-
1. Data: 2004-11-08 10:58:51
Temat: "Nie podamy Ci kawy", czyli kampania reklamowa Deutsche Bank PBC
Od: "Michał 'Amra' Macierzyński" <m...@p...pl>
Na początku listopada Deutsche Bank PBC rozpoczął nową kampanię reklamową
produktów inwestycyjnych.
Głównym celem reklamy jest zwrócenie uwagi potencjalnych Klientów na
możliwości inwestowania. W porównaniu do innych krajów, nowoczesne produkty
rynku kapitałowego w Polsce są ciągle mało popularne. Klienci obawiają się
lokowania wolnych środków w fundusze inwestycyjne, myśląc że tego typu
inwestycje muszą być związane z dużym ryzykiem. Dlatego też w Polsce
największą popularnością nadal cieszą się lokaty bankowe. Świadomość
istnienia bardziej nowoczesnych produktów finansowych, niż tradycyjny
depozyt jest na tyle niska, iż wielu Klientów nie wykorzystuje możliwości
jakie dają bardziej zaawansowane formy inwestowania.
calosc http://banki.prnews.pl/index.php/display,7290
--
Michał 'Amra' Macierzyński || finansowy wortal public relations:
http://www.PRnews.pl
Najświeższe informacje na temat banków i ich oferty!