eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiNordea - komunikat z przeprosinamiNordea - komunikat z przeprosinami
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!news.onet.pl!newsfeed.gazeta
    .pl!news.dialog.net.pl!not-for-mail
    From: "Tomasz Waszczynski" <w...@w...org>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Nordea - komunikat z przeprosinami
    Date: Wed, 21 May 2003 13:16:40 +0200
    Organization: Dialog Net
    Lines: 40
    Message-ID: <bafnbu$tl7$1@absinth.dialog.net.pl>
    NNTP-Posting-Host: dial-6141.wroclaw.dialog.net.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset="iso-8859-2"
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: absinth.dialog.net.pl 1053515967 30375 62.87.242.253 (21 May 2003 11:19:27
    GMT)
    X-Complaints-To: http://www.dialog.pl/dialog/internet/internet.php?id=41
    NNTP-Posting-Date: Wed, 21 May 2003 11:19:27 +0000 (UTC)
    X-Priority: 3
    X-MSMail-Priority: Normal
    X-Newsreader: Microsoft Outlook Express 6.00.2800.1158
    X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V6.00.2800.1165
    User-Agent: Hamster/2.0.0.0
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.biznes.banki:242213
    [ ukryj nagłówki ]

    Witam,
    ponieważ nie pamiętam, aby coś takieg się zdarzyło, to pozwalam sobie
    wkleić:

    "Data / Czas 2003-05-16 09:42:47
    Tytuł Przepraszamy za awarię.
    Treść
    Szanowni Państwo, w związku z problemami technicznymi, które pojawiały się
    na początku maja podczas korzystania z bankowości elektronicznej Nordea,
    przepraszamy Państwa za wszelkie związane z tym niedogodności w korzystaniu
    z kont internetowych. Przyczyną braku dostępu do systemu było nagłe,
    niezależne od banku, zagrożenie wynikające z przeciążenia sieci
    elektrycznej. Aby wyeliminować ryzyko poważnego uszkodzenia systemu,
    postanowiono wprowadzić dwie przerwy w dostępie do stron internetowych
    Nordea Bank Polska. Działając w sytuacji awaryjnej, nie mieliśmy niestety
    możliwości wcześniejszego poinformowania Klientów o tym fakcie. Biorąc
    również pod uwagę fakt, iż był to dzień płatności do ZUS, intencją naszą
    było postawienie do dyspozycji Klientów kanałów elektronicznych w drugiej
    połowie dnia. W celu zapewnienia bezawaryjnej pracy systemu w przyszłości
    sprawdzone zostały parametry techniczne sieci elektrycznej, dokonano też
    wymiany elementów, których potencjalne nieprawidłowe działanie mogłoby
    powodować ewentualne przerwy w dostępie do kont internetowych. Zastosowane
    przez nas rozwiązania pozwolą w przyszłości na zmniejszenie awaryjności
    funkcjonowanie bankowości elektronicznej. Chcąc zrekompensować
    niedogodności, jakie mogły wynikać z awarii informujemy Państwa, iż bank
    odstąpi od pobrania opłaty z tytułu prowadzenia rachunku za maj.
    Zapewniając, że dołożymy wszelkich starań, by podobne sytuacje nie zdarzały
    się w przyszłości, jeszcze raz przepraszamy i zapraszamy do korzystania z
    usług Nordea Bank Polska. Z poważaniem, Kazimierz Głowacki Wiceprezes
    Zarządu"

    Co ciekawe na stronie o tym nie napisali (w aktualnościach), więc nie wiem
    czy dotyczy to wszystkich kont czy tylko firmowych, ale i tak jestem
    zaskoczony. Tym bardziej, że ja osobiście w ogóle nie wiedziałem o awarii ;]

    Z życzeniami dla klientów, aby takie i podobne zachowania stały się regułą.

    Pozdrawiam,
    Washko

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

  • 22.05.03 08:58 PO

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1