-
1. Data: 2003-01-30 06:43:07
Temat: Nordea Bank nie otwiera nowych kont przez internet
Od: a...@p...onet.pl
Banki internetowe w Polsce to hit na wschodzącym rynku kapitalistycznym, wiec
i ja chciałam dołączyć do tego grona szczęśliwców zakładając sobie konto w
internetowym banku Solo części Nordea Bank Polska.
Niestety nie wszystkim dane jest być szczęśliwym posiadaczem takiego konta, bo
już 27 stycznia, po bagatela 18 dniach dostalam odpowiedz na skrzynkę
internetową tej treści:
Dzień Dobry,
W związku ze złożonym wnioskiem o otwarcie rachunku w
O/Internetowym Nordea Bank Polska S.A. informujemy, że nie została wyrażona
zgoda na otwarcie rachunku dla Pani przez Z-cę Dyrektora Oddziału.
Z poważaniem,
Chcąc tą sprawę wyjaśnić, zadzwoniłam do centrali Nordea Bank, stamtąd po
licznych przełączaniach i oczekiwaniach na operatorów, zadałam pytanie skąd ta
decyzja, czym jest motywowana i co mogę zrobić, żeby taki rachunek sobie
jednak otworzyć - otrzymałam tylko lakoniczną odpowiedź: "Bank po podjęciu
takiej decyzji nie będzie się z niczego tłumaczyć"
Najpierw z zaskoczenia nie wiedziałam co im na to odpowiedzieć, pożniej
przyszła refleksja, żeby od takich banków trzymać się z daleka, bo system
działania banku Nordea tkwi nadal głęboko w socjalizmie.. Gdzie dumna
sprzedawczyni siedziała pod tablicą ze zdjęciami i naisem: "Tych klientów nie
obsługujemy.."
Dodam jeszcze tylko, że nigdy nie brałam żadnych redytów, więc jakieś
nispłącone pzozstałości nie wchodzą tu w grę i zawsze na bieżąco reguluję
swoje zobowiązania wobec banków..
Ciekawe, czy komuś się udało otworzyć rachunek w tym banku przez ostatni
miesiąc, czy tylko mnie tam nie obsługują..
--
Wysłano z serwisu OnetNiusy: http://niusy.onet.pl
-
2. Data: 2003-01-30 08:56:09
Temat: Re: Nordea Bank nie otwiera nowych kont przez internet
Od: Kamil Jońca <k...@p...onet.pl>
a...@p...onet.pl wrote:
[...]
> Ciekawe, czy komuś się udało otworzyć rachunek w tym banku przez ostatni
> miesiąc, czy tylko mnie tam nie obsługują..
Ja złożyłem wniosek tydzień temu, i (podobno) mam mieć założone konto.B
BTW. Zdaje się że bank nie może "tak po prostu" odmówić otwarcia konta.
A jedynie z ważnych powodów. Poproś o odmowę na piśmie.
KJ
-
3. Data: 2003-01-30 15:28:06
Temat: Re: Nordea Bank nie otwiera nowych kont przez internet
Od: "Bogdan B." <b...@h...pl>
Użytkownik "Kamil Jońca"
> BTW. Zdaje się że bank nie może "tak po prostu" odmówić otwarcia konta.
> A jedynie z ważnych powodów. Poproś o odmowę na piśmie.
A mnie się zdaje że ważnych powodów to bank potrzebuje do wypowiedzenia
umowy rachunku.
Nie ma metody na zmuszenie banku do zawarcia umowy.
Bogdan B.
-
4. Data: 2003-01-31 17:22:00
Temat: Re: Nordea Bank nie otwiera nowych kont przez internet
Od: Wojtek Frabinski <w...@a...net.pl>
On Thu, 30 Jan 2003 16:28:06 +0100, "Bogdan B." <b...@h...pl>
wrote:
>A mnie się zdaje że ważnych powodów to bank potrzebuje do wypowiedzenia
>umowy rachunku.
>Nie ma metody na zmuszenie banku do zawarcia umowy.
>
Dokladnie tak. Zalozyc nie musi i tlumaczyc sie z tego tez nie.
Ale opisana sytuacja jest co najmniej dziwna. A moze jakies zapomniane
poreczenie ?
Proponuje wyslac do dyrektora oddzialu snailmailem (za potwierdzeniem
odbioru) uprzejme pismo z prosba o wyjasnienie przyczyny i wyrazeniem
zdziwnienia takim zachowaniem banku.
Bo jesli rzeczywiscie jakies waznej przyczyny nie mieli to zycze im
powodzenia w ambitnych planach poprawnienia pozycji na rynku :)
Najmniej prawdopodobne wyjasnienie (ale tez nie wykluczone) to, ze
jakis bank przez pomylke umiescil klientkew bankowym rejestrze.
A jesli tak to trzeba by to dla swojego dobra to jak najszybcie
wyjasnic.
--
Wojtek Frabinski ICQ 50443653
w...@a...net.pl GG 212730
Karty Bankowe i Płatnicze http://www.kartybankowe.net
Moja strona Meat Loafa http://www.meatloaf.3a.pl
Wiadomość ta przedstawia wyłącznie prywatne stanowisko autora.