  • 1. Data: 2012-05-31 08:14:09
    Temat: Nie spać panienki
    Od: Charlie delta <c...@g...com>

    Pan Rynek nie śpi, zarabiać, zarabiać nieudacznice
    buhahahahaaaaaaaaaaaaaa

  • 2. Data: 2012-05-31 09:29:57
    Temat: Charlie delta: Nie spać panienki
    Od: "A. Filip" <a...@x...wp.pl>

    Charlie delta <c...@g...com> pisze:
    > Pan Rynek nie śpi, zarabiać, zarabiać nieudacznice
    > buhahahahaaaaaaaaaaaaaa

    A podzielisz się o przemądrzały swoimi wiekopomnymi ideami na czym i
    jakiej perspektywie czasowej? Niech się zarchiwizuje :-)

    Jak do kurwy nędzy pamiętam te całe tabuny "łapiących spadający nóż"
    (odbicie od dna już zaraz) z pierwszego wielkiego dołowania tego
    kryzysu. Myślisz że są jeszcze giełdowymi inwestorami _z wyboru_? :-)

  • 3. Data: 2012-05-31 09:37:35
    Temat: Re: Charlie delta: Nie spać panienki
    Od: Charlie delta <c...@g...com>

    On 31 Maj, 09:29, "A. Filip" <a...@x...wp.pl> wrote:

> [...]
    > (odbicie od dna już zaraz) z pierwszego wielkiego dołowania tego
    > kryzysu. Myślisz że są jeszcze giełdowymi inwestorami _z wyboru_? :-)

    podzielę się

    para USDPLN pozycja krótka , kupione opcje PUT , rozliczenie za 6
    miesięcy

    moje przewidywanie, moja chciwość, każe mi zamknąć opcje przy cenie
    spot USDPLN 3.00000

    w międzyczasie powiększanie portfela w sposób umożliwiający
    utrzymywanie duration nie krótszego niż 120-150 dni

    EURUSD - mam długą pozycję, dzisiaj wycena pokazuje stratę
    buhahahaaaaaaaaaaaaaaa

    S&P długa pozycja w opcji CALL

    zadowolona panienka buhahahaaaaaaaaaaa ?

  • 4. Data: 2012-05-31 20:40:40
    Od: root <a...@j...com>

    Dnia Thu, 31 May 2012 00:37:35 -0700 (PDT), Charlie delta napisał(a):

    > podzielę się
    >
    > para USDPLN pozycja krótka , kupione opcje PUT , rozliczenie za 6
    > miesięcy

    znaczy krótka spot i do tego kupione opcje put, czy tylko te opcje?

    > moje przewidywanie, moja chciwość, każe mi zamknąć opcje przy cenie
    > spot USDPLN 3.00000
    >
    > w międzyczasie powiększanie portfela w sposób umożliwiający
    > utrzymywanie duration nie krótszego niż 120-150 dni

    portfela czego, i duration czego?