  • 1. Data: 2009-10-30 19:54:56
    Temat: Nie napisze juz o polityce,przyrzekam
    Od: "Jerzy Olszewski" <k...@w...pl>

    Zaczynam pracować nad moim marnym programem sakiewka.

    Jerzy Olszewski

  • 2. Data: 2009-10-30 20:07:40
    Temat: Re: Nie napisze juz o polityce,przyrzekam
    Od: " kc" <k...@g...pl>

    Jerzy Olszewski <k...@w...pl> napisał(a):

    > Zaczynam pracować nad moim marnym programem sakiewka.
    >
    > Jerzy Olszewski

    W przerwach możesz coś wrzucić, nie będziesz przecież pracował bez przerwy
    Obraził cię "idiota"? Czytaj bez cudzysłowu

    pozdrawiam

    kc
    kc

  • 3. Data: 2009-10-30 20:27:28
    Od: macieks <m...@g...com>

    On 30 Paź, 20:54, "Jerzy Olszewski" <k...@w...pl> wrote:
    > Zaczynam pracować nad moim marnym programem sakiewka.
    >
    > Jerzy Olszewski

    To by było zbyt piękne, żeby mogło być prawdziwe.

    Pozdrawiam kolegę 'podszywacza'.

    Może w końcu Jerzy zrozumie, że mówiąc dyplomatycznie i kulturalnie
    baaaaaardzo jest irytujący.

  • 4. Data: 2009-10-30 21:03:06
    Od: " kc" <k...@g...pl>

    Jerzy Olszewski <k...@w...pl> napisał(a):

    > Zaczynam pracować nad moim marnym programem sakiewka.
    >
    > Jerzy Olszewski

    Ty podszywaczu.
    Moja wiadomość dla J.O., jednak, jak najbardziej na miejscu

    kc

  • 5. Data: 2009-10-30 22:06:34
    Od: Jerzy Olszewski <j...@i...com.pl>

    Jerzy Olszewski pisze:
    > Zaczynam pracować nad moim marnym programem sakiewka.
    >
    > Jerzy Olszewski

    Kundle mają to do siebie , że lubią się podszywać pod innych, bo tylko w
    ten sposób mogą zaistnieć.

    Tak już jest. Jedni mogą pisać kilkanaście lat pod własnym nazwiskiem i
    z tego samego adresu, inni ze wstydu muszą zmieniać co jakiś czas nicka,
    a kundlom z Katowic pozostaje już tylko podszywanie się pod innych.

  • 6. Data: 2009-10-30 22:16:46
    Od: Jerzy Olszewski <j...@i...com.pl>

    macieks pisze:

    > To by było zbyt piękne, żeby mogło być prawdziwe.
    >
    > Pozdrawiam kolegę 'podszywacza'.
    >
    > Może w końcu Jerzy zrozumie, że mówiąc dyplomatycznie i kulturalnie
    > baaaaaardzo jest irytujący.

    O czym wy byście rozmawiali, gdyby nie ja?
    Dzięki temu chociaż próbujecie łapać mnie za nogawki i coś się dzieje :)

  • 7. Data: 2009-10-31 22:35:49
    Od: "Jerzy Olszewski" <k...@w...pl>

    > Tak już jest. Jedni mogą pisać kilkanaście lat pod własnym nazwiskiem i z
    > tego samego adresu, inni ze wstydu muszą zmieniać co jakiś czas nicka, a
    > kundlom z Katowic pozostaje już tylko podszywanie się pod innych.

    Przecież jaja se robie,bo juz na ciebie nie ma rady.
    Zaraz wyzywasz od kundli.
    Lecz sie na nerwy.

    pozdrawiam Jerzy Olszewski klon