  • 1. Data: 2010-07-21 05:12:51
    Temat: Nowe szczyty?Target 2700!
    Od: "argon1953" <a...@o...pl>

    Wydaje się,że w tym rozdaniu będziemy ponad 2500.Ładna końcówka tygodnia się
    zapowiada.Może p.Białek miał rację i 2700 jest w zasięgu.

  • 2. Data: 2010-07-21 06:12:01
    Temat: Re: Nowe szczyty?Target 2700!
    Od: Jan Werbiński <j...@t...bez.mai.la>

    Użytkownik "argon1953" <a...@o...pl> napisał w wiadomości
    > Wydaje się,że w tym rozdaniu będziemy ponad 2500.Ładna końcówka tygodnia
    > się zapowiada.Może p.Białek miał rację i 2700 jest w zasięgu.

    W tym tygodniu mówisz że będzie 2700?
    To ja lecę kupować

    Prywatna http://www.janwer.com/
    Nasza siec http://www.fredry.net/

  • 3. Data: 2010-07-21 06:48:23
    Od: "Endriu" <n...@i...pl>

    > Wydaje się,że w tym rozdaniu będziemy ponad 2500.Ładna końcówka tygodnia
    > się zapowiada.Może p.Białek miał rację i 2700 jest w zasięgu.

    A na podstawie czego ci się tak wydaje - jeśli mogę zapytać . Jakiś wykres,
    czy to tylko taka zwyczajna "intuicja" ?.

    Endriu
    http://drendriu.ovh.org/

  • 4. Data: 2010-07-21 06:55:27
    Od: "Endriu" <n...@i...pl>

    > A na podstawie czego ci się tak wydaje - jeśli mogę zapytać . Jakiś
    > wykres, czy to tylko taka zwyczajna "intuicja" ?.

    A Skippy na iFutures szaleje z kreskami (że on się w tym wszystkim nie
    pogubi ...)

    http://ifutures.pl/2010-komentarze-czasie-sesji-t284
    8.html#p17164

    Ostatnio wyrysował jakis drugi trójkąt (zdaje się poniżej tamtego
    pierwszego). Jak mu się ten drugi nie wypełni, to się chyba nam kolega
    Skippy załamie po raz drugi ...

    Endriu
    http://drendriu.ovh.org/

  • 5. Data: 2010-07-21 07:22:29
    Od: "argon1953" <a...@o...pl>

    Użytkownik "Endriu" <n...@i...pl> napisał w wiadomości

> [...]
    >
    > Ostatnio wyrysował jakis drugi trójkąt (zdaje się poniżej tamtego
    > pierwszego). Jak mu się ten drugi nie wypełni, to się chyba nam kolega

    W tym tygodniu 61.8 % tj. ok. 2455 a 78.6 to 2520 .Wartość 2700 wynik.ze
    zniesienia dużej fali spadkowej i dotychczasowych zmian na GPW.to zasięg
    fali wyższego rzędu na 1-2 miesiące.np.we wrześniu./oczywiście ,jeśli mamy z
    p.Białkiem rację.

  • 6. Data: 2010-07-21 08:29:03
    Od: "news.mm.pl" <b...@z...pl>

    > W tym tygodniu mówisz że będzie 2700?
    > To ja lecę kupować

    nie kolego.
    ty siedzisz i czekasz na spadki.

  • 7. Data: 2010-07-21 10:06:27
    Od: Jan Werbiński <j...@t...bez.mai.la>

    Użytkownik "news.mm.pl" <b...@z...pl> napisał w wiadomości

    > nie kolego.
    > ty siedzisz i czekasz na spadki.

    Siedzę, ale to czego nie sprzedałem mi rośnie. Znowu będę musiał zapłacić
    podatek :-(

  • 8. Data: 2010-07-21 16:02:28
    Od: Delfino Delphis <D...@w...op.pl>

    Jan Werbiński wrote:

    > Siedzę, ale to czego nie sprzedałem mi rośnie. Znowu będę musiał zapłacić
    > podatek :-(

    Ja nie wiem, ty to jesteś szczęśliwy człowiek. Jak spada to super, jak
    rośnie to też. Ja zwykle mam na odwrót i tracę zarówno jak spada jak i
    rośnie :D

  • 9. Data: 2010-07-25 08:14:02
    Od: "Lech Dubrowski" <3...@3...com.pl>

    Użytkownik "argon1953"

    > W tym tygodniu 61.8 % tj. ok. 2455 a 78.6 to 2520. Wartość 2700

    Wyniki II kwartalu w spolkach amerykanskich podobnie jak w kwietniu podbily
    indeksy Jesli powtorzy sie sytuacja z maja i czerwca to nastepna moze nie
    tak gwaltowna fala wzrostu nastapi w pazdzierniku

  • 10. Data: 2010-07-26 20:08:35
    Od: "argon1953" <a...@o...pl>

    Użytkownik "Lech Dubrowski" <3...@3...com.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > podbily indeksy Jesli powtorzy sie sytuacja z maja i czerwca to nastepna
    > moze nie tak gwaltowna fala wzrostu nastapi w pazdzierniku
    Niestety ,nie zgadzam się.W październiku rozpoczną się duże spadki .Szczyt
    tej fali będzie we wrześniu.