  • 31. Data: 2009-08-17 06:56:27
    Temat: Re: Nowe konto Polbanku - antybela!
    Od: jureq <j...@X...to.z.adresu.Xop.pl>

    Dnia Mon, 17 Aug 2009 08:47:35 +0200, RobertS napisał(a):

    > tak jest korzystniej, gdyż nie zdarzy się sytuacja, w której wartość
    > odsetek przekroczy magiczne 2,49 zł dziennie

    Jak piszę w sąsiednim poście, pomyliłem się.

    Dodatkowy problem, to dopisywanie odsetek za weekend hurtem w następnym
    dniu roboczym. Zapewne Urzędy Skarbowe będą za tym aby opodatkować też
    łączną sumę odsetek z 3 dni.

  • 32. Data: 2009-08-17 07:14:42
    Od: RobertS <b...@x...pl>

    > Jak piszę w sąsiednim poście, pomyliłem się.

    to w takim razie gdzie trafiają odsetki?
    kapitalizowane czy na inny rachunek?

    --
    pozdrawiam
    RobertS

  • 33. Data: 2009-08-17 07:18:55
    Od: RobertS <b...@x...pl>

    > to w takim razie gdzie trafiają odsetki?
    > kapitalizowane czy na inny rachunek?

    już wiem:
    1. rachunek tylko osobiście w placówce,
    2. odsetki są kapitalizowane...

    --
    pozdrawiam
    RobertS

  • 34. Data: 2009-08-17 07:40:28
    Od: "Tomek" <s...@p...onet.pl>

    > Wyraźnie muszę odszczekać. Czytałem regulamin w piątek i tak mi
    > wychodziło. Czytam dziś i wychodzi inaczej. Musiałem coś poknocić.

    ;-)

    Tomek

  • 35. Data: 2009-08-17 10:34:03
    Od: g...@o...pl

    > Jak piszÄ&#65533; w sÄ&#65533;siednim poĹ&#65533;cie, pomyliĹ&#65533;em
    siÄ&#65533;.

    > Dodatkowy problem, to dopisywanie odsetek za weekend hurtem w nastÄ&#65533;pnym
    > dniu roboczym. Zapewne UrzÄ&#65533;dy Skarbowe bÄ&#65533;dÄ&#65533; za tym aby
    opodatkowaÄ&#65533; teĹź
    > Ĺ&#65533;Ä&#65533;cznÄ&#65533; sumÄ&#65533; odsetek z 3 dni.

    Skąd wiesz, że odsetki będą dopisywane hurtem w poniedziałek, a nie codziennie
    jak w EB?

    Właśnie sobie założyłem, podgląd internetowy mi nie działa, ale podobno
    wieczorem ma działac.

  • 36. Data: 2009-08-17 10:44:00
    Od: g...@o...pl

    > Skąd wiesz, że odsetki będą dopisywane hurtem w poniedziałek, a nie codziennie
    > jak w EB?

    Już wiem, stąd:
    http://www.polbank.pl/download/tabela_oprocentowania
    _dla_klientow_indywidualnych.pdf

  • 37. Data: 2009-08-17 10:46:47
    Od: jureq <j...@X...to.z.adresu.Xop.pl>

    Dnia Mon, 17 Aug 2009 12:34:03 +0200, glaukonWYTNIJTO napisał(a):

    > Skąd wiesz, że odsetki będą dopisywane hurtem w poniedziałek, a nie
    > codziennie jak w EB?

    Zajrzyj do tabeli oprocentowania na stronie Polbanku

  • 38. Data: 2009-08-19 07:49:11
    Od: Krzysiek <k...@o...pl>

    On 16 Sie, 08:08, jureq <j...@X...to.z.adresu.Xop.pl> wrote:

    > Tak
    ale obnizyli oprocentowanie do 4.5% z 5% tym sposobem, dla mnie,
    lepsze jest aliorowe 4% bez belki (mocno oszczedzajacego nie chce dla
    niewielkiej kwoty jaka teraz mam, reszta i tak jest juz na lokatach i
    w innych miejscach..).
    Tym sposobem to co bylo jeszcze w Polbanku wlasnie wypłyneło, została
    niewielka kwota na spłatę karty.
    Alior dla podrecznych srodkow jest z reszta wygodniejszy (niby
    oczywiste) ale wlasciwie na Polbank nie narzekałem a oprocentowanie
    było lepsze.
    Tylko ciekawe czy we wrzesniu Alior zmieni % no i z koncem roku konczy
    mi sie bezplatna karta debetowa w Aliorze - jeszcze nie wiem czy jej
    wtedy nie zlikwiduje..

  • 39. Data: 2009-08-24 10:24:19
    Od: jureq <j...@X...to.z.adresu.Xop.pl>

    Dnia Mon, 17 Aug 2009 06:56:27 +0000, jureq napisał(a):

    > Dodatkowy problem, to dopisywanie odsetek za weekend hurtem w następnym
    > dniu roboczym. Zapewne Urzędy Skarbowe będą za tym aby opodatkować też
    > łączną sumę odsetek z 3 dni.

    Minął właśnie weekend. Czy czyta nas ktoś komu suma odsetek za te 3 dni
    wyniosła ponad 2,49? Jeśli jest, to niech napisze jaki naliczyli od tego
    podatek.

  • 40. Data: 2009-08-24 10:38:00
    Od: g...@o...pl

    > Minął właśnie weekend. Czy czyta nas ktoś komu suma odsetek za te 3 dni
    > wyniosła ponad 2,49? Jeśli jest, to niech napisze jaki naliczyli od tego
    > podatek.

    Zdaje się, że o północy z piątku na sobotę naliczyli za piątek, za sobotę i
    niedzielę jeszcze nie ma, pewnie naliczą razem z poniedziałkiem o północy.