  • 11. Data: 2013-11-30 12:58:58
    Temat: Re: Niedziałający mBank - nareszcie nowy interfejs?
    Od: Wojciech Bancer <p...@p...pl>

    On 2013-11-30, Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> wrote:

    [...]

    > Zastanawiałem sie nad tym.
    > Ale bez emotikona? ;)

    To mówisz, że emotki wynalazły ironię?
    Ja byłem przekonany, że ludzkość sobie świetnie z tym radziła i przed erą
    emotków. :)

    --
    Wojciech Bańcer
    p...@p...pl

  • 12. Data: 2013-11-30 13:50:06
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Osobnik posiadający mail p...@p...pl napisał(a) w poprzednim odcinku co
    następuje:

    > To mówisz, że emotki wynalazły ironię?
    > Ja byłem przekonany, że ludzkość sobie świetnie z tym radziła i przed
    > erą emotków. :)

    A jednak dałes emotke! ;-P

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "Prawda cierpi od zbyt wielu analiz."

  • 13. Data: 2013-11-30 13:50:06
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Osobnik posiadający mail p...@o...eu napisał(a) w poprzednim odcinku co następuje:

    > No co, takie teksty też można bez emotikona i nikt się nie dziwi:
    > "mBank podjął się zaktualizowania obecnego serwisu transakcyjnego, aby
    > ułatwić Klientom korzystanie z podstawowych operacji finansowych oraz
    > dostosować się do najnowszych trendów.
    > Zmiany zostały wprowadzone w oparciu o liczne zgłoszenia i sugestie
    > Klientów."

    Wiesz, to jest troche inna historia.
    Oni to na powaznie... :)

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "Nigdy nie rozcinaj tego co można rozwiązać"

  • 14. Data: 2013-11-30 16:16:16
    Od: pwz <p...@o...eu>

    W dniu 2013-11-30 13:50, Budzik pisze:

    > A jednak dałes emotke! ;-P