  • 1. Data: 2009-01-23 11:56:24
    Temat: Noble - księgowanie przelewów
    Od: "Edward Malinowy" <e...@n...spam.pl>

    Witam.
    Czy ktoś posiada informacje w jakich godzinach Noble Bank księguje przelewy
    przychodzące z innych banków?

    Niestety w mojej standardowej wyroczni: http://www.money.pl/banki/elixir/
    nie mogłem znaleźć tego banku :(

    Czy istnieje prawdopodobieństwo, że księguję przelewy tak samo jak Getin? W
    końcu wchodzą w skład tego samego holdingu... A jeżeli tak to jest szansa,
    że jak kasa wyjdzie z mBanku ostatnią sesją, że pieniądze będą jeszcze
    dzisiaj w Noble?

    Pozdrawiam.

  • 2. Data: 2009-01-23 12:00:20
    Temat: Re: Noble - księgowanie przelewów
    Od: "Edward Malinowy" <e...@n...spam.pl>

    "Edward Malinowy" news:glcahg$31j$1@news.interia.pl

    [ciach]

    Przepraszam za literówki i błędy w poprzednim poście - dzisiaj taki
    zakręcony coś jestem :)

  • 3. Data: 2009-01-23 14:56:48
    Od: Homzik <h...@g...com>

    8:30, 12:30, 15:00 - zarowno przychodzace, jak i wychodzace

  • 4. Data: 2009-01-23 15:16:26
    Temat: Re: Noble - ksiegowanie przelewów
    Od: "Edward Malinowy" <e...@n...spam.pl>

    "Homzik"
    i.googlegroups.com

    > 8:30, 12:30, 15:00 - zarowno przychodzace, jak i wychodzace

    Czyli istnieje cien szansy, ze przelew na lokate w open, który wyszedl
    ostatnia sesja w mBanku (13.25) jeszcze dzisiaj dotrze do Noble i tym samym
    kasa bedzie juz "pracowac" przez weekend ;) - oby :) Póki co nie dostalem
    jeszcze zadnego e-maila od open.

  • 5. Data: 2009-01-23 20:51:01
    Od: RobertS <b...@x...pl>

> [...]
    > kasa bedzie juz "pracowac" przez weekend ;) - oby :) Póki co nie dostalem

    zaloguj się na ich stronę i zobacz czy kasa wpłynęła, emile przyszły
    chyba z małym opóźnieniem

    jednak jeżeli wysłałeś ostatnią sesją to kasa do poniedziałku pewnie
    będzie "w drodze"...

    --
    pozdrawiam
    RobertS

  • 6. Data: 2009-01-24 09:06:01
    Od: "Edward Malinowy" <e...@n...spam.pl>

    "RobertS" news:gldajm$pu5$1@opal.icpnet.pl

    > zaloguj się na ich stronę i zobacz czy kasa wpłynęła, emile przyszły
    > chyba z małym opóźnieniem
    > jednak jeżeli wysłałeś ostatnią sesją to kasa do poniedziałku pewnie
    > będzie "w drodze"...

    Zalogowałem się na stronce i cisza - siedzą sobie w moim portfelu już dwie
    lokaty ale tej, na którą przelałem kasę wczoraj jeszcze nie ma. No cóż
    trzeba czekać do poniedziałku.