  • 1. Data: 2010-06-01 18:37:00
    Temat: Nordea - jakaś awaria?
    Od: "monter.FM" <s...@m...fm>

    Dzisiaj po 20:00 chciałem zapłacić w sklepie kartą (chipową) Visa.
    Nieudane trzy próby z komunikatem "Transakcja nieudana. Nie honorować."
    To samo było przy próbie płacenia (też chipowym) MasterCardem.
    Bankomat (Euronetu) opluł mnie komunikatem, że transakcja nie może być
    zrealizowana i żebym się skontaktował z bankiem.*
    Nie mogłem nawet sprawdzić salda w bankomacie.
    Dodam, że internetowa Nordea Solo mi działa i są wystarczające środki na
    koncie.

    *Od 10 minut usiłuję się skontaktować z partyline, ale "wszyscy
    konsultanci są zajęci" :-/
    --
    http://monter.FM
    Archiwum JW23, parodie, miksy muzyczne, polityczne, programowe...

  • 2. Data: 2010-06-01 20:35:50
    Temat: Re: Nordea - jakaś awaria?
    Od: xbartx <b...@h...net>

    Dnia Tue, 01 Jun 2010 20:37:00 +0200, monter.FM napisał(a):

> [...]
    > działa i są wystarczające środki na koncie.
    >
    > *Od 10 minut usiłuję się skontaktować z partyline, ale "wszyscy

    U nich od czasu do czasu zdarza się jakaś awaria i wtedy właśnie
    zazwyczaj nic nie działa, nawet partyline ;)

    Xenocide