  • 1. Data: 2009-07-24 08:26:27
    Temat: Niedawno PEKAO, a teraz BRE
    Od: "DJ\(stopazwrotu.pl\)" <d...@s...pl>

    Klasyczna formacja odwrócenia na tygodniówce BRE
    http://stopazwrotu.pl/uploadFCK/Image/u09/bre240709t
    yg.png

    Tak to wyglądało kilka dni temu na PEO
    http://stopazwrotu.pl/uploadFCK/Image/u09/peo1707091
    0,31.png

    Tak na DJIA
    http://stopazwrotu.pl/uploadFCK/Image/u09/DJIA160709
    .png

    DJ

  • 2. Data: 2009-07-24 09:01:18
    Temat: Re: Niedawno PEKAO, a teraz BRE
    Od: "Fidelio" <t...@o...eu>

    Użytkownik "DJ(stopazwrotu.pl)" <d...@s...pl> napisał w
    wiadomości news:h4br7u$4lb$1@news.onet.pl...
    > Klasyczna formacja odwrócenia na tygodniówce BRE
    > http://stopazwrotu.pl/uploadFCK/Image/u09/bre240709t
    yg.png

    Po tym jak BRE pochwalił się 90 milionami straty za II kw. to może trochę
    przeszkadzać w realizacji tego scenariusza...

  • 3. Data: 2009-07-24 09:30:29
    Od: "DJ\(stopazwrotu.pl\)" <d...@s...pl>

    Fundamenty-srundamenty. Ratingi, rekomendacje, parkietowa makulatura i woda
    z mózgu.

    Jak będzie dobrze, to będzie zysk, jak źle, to wylot na stoplossie, nie ma
    sensu robić komplikacji.

    DJ

  • 4. Data: 2009-07-24 10:33:49
    Od: "Dars" <d...@p...onet.pl>

    > Jak będzie dobrze, to będzie zysk, jak źle, to wylot na stoplossie, nie ma
    > sensu robić komplikacji.
    >
    > DJ

    dokładnie.......
    Napisz jak Ty to robisz :)

    pzdr
    Dars

  • 5. Data: 2009-07-24 11:03:08
    Od: "DJ\(stopazwrotu.pl\)" <d...@s...pl>

    > dokładnie.......
    > Napisz jak Ty to robisz :)
    >
    > pzdr
    > Dars

    Na BRE gram tak jak pokazują strzałki. Stop ten krótszy.

  • 6. Data: 2009-07-24 11:45:00
    Od: "Dars" <d...@p...onet.pl>

    > Na BRE gram tak jak pokazują strzałki. Stop ten krótszy.
    > http://stopazwrotu.pl/uploadFCK/Image/u09/bre240709t
    yg.png

    > DJ

    Dj uwazaj zapakowałem sie w BRE :)

    pzdr
    Dars

  • 7. Data: 2009-07-24 11:48:26
    Od: "Fidelio" <t...@o...eu>

    Użytkownik "DJ(stopazwrotu.pl)" <d...@s...pl> napisał w
    wiadomości news:h4buvs$eqa$1@news.onet.pl...
> [...]
    > woda z mózgu.
    >
    > Jak będzie dobrze, to będzie zysk, jak źle, to wylot na stoplossie, nie ma

    Spoko, to gdzie masz tego stopa?

  • 8. Data: 2009-07-24 12:00:33
    Od: "Dars" <d...@p...onet.pl>

    DJ ale moj PKO BP jednak jest lepszejszy :)

    pzdr
    Dars

  • 9. Data: 2009-07-24 12:09:49
    Od: "DJ\(stopazwrotu.pl\)" <d...@s...pl>

    Jak się już papierki pozamyka, to się będzie liczyć. A póki co, to piłka
    ciągle w grze.
    DJ

  • 10. Data: 2009-07-24 12:16:58
    Od: "Ritchie " <t...@g...SKASUJ-TO.pl>

    Dars <d...@p...onet.pl> napisał(a):
    > Dj uwazaj zapakowałem sie w BRE :)
    >
    > pzdr
    > Dars

    To i ja wejde, bo chyba PKO nie odkupie zbyt szybko. Wiec teraz to zwala
    murowana ;) Pzdr. Ritchie.