  • 1. Data: 2002-10-25 12:05:18
    Temat: Nordea i VIPkonto
    Od: "Rafal Brandt" <R...@n...spam.wp.pl>

    Witam !!

    Wczoraj wypelnilem wniosek o otwarcie konta w banku Nordea i dzis do mnie
    oddzwoniono. Nie bylo by nic w tym dziwnego, w otwieraniu konta, gdyby nie
    to, iz wypelniajac wniosek internetowy nie bylo opcji do wybrania czy chce
    normalne konto czy tez VIP. Ja chcialem VIP z wplywami min. 4000 PLN
    miesiecznie. Pani z ktora rozmawialem poinformowala mnie, iz niemozliwe jest
    przeze mnie otwarcie konta VIP-owskiego, a opcja na stronach internetowych
    jest celowo niedostepna. I tak, aby otworzyc konto VIP nalezy przedstawic
    wyciagi z innego banku lub przeksztalcic je po 3 miesiacach. Ot i tyle....
    kiszka wielka....otworzylem normalne. Obaczymy, a za 3 miechy zrelacjonuje
    jak to wyglada w praktyce to cale "przeksztalcanie"

    Pozdrawiam

    Rafal