  • 21. Data: 2009-11-07 10:50:28
    Temat: Re: Nowe konto Direct w BPH za zero zeta
    Od: " K." <z...@W...gazeta.pl>

    K. <z...@g...SKASUJ-TO.pl> napisał(a):

    > Zauwazylem ze bepehowcy po cichu wrzucili nowy rachunek w ramach wprowadzania
    > nowego logo ;-) Nie widzialem jeszcze zadnego niusa w Internecie wiec daje
    > znac na liste
    >
    > http://www.bph.pl/pl/klienci_indywidualni/rachunki_o
    sobiste/sezam_direct

    > Na pierwszy rzut oka dosyc ciekawe - brak opalt za prowadzenie, zero za
    > przelewy internetowe, i karta przy 4 transakcach bezgotowkowych tez for free.
    >
    > Pozdro
    >
    > K.

    Ktoś sobie może załozył? Jakieś komentarze na liste? Czy ktos juz korzystal z
    ich systemu?

    Zastanawiam się żeby założyć sobie konto netowe ale rowniez z dostepem przez
    sieć oddziałów (wygodne jak się chce podpisać jakąś niestandardowa umowę) i
    bankomatach Euronetu. Jako ze niedaleko mam bepeh to moze byc dla mnie ciekawa
    alternatywa...

    K.

  • 22. Data: 2009-11-08 11:30:17
    Od: "ZyLTaN" <z...@W...gazeta.pl>

    krzysztofsf <k...@o...pl> napisał(a):

    > BZWBK tez kasuje za kody

    ..i Pekao SA rowniez...

    ZyLTaN

  • 23. Data: 2009-11-09 20:32:09
    Temat: Re: Ale fajna pulapka w TOiP :)))
    Od: " K" <z...@g...pl>

    krzysztofsf <k...@o...pl> napisał(a):

    > Totez przy innych kontach (sadze, ze w direct podobnie) jesli klient ma
    > kk bph zakupy nia robione zastepuja limity ilosciowe karta debetowa.
    > Jest to chyba jedyny bank, ktory tak zamiennie przenosi limity ilosciowe.

    Jak sie zapoznalem z cala oferta dla indywidualnych to znalazlem ze oprocz
    RORa w bepehu jest jeszcze konto oszczednosciowe z dzienna kapitalizacja wiec
    oferta robi sie calkiem ciekawa... Czy znalezliscie jeszcze jakies oplaty
    oprocz tej za karte (ktora oczywiscie mozna sobie zniesc...)?

    Pozzdro

    K.