  • 11. Data: 2009-08-19 14:53:44
    Temat: Re: Niech moc będzie z Grecją
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "jureq" h6gv3c$79n$...@n...onet.pl

    > I pod warunkiem, że nie okaże się, że w weekend jest to
    > faktycznie kapitalizacja 3-dniowa. Jak się czyta tabelę
    > oprocentowania, to można mieć duże wątpliwości.

    Nie bądźmy głupcami, weźmy przykład ze szczurów... ;)
    Kto na ochotnika do oberwania belką weekendową? ;)

    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 12. Data: 2009-08-19 15:26:22
    Od: Wojciech Nawara <wytnij_usenet_wytnij@wytnij_nawara.wytnij_info>

    Eneuel Leszek Ciszewski pisze:
    > Czy do przelewania na mocne i z mocnego też potrzeba certyfikowania?
    > Czy można dostać kartę bankomatową do mocy oszczędzających?
    >
    > 6.5% z dzienną kapitalizacja to chyba najlepsze rozwiązanie w Polsce.

    Oni są przezabawni. Bezpłatna tylko pierwsza wypłata w miesiącu
    GOTÓWKOWA w KASIE.
    Przelewy wewnętrzne - także na własny rachunek gotówkowy - płatne 4 PLN,
    także ten pierwszy!!

    Komuś upał zaszkodził?

    WN

  • 13. Data: 2009-08-19 15:43:49
    Od: g...@o...pl

    > I pod warunkiem, że nie okaże się, że w weekend jest to faktycznie
    > kapitalizacja 3-dniowa. Jak się czyta tabelę oprocentowania, to można
    > mieć duże wątpliwości.

    Na stronie opisującej zalety RMO jest podana wysokosc odsetek netto dla 5, 10 i
    20 tys. za różne okresy i jesli dobrze patrze, to dla 5 i 10 tys. jest wyliczona
    bez belki, a dopiero dla 20 tys. pomniejszona o podatek.

  • 14. Data: 2009-08-19 16:21:08
    Od: Krzysiek <k...@o...pl>

    On 19 Sie, 17:26, Wojciech Nawara
    <wytnij_usenet_wytnij@wytnij_nawara.wytnij_info> wrote:

> [...]
    > GOTÓWKOWA w KASIE.
    > Przelewy wewnętrzne - także na własny rachunek gotówkowy - płatne 4 PLN,

    Być może nie potrafią tak ustawić systemu aby tylko za jeden przelew
    nie była naliczana opłata:)

    a przy wypłacie w kasie....człowiek będzie mógł ręcznie ustawić
    pobranie prowizji samodzielnie analizując historię rachunku;)

  • 15. Data: 2009-08-19 16:27:48
    Od: Wojciech Nawara <wytnij_usenet_wytnij@wytnij_nawara.wytnij_info>

    Krzysiek pisze:

> [...]
    >
    > a przy wypłacie w kasie....człowiek będzie mógł ręcznie ustawić
    > pobranie prowizji samodzielnie analizując historię rachunku;)

    W zasadzie jestem skłonny w to nawet uwierzyć. :-)

    Ale wtedy mogliby zrobić bezpłatny 1 przelew wewnętrzny w placówce i u
    końsultanta telefonicznego.
    Awizować gotówkę po to, żeby jej nawet nie wyciągać z kasy i wpłacić na
    rachunek gotówkowy lub oszczędzający? Gorzej niż u Barei...

  • 16. Data: 2009-08-19 18:46:04
    Od: XYZ <j...@m...bin>

    On 2009-08-19 13:14, Eneuel Leszek Ciszewski wrote:

    > "Krzysiek" 5...@2...goog
    legroups.com

    > : Raczej nie, pewnie pieniądze pojawią się na chwilę na stole..;)
    >
    > Hm... Najpierw trzeba zgłosić Polbankowi chęć wypłacenia tak dużej
    > gotówki...
    > Później ta makulatura trafi na stół... Następnie obsługant będzie długo
    > i namiętnie sprawdzał, czy aby nie jest trefna, bo to ludzie różne podróbki
    > przynoszą... ;)

    Właśnie z tego powodu nie założyłem tam lokaty w euro. Podobno banknoty
    zostałyby przekazane do ekspertyzy zewnętrznej firmie na 3 dni.
    Następnie trafiłyby na rach. bieżący w EUR. Dopiero później trzeba przyjść
    i założyć lokatę (w internecie ta lokata nie była dostępna).

    Zastanawiam się, co by było, gdyby wykryli fałszywy banknot... I czy na
    pewno zgadzały by się numery seryjne banknotów przed i po ich ocenie.

  • 17. Data: 2009-08-19 18:49:12
    Od: "Valdi.Pavlack" <V...@P...NOspam.pl>

    "XYZ" news:h6hh9l$pg2$1@news.onet.pl

> [...]
    > Następnie trafiłyby na rach. bieżący w EUR. Dopiero później trzeba przyjść
    > i założyć lokatę (w internecie ta lokata nie była dostępna).

    Powiedz, że to co piszesz to żart...

  • 18. Data: 2009-08-19 21:14:18
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "Valdi.Pavlack" h6hg9q$akc$...@n...interia.pl

    > Powiedz, że to co piszesz to żart...

    Cóż za wymagania! Jeszcze może powinien dopisać, że to żart głupi? ;)

    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 19. Data: 2009-08-19 21:17:12
    Od: XYZ <j...@m...bin>

    On 2009-08-19 20:49, Valdi.Pavlack wrote:
    > "XYZ" news:h6hh9l$pg2$1@news.onet.pl

    > Powiedz, że to co piszesz to żart...

    Nie. Było to mniej więcej miesiąc temu. Chciałem założyć lokatę (chyba
    progresywną). Ale jak to usłyszałem postanowiłem iść do GB, mimo że
    oprocentowanie było niższe o jakieś 1,5 punktu %.
    Zapomniałem jeszcze dodać, że wypłata euro w gotówce może nastąpić
    jedynie w banknotach 50 EUR. He he...

  • 20. Data: 2009-08-19 21:22:03
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "Wojciech Nawara" h6h951$20p$1@kushnir.sileman>

    > Gorzej niż u Barei...

    Nie mogę sobie przypomnieć, jaki to bank reklamując
    się, ,,głosi'' słowa jakieś takie: po prostu, po polsku... ;)

    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'