-
1. Data: 2005-07-08 06:15:28
Temat: Nie mogę wysłać przelewu z VB konto e-direct
Od: "Robert" <m...@N...gazeta.pl>
Wczoraj wieczorem wszystko działało ok a dziś mam komunikat: Nieprawidłowy
podpis. Czy ktoś mógłby sprawdzić czy ma tak samo bo infolinia 0800103301
ciągle zajęta. Token chyba działa dobrze bo logowanie przebiega poprawnie.
--
Wysłano z serwisu Usenet w portalu Gazeta.pl -> http://www.gazeta.pl/usenet/
-
2. Data: 2005-07-08 06:42:44
Temat: Re: Nie mogę wysłać przelewu z VB konto e-direct
Od: "Faf" <f...@o...pl>
> Wczoraj wieczorem wszystko działało ok a dziś mam komunikat: Nieprawidłowy
> podpis. Czy ktoś mógłby sprawdzić czy ma tak samo bo infolinia 0800103301
> ciągle zajęta. Token chyba działa dobrze bo logowanie przebiega poprawnie.
No właśnie pisałem o tym 15 minut temu. Nie ma sensu zaczynać nowego wątku.
Faf
-
3. Data: 2005-07-08 07:49:41
Temat: Re: Nie mogę wysłać przelewu z VB konto e-direct
Od: 'Tom N' <n...@i...dyndns.org.invalid>
Użytkownik Robert <m...@N...gazeta.pl>
w wiadomości <news:dal5m0$fo2$1@inews.gazeta.pl> wstukał:
> Wczoraj wieczorem wszystko działało ok a dziś mam komunikat: Nieprawidłowy
> podpis. Czy ktoś mógłby sprawdzić czy ma tak samo bo infolinia 0800103301
> ciągle zajęta. Token chyba działa dobrze bo logowanie przebiega poprawnie.
SOA#1
Tylko, że ja mam nowy token :)
--
Tomasz Nycz
[priv-->>X-Email]
-
4. Data: 2005-07-08 08:01:55
Temat: Re: Nie mogę wysłać przelewu z VB konto e-direct
Od: "Robert" <m...@g...pl>
Już działa
--
Wysłano z serwisu Usenet w portalu Gazeta.pl -> http://www.gazeta.pl/usenet/