  • 11. Data: 2005-08-06 16:21:44
    Temat: Re: Nieważne, bo bez pieczątki
    Od: Michał Dąbrowski <d...@S...pl>

    Dnia Sat, 06 Aug 2005 11:03:58 -0500, witek napisał(a):

    > Taa. Szczególnie panie w różnych urzędach powiny to umieć.

    Panie w urzędach to pewnie nie potrafią i z programu A to programu A na
    innym kompie meila przerzucic

    --
    Michał Dąbrowski
    d...@S...pl

  • 12. Data: 2005-08-06 16:48:52
    Od: "r...@a...net.pl" <r...@a...net.pl>

    Sat, 6 Aug 2005 18:12:50 +0200, w <M...@n...tpi.pl>,
    KrzysiekPP <k...@n...op.pl> napisał(-a):

    > Ja to sie ciesze, ze zaplacilem OC na poczcie odstajac 20 minut w
    > kolejce, chociaz kusiło mnie, zeby zaplacic z mbanku ...

    ROTFL. Akurat przy OC nie ma to żadnego znaczenia...

  • 13. Data: 2005-08-06 16:56:59
    Od: KrzysiekPP <k...@n...op.pl>

    > ROTFL. Akurat przy OC nie ma to żadnego znaczenia...

    To teraz praktyka panie ...

    Policjant: ale tu nie ma dowodu zapłaty.
    Ja: Tu jest dowod zaplaty.
    Policjant: taki wydruk to ja moge sobie w domu wydrukowac. Pana samochod
    zostanie odholowany na parking. Zatrzymuje dowod rejestracyjny, a pan
    moze wrocic do domu.

    Teraz idz zaplac za parking oraz jedz 250 km po dowod (samochod
    zarejestrowany w lubelskim.

    POWODZENIA, HAHAHAHAHA ;)
    --
    Krzysiek, Krakow

  • 14. Data: 2005-08-06 17:16:18
    Od: "gasper" <g...@p...comp>

    Użytkownik "KrzysiekPP" <k...@n...op.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > moze wrocic do domu.
    >
    > Teraz idz zaplac za parking oraz jedz 250 km po dowod (samochod

    policjant kontroluje dowód ubezpieczenia a nie zapłaty za nie
    jak nie zapłacisz jednej raty to i tak jesteś ubezpieczony, tylko masz dług w
    swoim towarzystwie ubezpieczeniowym

    Pozdrawiam

  • 15. Data: 2005-08-06 17:33:07
    Temat: Re: Nieważne, bo bez piecz?tki
    Od: "r...@a...net.pl" <r...@a...net.pl>

    Sat, 6 Aug 2005 18:56:59 +0200, w <M...@n...tpi.pl>,
    KrzysiekPP <k...@n...op.pl> napisał(-a):

    > POWODZENIA, HAHAHAHAHA ;)

    Powodzenia w czytaniu ;). Dowodem zawarcia jest polisa LUB dowód wpłaty.

    Poza tym, zamiast fantazjowania, czekam na konkretny przykład z życia.
    Bo ja też powymyślać mogę -- "panie, ten dowód wpłaty jest fałszywy, bo orzełek
    patrzy w drugą stronę". Sprawdzałeś, czy na magicznej pieczątce orzełek patrzy
    we właściwą stronę? ;p

    PS. Skonfiguruj sobie czytnik.

  • 16. Data: 2005-08-06 17:39:37
    Od: KrzysiekPP <k...@n...op.pl>

    > policjant kontroluje dowód ubezpieczenia a nie zapłaty za nie
    > jak nie zapłacisz jednej raty to i tak jesteś ubezpieczony, tylko masz dług w
    > swoim towarzystwie ubezpieczeniowym

    To mu to powiedz ;)

    --
    Krzysiek, Krakow

  • 17. Data: 2005-08-06 17:56:50
    Od: Wojciech Nawara <u...@n...WYTNIJ.info>

    KrzysiekPP napisał(a):

> [...]
    > Policjant: taki wydruk to ja moge sobie w domu wydrukowac. Pana samochod
    > zostanie odholowany na parking. Zatrzymuje dowod rejestracyjny, a pan

    Praktyka, panie, jest taka, że wozi się potwierdzenie do polisy. I tyle.
    Żadne kwity kasowe nie obchodzą policjanta.

    Żeby nie było, że teoretyzuję - niejedną kontrolę przeżyłem i niejeden
    mandat otrzymałem...

  • 18. Data: 2005-08-06 18:22:26
    Od: "r...@a...net.pl" <r...@a...net.pl>

    Sat, 6 Aug 2005 19:39:37 +0200, w <M...@n...tpi.pl>,

    > To mu to powiedz ;)

    Z wytlumaczeniem policjantowi problemu nie będzie. Zrozumie.
    Ale jak wytłumaczyć tobie? ;)

  • 19. Data: 2005-08-06 18:29:38
    Od: Andrzej <g...@N...gazeta.pl>

    Niestety ale instytucje nie honorują podpisanego elektroniczne przez
    inteligo e-maila. Zresztą słusznie z tego względu że, jak łatwo zauważyć,
    część tekstowa, generowana przez klienta, jest również podpisana czyli
    autoryzowana przez bank. Spotykałem się z pisaniem w tym miejscu przez
    posiadaczy kont fałszywych oświadczeń typu: nasz klinet posiada na koncie
    bardzo dużą kwotę i można mu spokojnie dać wysoki kredyt. Potem klient
    idzie do innego banku i pokazuje ten plik eml podpisany elektronicznie
    przez bank.

  • 20. Data: 2005-08-06 18:34:44
    Od: "ruua" <t...@i...net.pl>

    Użytkownik "Piter" <a...@o...pl> napisał w wiadomości
    > Polecam artykuł z dzisiejszej "Rzeczpospolitej":

    na szczescie nigdy nie mialam problemu z kompyterowymi potwierdzeniami,
    nawet w urzedach.