  • 11. Data: 2007-11-02 21:13:19
    Temat: Re: Nie zgłoszenie rachunku firmowego w US a konsekwencje
    Od: "MarekZ" <m...@t...irc.pl>

    Użytkownik "Rex" <w...@z...spamem> napisał w wiadomości
    news:fgg06l$pel$1@news.onet.pl...

    > Czyli jeśli nie zgłoszę rachunku do US i będę regularnie płacił podatek,
    > nie będę robił żadnych przekrętów itp. to jest duże prawdopodobieństwo, że
    > nie będę miał z tego tytułu problemów. Zgadza się?

    Tak, zgadza się. Dbaj tylko o to aby co najmniej jeden z rachunków był
    zgłoszony w każdym momencie. Gdybyś jeszcze z tego zgłoszonego opłacał
    podatki to już byłoby w ogóle ekstra.

    marekz

  • 12. Data: 2007-11-03 09:43:52
    Od: Rex <w...@z...spamem>

    MarekZ pisze:
    > Użytkownik "Rex" <w...@z...spamem> napisał w wiadomości

    > Tak, zgadza się.

    Ufff... ulżyło mi :)

    --
    Pozdrawiam,
    Rex

  • 13. Data: 2007-11-04 15:22:39
    Od: Pete <n...@n...com>

    MarekZ pisze:
    > Użytkownik "jureq" <j...@X...to.z.adresu.Xop.pl> napisał w wiadomości

    > Praktyka nie potwierdza tej opinii.

    sugerujesz, że to:
    http://ipsec.pl/podpis/cerber-zaglada-na-nasze-konta
    .html
    nie jest prawda?

    --
    Pete

  • 14. Data: 2007-11-04 16:10:37
    Od: "MarekZ" <m...@t...irc.pl>

    Użytkownik "Pete" <n...@n...com> napisał w wiadomości

    > sugerujesz, że to:
    > http://ipsec.pl/podpis/cerber-zaglada-na-nasze-konta
    .html
    > nie jest prawda?

    Ciężko mi powiedzieć czy akurat to jest nieprawdą, w każdym razie podobnego
    rodzaju informacje pojawiają się regularnie co pewien czas.

    Z mojej praktyki: z jednej strony miałem lub mam co najmniej 5
    niezgłoszonych rachunków firmowych - jakichkolwiek negatywnych efektów tego
    faktu brak; z drugiej strony kiedyś miałem zgłoszony rachunek firmowy,
    został on zamkniety, naturalnie nie chciało mi się tego zgłaszać, i jego
    nieistnienie nie uniemożliwiło próby - naturalnie nieudanej - skierowania na
    niego zwrotu podatku (już nie pamiętam vat czy dochodowego) tak ze 3 latka
    po fakcie jego zamknięcia.

    marekz

  • 15. Data: 2007-11-04 20:21:30
    Od: "cef" <c...@i...pl>

    Budzik wrote:

    > od kiedy cos takiego obowiazuje?
    > Do którego us bank wysyła informacje?

    Informacja jest wysyłana nie do US, tylko do MF
    ( o ile w ogóle ten transfer działa)

  • 16. Data: 2007-11-05 11:20:27
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Osobnik posiadający mail c...@i...pl napisał(a) w poprzednim odcinku co
    następuje:

    > Informacja jest wysyłana nie do US, tylko do MF
    > ( o ile w ogóle ten transfer działa)

    aha, a od kiedy?

    udało im się znaleźć sposób, żeby z tym żyć." William Wharton