-
1. Data: 2008-02-27 09:08:16
Temat: [Nordea] kanal internetowy
Od: "MarekZ" <marekz_wywal@to_irc.pl>
Leży całkowicie. Podobnie transakcyjny kanał telefoniczny.
Brak podanego terminu kiedy wstanie.
marekz
-
2. Data: 2008-02-27 10:11:41
Temat: Re: [Nordea] kanal internetowy
Od: "Filip Lach" <f...@W...gazeta.pl>
MarekZ <marekz_wywal@to_irc.pl> napisał(a):
> Leży całkowicie. Podobnie transakcyjny kanał telefoniczny.
>
> Brak podanego terminu kiedy wstanie.
>
> marekz
Komunikat ze strony:
"Uprzejmie informujemy, iż w związku z awarią teleinformatyczną system
bankowości elektronicznej Nordea oraz infolinia transakcyjna nie będą dostępne
do odwołania. W celu aktywacji lub zastrzeżenia kart płatniczych oraz
zastrzeżenia pakietów uwierzytelniających prosimy o kontakt z Centrum Obsługi
Klienta dostępnym pod numerami infolinii Banku 0 801 667 332 lub dla osób
dzwoniących z telefonów komórkowych i z zagranicy +48 58 3 000 000.
Do czasu usunięcia awarii dyspozycje mogą być składane w oddziałach Banku.
Jednocześnie przepraszamy za zaistniałą sytuację. "
Prawie zrezygnowałem z Multi na rzecz konta w Nordei (mam i tu i tu)
Ale to nie pierwszy ich problem tego typu, więc zachowam oba...
--
Wysłano z serwisu Usenet w portalu Gazeta.pl -> http://www.gazeta.pl/usenet/
-
3. Data: 2008-02-27 14:29:20
Temat: Re: [Nordea] kanal internetowy
Od: "blad" <blad201@_W_Y_T_N_I_J_sezam.pl>
Użytkownik "Filip Lach"
>> Leży całkowicie. Podobnie transakcyjny kanał telefoniczny.
>>
>> Brak podanego terminu kiedy wstanie.
> "Uprzejmie informujemy, iż w związku z awarią teleinformatyczną system
> bankowości elektronicznej Nordea oraz infolinia transakcyjna nie będą
> dostępne
> do odwołania.
bankomat nie chcial mojej żonie forsy wyplacic a inny
bankomat z BZWBK debet na koncie na kwote 368,70
Okazuje się, że są to 2 z poniedzialkowych transakcji
a co z resztą z poniedzialku i wtorku nie wiadomo
na wszelki wypadek pojechała własnie do oddzialu żeby sprawdzili
czy z rachunkiem wszystko OK
*** blad ***
-
4. Data: 2008-02-27 16:19:10
Temat: Re: [Nordea] kanal internetowy
Od: bob <1...@x...pl>
Dopiero co założyłem konto ... a tu masz. W poprzednim moim banku tj.
VBD przez trzy lata nic takiego się nie zdażyło ... dobrze , że mam inne
instrumenty w portfelu ...
-
5. Data: 2008-02-27 17:38:17
Temat: Re: [Nordea] kanal internetowy
Od: "blad" <blad201@_W_Y_T_N_I_J_sezam.pl>
Użytkownik "bob"
> Dopiero co założyłem konto ... a tu masz. W poprzednim moim banku tj.
> VBD przez trzy lata nic takiego się nie zdażyło ... dobrze , że mam
> inne instrumenty w portfelu ...
takie coś Nordei też się nigdy dotąd nie przytrafiło
- jakaś przerwa był (planowa) jak przyłączyli LG
A kilka kart w portfelu to najlepsze zabezpieczenie
*** blad ***
-
6. Data: 2008-02-27 18:38:33
Temat: Re: [Nordea] kanal internetowy
Od: "MarekZ" <marekz_wywal@to_irc.pl>
Użytkownik "blad" <blad201@_W_Y_T_N_I_J_sezam.pl> napisał w wiadomości
news:fq3s68$r4j$1@atlantis.news.tpi.pl...
> na wszelki wypadek pojechała własnie do oddzialu żeby sprawdzili
> czy z rachunkiem wszystko OK
Hehehe, tak wlasnie sie rodzi nieuzasadniona panika i kolejki pod bankami.
:-)) Co da w takiej sytuacji pojchanie do oddzialu, jak cos sie mialo
spieprzyc, to juz to dawno nastapilo.
A w Nordei to chyba cos powazniejszego, bo do tej pory bankowosc internetowa
nie wstala. Ciekawe czy to cos z softem (odpukac) czy raczej uszkodzenie
typu "kabel ukradli".
marekz
-
7. Data: 2008-02-28 12:38:25
Temat: Re: [Nordea] kanal internetowy
Od: "blad" <blad201@_W_Y_T_N_I_J_sezam.pl>
Użytkownik "MarekZ"
>> na wszelki wypadek pojechała własnie do oddzialu żeby sprawdzili
>> czy z rachunkiem wszystko OK
>
> Hehehe, tak wlasnie sie rodzi nieuzasadniona panika i kolejki pod
> bankami. :-)) Co da w takiej sytuacji pojchanie do oddzialu, jak cos
> sie mialo spieprzyc, to juz to dawno nastapilo.
już OK, w oddziale saldo bylo widac, a dzis system już dziala
wyjazd byl konieczny, bo po 5 operacjach kartą w różnych dziwnych
miejscach
jak Maximus, czy real nie bylo pewne czy nie trzeba zablokowac karty
*** blad ***