  • 1. Data: 2009-11-14 10:43:50
    Temat: Nowe logo BPH.
    Od: ąćęłńóśżź <u...@w...eu>

    Z daleka nawet ładne. choć się zastanawiałem, czy to dwa udka od kurczaków, czy
    raczej dwa buraki?
    JaC

  • 2. Data: 2009-11-14 10:50:56
    Temat: Re: Nowe logo BPH.
    Od: z...@o...pl

    znacznie lepsze są "osiagnięcia" BPH w budowaniu "relacji"
    z klientem, takie jak nieodpisywanie na maile oraz nie
    realizowanie internetowego wniosku o otworzenie rachunku itp.

    nie odpisali nawet "panie Kowalski, spadaj" (mam na myśli @
    w stylu "BPH odmawia założenia rachunku bez podania przyczyn")

    nie wiem ile "zainwestowali" w budowanie relacji ale
    jak na razie, jest to inwestycja chybiona

  • 3. Data: 2009-11-14 11:11:29
    Od: "Papkin" <s...@s...net>

    ąćęłńóśżź wrote:
    >Z daleka nawet ładne. choć się zastanawiałem, czy to dwa udka od
    > kurczaków, czy raczej dwa buraki? JaC

    Porjektowal je pewnie ktos z autyzmem.

    Dla mnie to logo przedstawia kręgielnie, ogladalem ich strony i demo bankowosci
    online. Porażka jakich mało. Mogliby sie uczyc chociaz od BZ WBK.

  • 4. Data: 2009-11-14 12:15:56
    Od: krzysztofsf <k...@o...pl>

    Papkin pisze:
    > ogladalem ich strony i demo
    > bankowosci online. Porażka jakich mało. Mogliby sie uczyc chociaz od BZ
    > WBK.

    Popsuli system bankowosci elektronicznej?
    Sezam byl jednym z lepszych z jakich korzystalem. Cos zmienili na gorsze?

  • 5. Data: 2009-11-14 12:24:13
    Od: Marcin Nowakowski <m...@...sygnaturce.pl>

    Dnia 2009-11-14 13:15, krzysztofsf stwierdził, że:

    Zmieniła się kolorystyka.

    --
    Marcin Nowakowski
    MCR@IRC, ICQ UIN: 53375070, GG: 1824096, GSM: +48 722 099970,

  • 6. Data: 2009-11-14 12:35:03
    Od: krzysztofsf <k...@o...pl>

    Marcin Nowakowski pisze:
    > Dnia 2009-11-14 13:15, krzysztofsf stwierdził, że:

    > Zmieniła się kolorystyka.

    Ech....
    Zobaczcie w demo histore rachunku a dalej widoki - jakie mozna zdefinioac.
    Najlepszy system filtrow jaki spotkalem przy koncie.

  • 7. Data: 2009-11-14 12:47:28
    Od: "MarekZ" <b...@a...w.pl>

    Użytkownik "krzysztofsf" <k...@o...pl> napisał w wiadomości grup

    > Popsuli system bankowosci elektronicznej?
    > Sezam byl jednym z lepszych z jakich korzystalem. Cos zmienili na gorsze?

    I nadal jest. A obecna kolorystyka mnie się bardziej podoba niż poprzednia.

  • 8. Data: 2009-11-14 13:16:29
    Od: "Adam S." <d...@p...onet.pl>

    > Porjektowal je pewnie ktos z autyzmem.

    Na temat loga nie będę się wypowiadał bo są gusta i guściki.

    > Dla mnie to logo przedstawia kręgielnie, ogladalem ich strony i demo
    > bankowosci online. Porażka jakich mało. Mogliby sie uczyc chociaz od BZ
    > WBK.

    Porażką to jest Twoje zdanie o Sezamie.
    To BZWBK obecnie wdraza rozwiażania z BPH i innych banków Wersja Sezama
    który obecnie działa nie była praktycznie zmieniana z różnych względów od 3
    czy 4 lat, a mimo to są w niej rozwiązania o których czytam jako pożadane do
    wdrożenia/wdrożone ostatnio we wspomnianym przez Ciebie BZWBK
    https://bankpomyslow.bzwbk.pl/i/status/20 Tylko z pierwszej strony
    -harmonogram kredytu gotówkowego
    -dodanie odbiorcy przy przelewie
    -książka numerów do doładowań telefonicznych
    -widok blokad KK itpitd
    były od wielu lat w BPH . I tyle

    pozd
    as

  • 9. Data: 2009-11-14 17:04:11
    Od: "Papkin" <s...@s...net>

    > -harmonogram kredytu gotówkowego

    Nie biore, nigdy kasy mi nie brakowalo odpukac.
    Ogolnie patrzylem na demo, moze demo nie jest dokladna kopia ?

    > -dodanie odbiorcy przy przelewie

    odbiorcy na pewno sa ale czy po przelewie... ta opcje ma na 99% ipko.

    > -książka numerów do doładowań telefonicznych

    Loguje sie, doladowanie komorki i co jest:

    Zapamiętaj numer:
    Tak Nie

    > -widok blokad KK itpitd

    Hmm tego nie sprawdze ale KK tez nie biore bo nie mam glowy.

    > były od wielu lat w BPH . I tyle

    Moze bylo ale interface mi sie srednio podoba, ciekawe co bedzie z tym od GE
    money bank, ten to jest zupelnie niepraktyczny i ma tyle funkcji co moja
    kuchenka :)

  • 10. Data: 2009-11-14 17:25:02
    Od: "Adam S." <d...@p...onet.pl>

    > Moze bylo ale interface mi sie srednio podoba, ciekawe co bedzie z tym od
    > GE money bank, ten to jest zupelnie niepraktyczny i ma tyle funkcji co
    > moja kuchenka :)

    Jakiś czas mają funkcjonować równolegle a potem nie za bardzo wiadomo co.
    Niby zapowiedzi bycia bankiem uniwersalnym wskazywałoby na rozwiazania BPH,
    ale przejmującym jest GE. A w przypadku fuzji w polskim swiatku rozwiazania
    przejmujacego z definicji są lepsze.

    pozd
    as