  • 1. Data: 2010-08-22 08:42:23
    Temat: Nowa parabolka...
    Od: "Endriu" <n...@i...pl>

    A Skippy spryciaż już wyrysował nową zgrabną parabolkę:
    http://ifutures.pl/bie-t1722-40.html#p17434
    http://ifutures.pl/download/file.php?id=8485&mode=vi
    ew

    Endriu
    http://drendriu.ovh.org/

  • 2. Data: 2010-08-22 17:32:50
    Temat: Re: Nowa parabolka...
    Od: "Endriu" <n...@i...pl>

    > http://ifutures.pl/bie-t1722-40.html#p17434
    > http://ifutures.pl/download/file.php?id=8485&mode=vi
    ew

    A to ja sobie pozwolę wrzucić dwa w miarę aktualne trójkąciki - z dedykacją
    specjalnie dla świeżo upieczonego "długiego" Charliego....
    http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/pelny/598e95a65e
    15697d.html

    Endriu
    http://drendriu.ovh.org/

  • 3. Data: 2010-08-22 20:40:45
    Od: Delfino Delphis <D...@w...op.pl>

    Endriu wrote:

> [...]
    >
    > A to ja sobie pozwolę wrzucić dwa w miarę aktualne trójkąciki - z
    > dedykacją specjalnie dla świeżo upieczonego "długiego" Charliego....

    No to akurat sugeruje długie. Odwrócony RGR to wybicia górą.

  • 4. Data: 2010-08-22 21:11:30
    Od: "marfi" <marfi @bb.onet.pl>

    Użytkownik "Delfino Delphis" <D...@w...op.pl> napisał w wiadomości

    >>> http://ifutures.pl/download/file.php?id=8485&mode=vi
    ew

    15697d.html

    > No to akurat sugeruje długie. Odwrócony RGR to wybicia górą.

    Czyli mamy wyraźne sygnały, że wzrośnie albo spadnie?

    --
    marfi

  • 5. Data: 2010-08-22 21:26:17
    Od: Delfino Delphis <D...@w...op.pl>

    wrote:

    > Czyli mamy wyraźne sygnały, że wzrośnie albo spadnie?

    Według mnie dalsze wzrosty. Oczywiście jeśli ten oRGR się nie zrealizuje to
    pewnie będzie nadal trend boczny. Co do parabol, to nic nie stoi na
    przeszkodzie, aby wyrysować nową wzrostową, o ile patrzyłem na wykresy to
    Skippy robił tak wielokrotnie :)

  • 6. Data: 2010-08-22 21:49:46
    Od: "marfi" <marfi @bb.onet.pl>

> [...]
    > pewnie będzie nadal trend boczny. Co do parabol, to nic nie stoi na
    > przeszkodzie, aby wyrysować nową wzrostową, o ile patrzyłem na wykresy to

    Zapewne w przypadkach niestabilnych stara się wytłumaczyć przeszłość.

    --
    marfi