  • 11. Data: 2009-01-11 20:43:03
    Temat: Re: Nowe pomysly Pocztowego - Konto oszczednosciowe na 8%
    Od: k...@o...pl

    On 11 Sty, 01:26, "ygreko" <y...@...com> wrote:

    > Czyli jest to zwiekszenie zarobku dla banku ;).
    > 10kpln na 6% daje koszt dla banku 50 zl. Te same 10kpln na 8% to 16,67 zl
    > wiecej, a na wydaniu karta 2000 zl bank jesli zarobi 1% (mysle, ze to
    > minimum) to bedzie to 20 zl, czyli na takim uzytkowniku, co chce miec
    > wiekszy procent, bank zarobi min. 3,22 zl wiecej miesiecznie.
    Trzeba by tu dodać, że ktoś może już wydaje kartą debetową te 2k (to
    sporo)
    więc dla niego to jest faktycznie dobra oferta.
    Natomiast inni, tacy co ich kartą nie płacą ,pewnie sie taka ofertą
    nie zainteresują?
    Choć kto

    > Sprytne? :)
    Sprytne...

  • 12. Data: 2009-01-12 03:40:58
    Od: mvoicem <m...@g...com>

    szczurwa wrote:

    > Po co im tyle pieniędzy po takich kosztach ? Aż jestem ciekaw, co z
    > tego wyniknie ?

    Wyniknie z tego to, że nagle któregoś dnia obniżą oprocentowanie, a ty
    jeszcze trochę potrzymasz to na koncie, bo jak sobie wyobrazisz że musisz
    iść na pocztę, tłumaczyć pani od znaczków o co ci chodzi, a potem nieść w
    reklamówce te 10tys, to sobie odłożysz na za tydzień procedurę wypłacania z
    konta.

    p. m.

  • 13. Data: 2009-01-12 08:59:44
    Od: Krzysztof Drewicz <h...@w...gdzies.tam>

    On 2009-01-12, mvoicem <m...@g...com> wrote:

    > Wyniknie z tego to, że nagle któregoś dnia obniżą oprocentowanie,

    No i haczyk że do 8% jest tylko pierwsze 10 k pln, reszta jest aktualnie
    6%, ale właśnie Pocztowy liczy sobie że raz wiele osób gwiazdek nie
    czyta, dwa że się opóźnią z wypłatą. Zanim ludzie przejdą na inne konta,
    zmienią numerki w Zakładach Pracy etc...

    Natomiast ciekawe jest że Pocztowy co 3 miesiące ma 'coś' cokolwiek by
    to nie było, a takie 'nowoczesne, internetowe, super banki' jakby się
    wstrzymują z jakimikolwiek ruchami.

    kd,

    --
    Krzysztof Drewicz
    Podsłuchane na pogrzebie: "Wiem, że to niezręcznie pytać o takie rzeczy w tej

  • 14. Data: 2009-01-12 17:29:13
    Od: szczurwa <s...@g...com>

    On 12 Sty, 04:40, mvoicem <m...@g...com> wrote:

> [...]
    > reklamówce te 10tys, to sobie odłożysz na za tydzień procedurę wypłacania z

    Pewnie tak....

  • 15. Data: 2009-01-15 09:51:02
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "szczurwa" 0...@v...goo
    glegroups.com

    : Po co im tyle pieniędzy po takich kosztach ?

    Kupują euro, aby spekulować.

    Widzę, że kupiłem za tani samochód, bo mam luzy w odliczeniu podatku
    (20 kilo euro) dochodowego przez wysoki kurs euro... (a gdzieś już
    czytałem, że nadmiarowe luzy w motoryzacji nie wróżą niczego dobrego) ;)

    --
    .`'.-. ._. .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 16. Data: 2009-01-15 10:55:47
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "Edward Malinowy" gkcq9t$520$...@n...interia.pl

    > Obecność w tych ludzi w pocztowym widać jak na dłoni. Jest ona tym
    > wyraźniejsza jeżeli spojrzymy trochę wstecz na ofertę mBanku i pocztowego. W
    > chwili obecnej mBank stoi w miejscu (w przeciwieństwie do pocztowego) i
    > chyba nie zanosi się, że w najbliższym czasie się to zmieni.

    Już wiadomo, dlaczego mBank zmniejszył opromilowanie...
    Ciekawe, ile można założyć rachunków w Pocztowym...

    --
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'