  • 1. Data: 2003-05-02 15:08:53
    Temat: Niewielki kredyt na rozpoczecie dzialalnosci gospodarczej
    Od: "Rafal M" <markii@No_Spam_poczta.gazeta.pl>

    Witam

    Gdzie istnieje mozliwosc wziecia kredytu na kwote ok 10.000 zl na
    rozpoczecie dzialanosci gospodarczej?

    Banki, czy moze probowac w inkubatorach?

    Najwiekszym problemem jest to, ze nie posiadam zadnych udokumentowanych
    dochodow. Teraz koncze Liceum.

    Sa mozliwe jakies rozwiazania?

    Pozdrawiam
    Rafal

  • 2. Data: 2003-05-02 15:23:08
    Od: "Robert Krassowski" <r...@s...centertel.pl>

    "Rafal M" <markii@No_Spam_poczta.gazeta.pl> wrote in message
    > Witam
    >
    > Gdzie istnieje mozliwosc wziecia kredytu na kwote ok 10.000 zl na
    > rozpoczecie dzialanosci gospodarczej?

    10.000zl nie jest jakas wygorowana kwota. Zamiast banku poszukaj moze wsrod
    znajomych albo rodziny. Zawsze to mniej zedra z Ciebie :)

    Pzdr.
    R.

  • 3. Data: 2003-05-02 21:29:11
    Od: "Robert Kondraciuk" <m...@g...pl>

    Użytkownik "Rafal M" napisał w wiadomości

> [...]
    >
    > Banki, czy moze probowac w inkubatorach?
    >
    > Najwiekszym problemem jest to, ze nie posiadam zadnych udokumentowanych

    1) Funduszu Mikro - zabezpieczeniem może być np. poręczenie cywilne
    http://www.funduszmikro.home.pl/

    2) za jakiś miesiąc będziesz miał statut absolwenta - o ile dobrze pamiętam
    to w programie "Pierwsza praca" są jakieś kredyty na założenie własnej
    firmy???

    3) wszelkiego rodzaju fundusze lokalne zakładane min. przez samorządy

  • 4. Data: 2003-05-03 13:41:58
    Od: "Rafal M" <markii@No_Spam_poczta.gazeta.pl>

    Użytkownik "Robert Kondraciuk" <m...@g...pl> napisał w
    wiadomości news:b8uo5e$5qn$1@news.onet.pl...

    > 1) Funduszu Mikro - zabezpieczeniem może być np. poręczenie cywilne
    > http://www.funduszmikro.home.pl/

    Tego typy fundusze juz mam na oku. Nie powinlo byc problemu z takim
    kredytem?
    Po maturze zaczne chodzic.

    > 2) za jakiś miesiąc będziesz miał statut absolwenta - o ile dobrze
    pamiętam
    > to w programie "Pierwsza praca" są jakieś kredyty na założenie własnej
    > firmy???

    Z tego programu bede korzystal ze zwolnienia z ZUSu na 12 miesiecy.
    Na stronie www programu o kredytach nic nie ma :(
    Przejde sie do urzedu pracy, bo tam mozna dostac o wszystkim informacje.

    BTW nie prientujesz sie jak jest z tym statutem absolwenta, jesli
    kontynuluje sie nauke po LO? (studia lub policealna)

    Pozdrawiam
    Rafal