  • 11. Data: 2010-02-05 23:13:03
    Temat: Re: Nowe porządki w BPH
    Od: "kashmiri" <n...@n...com>

    RobertS <b...@x...pl> had the courage to write:

    > dobra wola banku, moze zrobia jakis wyjątem...ja z GE przegralem i nie
    > zamierzam wracac do tego banku

    A mnie po mailu do centrali cofnęli karę za zwłokę, kiedy wskazałem im, że
    mieli wysyłać wyciągi na maila, a tego nie robili i stąd opóźnienie. Tak że
    może zależy, na kogo pismo trafi...

    k.

  • 12. Data: 2010-03-09 17:36:19
    Temat: Re: Nowe porządki w BPH -- FINAŁ
    Od: "Jerzy_K" <J...@w...pl>

    Reklamacja złożona telefonicznie.
    Z kolejnego wyciągu, który właśnie przyszedł wynika, że reklamacja została
    uznana (niemal natychmiast) i opłaty zwrócone.
    Pisemnej odpowiedzi na reklamację brak.

    I to by było na tyle....

    Może jeszcze poczekam na pożegnanie z BPH.... ;-|

    --
    Telesfor BAUDOT

    Użytkownik "Telesfor Baudot" <T...@S...poczta.NIE.onet.TU.pl> napisał w
    wiadomości news:hk9mdp$is4$1@atlantis.news.neostrada.pl...