  • 1. Data: 2004-10-08 09:57:11
    Temat: Nowa oferta PKO BP kredyt "Własny Kąt"
    Od: "R" <r...@p...onet.pl>

    Witam
    Właśnie wziąłem przewodnik po ofercie tego banku (jesień 2004)wszystko
    wygląda tak zachęcająco że tylko brać (od 1,53% w CHF). Włąśnie stoję przed
    wyborem kredytu na dokończenie budowy domu. Wiem, że pewnie było to
    wałkowane na grupie x-razy, ale czy mimo to ktoś kto ma tam kredyt może się
    podzielić opiniami na temat tego kredytu? A może chce ktoś polecić inny
    bardziej "atrakcyją" ofertę innego banku na kredyt na dokończenie budowy w
    walucie obcej?
    Jestem laikiem w tej dziedzinie więc będe wdzięczny za poważne i rzeczowe
    odpowiedzi.
    PZDR robert

  • 2. Data: 2004-10-08 10:02:50
    Temat: Re: Nowa oferta PKO BP kredyt "Własny Kąt"
    Od: "Michał 'Amra' Macierzyński" <m...@p...pl>

    R <r...@p...onet.pl> wrote:
    kredytu? A może chce
    > ktoś polecić inny bardziej "atrakcyją" ofertę innego banku na kredyt
    > na dokończenie budowy w walucie obcej?

    Zobacz jeszcze oferte Banku BPH, mBanku i MultiBank.
    roznic pomedzy tymi 4rema ofertami jest sporo...

    --
    Michał 'Amra' Macierzyński || finansowy wortal public relations:
    http://www.PRnews.pl

  • 3. Data: 2004-10-08 14:19:03
    Od: Marcin Lubojański <marcin_lubojanski_usun_to@i_to_tez.pf.pl>

    Michał 'Amra' Macierzyński napisał(a):
    > R <r...@p...onet.pl> wrote:
    > kredytu? A może chce

    > Zobacz jeszcze oferte Banku BPH, mBanku i MultiBank.
    > roznic pomedzy tymi 4rema ofertami jest sporo...

    A czy to prawda że jeśli weznę kredyt przez expandera to mam szansę na
    lepsze warunki niż jakbym poszedł bezpośrednio do banku?? (ja szukam
    kredytu na mieszkanie na rynku wtórnym)

    Pozdrawiam
    Marcin Lubojański
    www.tramping.slask.prv.pl - relacje, galeria, porady, niusy, tablica

  • 4. Data: 2004-10-08 14:21:45
    Od: Dudus <t...@w...plUSUN>

    Dnia 2004-10-08 16:19, Użytkownik Marcin Lubojański napisał:
    > Michał 'Amra' Macierzyński napisał(a):
    >

    > A czy to prawda że jeśli weznę kredyt przez expandera to mam szansę na
    > lepsze warunki niż jakbym poszedł bezpośrednio do banku?? (ja szukam
    > kredytu na mieszkanie na rynku wtórnym)

    Napewno sa dodatkowe korzysci w przypadku BPH (nizsze oprocentowanie i
    cos jeszcze)
    A inne zobacz na stronie Expandera..

  • 5. Data: 2004-10-08 14:22:35
    Od: "Michał 'Amra' Macierzyński" <m...@p...pl>

    Marcin Lubojański <marcin_lubojanski_usun_to@i_to_tez.pf.pl> wrote:
    > A czy to prawda że jeśli weznę kredyt przez expandera to mam szansę na
    > lepsze warunki niż jakbym poszedł bezpośrednio do banku?? (ja szukam
    > kredytu na mieszkanie na rynku wtórnym)

    Tak czasami masz szanse.
    Czasami jednak sam mozesz lepiej wynegocjowac.
    Chociaz do nich warto pojsc bo bedzie pewnie szybciej i latwiej.

  • 6. Data: 2004-10-08 14:36:28
    Od: Marcin Lubojański <marcin_lubojanski_usun_to@i_to_tez.pf.pl>

    Dudus napisał(a):

    > Napewno sa dodatkowe korzysci w przypadku BPH (nizsze oprocentowanie i
    > cos jeszcze)
    > A inne zobacz na stronie Expandera..

    Wiesz...co innego oprocentowanie minimalne a co innego faktyczne. Tego
    drugiego raczej nie sprawdzę zanim nie złożę wniosku o kredyt więc nie
    bardzo mam jak porównać czy przez Expandera będzie taniej.

  • 7. Data: 2004-10-08 14:43:07
    Od: Dudus <t...@w...plUSUN>

    Dnia 2004-10-08 16:36, Użytkownik Marcin Lubojański napisał:
> [...]
    > drugiego raczej nie sprawdzę zanim nie złożę wniosku o kredyt więc nie
    > bardzo mam jak porównać czy przez Expandera będzie taniej.

    Na stronie Expandera kazda oferta kredytu mieszkaniowego zawiera tabelke
    z oprocentowaniem ktore zalezy od udzialu wlasnego i waluty.. to chyba
    pozwala porownac oferty paru bankow..
    Albo sie umow na spotkanie z doradca.. to przeciez nic nie kosztuje.. a
    napewno sie wiele wiecej dowiesz niz z WWW.