  • 1. Data: 2007-05-16 18:41:52
    Temat: Nordea - opinie
    Od: "tomek." <t...@p...fm>

    Czy sa posiadacze konta w Nordea Bank?
    przymierzam sie do zalozenia tam rachunku,
    kusza mnie zwlaszcza stale (a nie procentowe) oplaty
    za wyplaty za granica (czasami sie jezdzi po swiecie
    wiec jest to dla mnie istotne), poza tym oprocentowanie
    lokat i dostep do innych inwestycji jest ciekawy, ale
    jakie macie opinie:
    - obsluga w oddziale
    - system transakcyjny SOLO
    - czy kursy dla kart za operacje zagraniczne nie sa
    citibankowe
    - ...

    pzdr
    tomek

  • 2. Data: 2007-05-16 20:21:03
    Temat: Re: Nordea - opinie
    Od: "santee" <s...@q...com>

    Użytkownik "tomek." <t...@p...fm> napisał w wiadomości
    > Czy sa posiadacze konta w Nordea Bank?

    Polska bankowosc to syf do potegi , ale jak masz wybierac najmniejsze zlo to
    polecam

  • 3. Data: 2007-05-16 20:35:14
    Od: " 666" <j...@w...eu>

    A miałeś rachunek w innym europejskim lub jeszcze odleglejszym banku?
    JaC

  • 4. Data: 2007-05-16 20:44:54
    Od: "Krzysztofsf " <k...@N...gazeta.pl>

    666 <j...@w...eu> napisał(a):

    > A miałeś rachunek w innym europejskim lub jeszcze odleglejszym banku?
    > JaC

    Po aferach w latach 90-ych, mamy chyba najszybciej ksiegujacy przelewy ze zwyklych
    kont system miedzybankowy w Europie.

  • 5. Data: 2007-05-16 21:18:45
    Od: "santee" <s...@q...com>

    www.telehansanet.lv

  • 6. Data: 2007-05-16 21:27:38
    Od: Bartosz 'xbartx' Nowakowski <b...@h...net>

    santee pisze:

    > www.telehansanet.lv

    Nieźle to wygląda. Stonowane i nie przeładowane zbędnymi flaszami i
    migotkami, widzi mi się takie coś :)

    --
    Bartosz 'xbartx' Nowakowski

  • 7. Data: 2007-05-16 21:55:41
    Od: "santee" <s...@q...com>

    Użytkownik "Bartosz 'xbartx' Nowakowski" <b...@h...net> napisał w
    wiadomości news:f2ft09$hun$3@sunflower.man.poznan.pl...
    > www.telehansanet.lv
    >
    > Nieźle to wygląda. Stonowane i nie przeładowane zbędnymi flaszami i
    > migotkami, widzi mi się takie coś :)

    Mam tam jedno konto na LVL, EUR, USD, PLN i GBP przez net , konwertuje kiedy
    chce,
    negocjacje od 1000 EUR, token za darmo, kopia SWIFT na podany nr faxu w
    ciagu 2 h w UE :)
    Koszt ok 10 PLN
    Czas zakladania 10 min

    I to jest standard w krajach Baltyckich, jak ktos tego nie ma to odpada ...

    Jak zadalem zapytanie o podobnej tresci w PKO BP, to baba najpierw spadla na
    krzeslo, a jak doszla do siebie to uslyszalem cos takiego:

    "Oplata za prowadzenie konta w kazdej dodtakowej walucie to koszt ok 40 PLN,
    przeciez bank musi tez zarobic, ale nie jest to wszystko takie proste,
    prosze isc na drugie pietro"

    Prawde mowiac w tym momencie zrezygnowalem :)

  • 8. Data: 2007-05-17 14:50:03
    Od: "Telly Savalas" <t...@k...pl>

    "Krzysztofsf " news:f2fqg6$khp$1@inews.gazeta.pl

    > Po aferach w latach 90-ych, mamy chyba najszybciej ksiegujacy przelewy ze
    zwyklych
    > kont system miedzybankowy w Europie.

    Krzysztofie o jakich aferach mówisz?

  • 9. Data: 2007-05-17 16:28:45
    Od: "blad" <blad201@_W_Y_T_N_I_J_sezam.pl>

    Użytkownik "santee"

> [...]
    > konwertuje kiedy chce,
    > negocjacje od 1000 EUR, token za darmo, kopia SWIFT na podany nr

    u nas token kosztował (przez rok brali z rachunku chyba po 20 zl),
    waluty wolno konwertowac do 16:00
    ale negocjować kursy i stopy proc można i oferta też niezla,
    dodatkowe konta walutowe nie kosztują, na maile odpowiadają, chodzi
    sprawnie
    *** blad ***

  • 10. Data: 2007-05-17 17:25:08
    Od: u...@o...pl (Wwieslaw)

    tomek. <t...@p...fm> wrote:
    > Czy sa posiadacze konta w Nordea Bank?
    Jest :)

> [...]
    > wiec jest to dla mnie istotne), poza tym oprocentowanie
    > lokat i dostep do innych inwestycji jest ciekawy, ale
    ja trafilem idealnie, na kompetentnego doradce, milo szybko, normalnie
    cud malina... ale mam kolege ktory w tym samym oddziale byl obsluzony
    "tak sobie"

    > - system transakcyjny SOLO
    Dla mnie bardzo dobry, mozna modyfikowac sobie strone startowa,
    wyswietla ostatnie operacje itepe. Z wad - ma taki ficzer, ze mozesz
    sobie nadac nazwe rachunku i ona sie ladnie wyswietla w podgladzie
    rachunkow. Ale przy wstawianiu do przelewu z rachunku wlasnego - widzisz
    juz tylko numerek. Jesli masz jakies szczegolne wymagania - pisz,
    postaram sie sprawdzic/odpowiedziec.

    > - czy kursy dla kart za operacje zagraniczne nie sa
    > citibankowe

    Szczerze mowiac wszystkie operacje zagraniczne wykonywalem w PLN (bilety
    na lowcosty) i tutaj jest do dupy, bo operacje zagraniczne sa
    przeliczane PLN-EUR(kurs Mastercard) i z powrotem na PLN (kurs BZWBK SA)

    Tak wiec obowiazujace sa kursy BZWBK a nie Nordei, a BZWBK chyba nie jest
    najgorszy.

    o do karty platniczej (powyzsze dotycyz kredytowej MC Aspiracje) nie mam
    doswiadczen zagramanicznych w ogole jeszcze.

    Pozdrawiam
    Wwieslaw