRZYSZŁYCH w HISTORII jest bardziej logiczne.