  • 1. Data: 2003-11-03 22:11:36
    Temat: Niespodziewana zapłata za nową kartę BZWBK
    Od: "E.N" <m...@g...pl>

    Witam.
    Przeglądam sobie ostatnio historię rachunku w WBK
    no i patrzę 25 złoty do tyłu za wydanie nowej karty.
    Moja stara karta jest ważna do końca listopada.
    Problem jest w tym, iż nie potrzebuję tej karty a w ogóle
    to mam zamiar zamknąć to konto (konto studenckie).
    Wiem, że powinienem pisemnie zgłosić do 31 października rezygnację - nie
    zdążyłem.
    Jakie są moje szanse na odzyskanie pieniędzy i jak się do tego zabrać.

    pozdrawiam
    E.N

  • 2. Data: 2003-11-03 22:11:43
    Temat: Re: Niespodziewana zapłata za nową kartę BZWBK
    Od: "Robert" <u...@o...pl>

    bo6jmo$kor$...@i...gazeta.pl,
    E.N <m...@g...pl>:

    > Jakie są moje szanse na odzyskanie pieniędzy i jak się do tego zabrać.
    Zadne i zapomniec o tym.

    --
    Robert

  • 3. Data: 2003-11-04 07:55:47
    Od: "Slawek Kos" <s...@p...gazeta.pl>

    Użytkownik "E.N" <m...@g...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > to mam zamiar zamknąć to konto (konto studenckie).
    > Wiem, że powinienem pisemnie zgłosić do 31 października rezygnację - nie

    do 15 pazdziernika...
    Na dwa tygodnie przed poczatkiem ostatniego miesiaca waznosci.

    > Jakie są moje szanse na odzyskanie pieniędzy i jak się do tego zabrać.

    Zajac sie czyms co ci da wiecej niz te 25 zl, ktorych nie odzyskasz.

    --
    Pozdrowienia
    ---

  • 4. Data: 2003-11-05 11:47:17
    Od: "krzysiekL" <k...@w...wp.pl>

    Dnia Mon, 03 Nov 2003 23:11:36 +0100, E.N napisal/a:

> [...]
    > pisemnie zgłosić do 31 października rezygnację - nie zdążyłem.
    > Jakie są moje szanse na odzyskanie pieniędzy i jak się do tego zabrać.
    Jesli nie zgłosiłes, że chcesz zrezygnowac z karty to masz faktycznie
    problem.
    Ja miałem własnie niedawno podobną sytuację, ale z winy tego banku.
    Zgłosiłem chęc rezygnacji ale bank "zapomniał":P o tym:P
    i ku mojemu zdziwieniu pewnego dnia aptrze a z rachunku wyplynelo 25zł na
    nawa karte.
    Na szczescie dla mnie(i banku:) w Oddziale potraktowano mnie powaznie(choć
    obawiałem się, że teraz bedą chcieli mnie przekonywać, że tylko mi się
    wydawało, że rezygnowałem z tej karty - było to pół roku wczsniej)
    i choc dokumentów w "mojej teczce" ze taki wniosek składałem nie
    znaleziono to załatwiono wszystko ok, pieniądze zwrócono, a karta której
    nie udało sie już odwołać została zniszczona.

    W twoim wypadku się juz pewnie tak nie uda:( możesz spróbowac porozmawiac
    z kims w Oddziale, gdy ja zgłaszałem swoją sprawa pierwsze co zrobiono to
    zadzwoniono do centrum kart z nadzieją, że być może karta nie została
    jeszcze wyprodukowana więc można by to odwołac

    Krzysiek