  • 11. Data: 2004-03-04 14:55:07
    Temat: Re: Notowania KB na giełdzie a jego strata.
    Od: "Arguss" <a...@w...pl>

    Użytkownik "Pablo" <p...@w...pl> napisał w wiadomości
    news:30693-1078411290@81.210.125.162...

    > Użytkownik <t...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    > >
    > Raczej bledny wniosek. Po prostu sytuacja KB zostala wyjasniona i jest
    > stabilna. Stad ten wzrost. Spadek notowan spowodowany stratami to juz
    dawno
    > temu byl.
    >
    > Swoja droga KB ma calkiem dobra oferte. Tylko dzial marketingu powinien
    > bardziej starac.
    >
    > Pozdrowienia!
    > Pablo

    Masz rację Pablo. Oferta jest naprawdę niezła. Kto wie ten doceni i
    skorzysta (mam u nich konto), ale marketing.... naprawdę mają do d..y ;-)
    mimo tego, ze od jakiegoś czasu lekko coś z tym drgneło.
    A moze to i dobrze... niema kolejek do bankowmatów, oddziałów,obciążonych
    linii telefonicznych, awarii kb24....
    pozdrawiam,
    Arguss