  • 31. Data: 2011-09-07 04:42:45
    Temat: Re: Nowe w KK Citi
    Od: Michał 'Amra' Macierzyński <p...@m...pl>

    On 11-09-06 07:55, krzysztofsf wrote:

    > Swietnie - czyli do czasu az "mojego modelu karty" (silver MC) nie
    > wycofaja z oferty, to powinna zostac na takich warunkach jak
    > uzgodnione :)

    Pytanie, czy masz swoja oferte do konca swiata czy na oznaczony czas -
    mnie chyba dali na obroty 2 lata...

    --
    Zapraszam na http://www.bankowymokiem.pl - blog PKO Banku Polskiego
    Zobacz jak wygladaja Szkolne Kasy Oszczednosci http://www.szkolneblogi.pl

  • 32. Data: 2011-09-08 06:48:31
    Od: krzysztofsf <k...@w...pl>

    On 7 Wrz, 06:42, Michał 'Amra' Macierzyński <p...@m...pl>
    wrote:

    > Pytanie, czy masz swoja oferte do konca swiata czy na oznaczony czas -
    > mnie chyba dali na obroty 2 lata...

    Nie podawali mi terminu.
    Ot - ponegocjowalem na bazie rezygnowania z karty , poinformowamo, ze
    beda bezplatne przedluzenia przy okreslonych warunkach - i tyle.
    Informacja zaczela pojawiac sie na wyciagach - "jeszcze tyle brakuje,
    zeby karta miala bezplatne przedluzenie".
    Nie mam nic na pismie. Wg citiphone mialo byc bezterminowo (przy
    uzgadnianiu warunkow).

  • 33. Data: 2011-09-08 18:42:46
    Od: Michał 'Amra' Macierzyński <p...@m...pl>

    On 11-09-08 08:48, krzysztofsf wrote:
    > Nie mam nic na pismie. Wg citiphone mialo byc bezterminowo (przy
    > uzgadnianiu warunkow).

    tez tak mam ale cos mi swita, ze mi to zaoferowali na 2 kolejne lata
    (wczesniej mnie zwolnili z oplaty).

  • 34. Data: 2011-09-10 21:53:26
    Od: szczurwa <s...@g...com>

    On 8 Wrz, 08:48, krzysztofsf <k...@w...pl> wrote:

    > Informacja zaczela pojawiac sie na wyciagach - "jeszcze tyle brakuje,
    > zeby karta miala bezplatne przedluzenie".

    Przejrzałem kilka osatnich wyciągów i nic takiego nie znajduję...A
    może kart LOT-owskich to nie obejmuje ? Co roku muszę dzwoni i sie
    wykłócac...

  • 35. Data: 2011-09-11 19:42:59
    Od: Michał 'Amra' Macierzyński <p...@m...pl>

    On 11-09-10 23:53, szczurwa wrote:
    > Przejrzałem kilka osatnich wyciągów i nic takiego nie znajduję...A
    > może kart LOT-owskich to nie obejmuje ? Co roku muszę dzwoni i sie
    > wykłócac...

    Ja mialem pierwsze dwa lata za free (wniosek przez internet), potem
    chyba dali oferte za obroty, bo zaczalem rezygnowac (juz po okresie
    wypowiedzenia, wiec mogli pobrac oplate ;).

    Roznie pewnie podchodza - na wyciagu nie znajdziesz ,bo najpierw musza
    Ci to zaoferowac.
    Obroty do wyrobienia mam dosyc duze w sumie, ale karta wygodna -
    wszystkie rahcunki z niej place i jeszcze paybacki zbieram ;)

  • 36. Data: 2011-09-12 05:38:08
    Od: krzysztofsf <k...@w...pl>

    On 10 Wrz, 23:53, szczurwa <s...@g...com> wrote:

    > Przejrzałem kilka osatnich wyciągów i nic takiego nie znajduję...A
    > może kart LOT-owskich to nie obejmuje ? Co roku muszę dzwoni i sie
    > wykłócac...

    Widocznie co klient, to inny sposob przedluzenia :)
    Ja mam zwykla KKMC srebrna.

  • 37. Data: 2011-09-16 07:51:06
    Od: "k...@g...pl" <k...@g...pl>

    > Do tego jeszcze wymowilem KK MediaMarkt (splacany lapotop po 30
    > miesiacach - raty 0%) i jeszcze pod nozyczki idzie w najblizszym czasie
    > KK Tesco. Co ciekawe obslugiwana jest juz w placowkach Lukasa -
    > teoretycznie jeszcze jakies promocje sa dla tej karty. Na stronach Tesco
    > wciaz wisi Lukas.

    Za to na infolinii dedykowanej MC Tesco automat informuje o zmianach -
    o płatnościach rachunków w oddziałach Luka Bąk oraz o zmianie nazwy z
    Luka Bąk na Kredi Agrikol.
    Czyli już się nie zapłaci rachunków dogodnie "przy codziennych
    zakupach", trzeba się fatygować do oddziału.
    MC Tesco teraz oferuje darmowe raty w zależności od wysokości rachunku
    - 5,10 lub 15 rat.
    Transakcji nie rozłoży się na raty w kasach automatycznych, a kiedyś
    była taka opcja. Zgłaszałem to do Tesco, żeby dla wygody klientów
    uruchomili taką możliwość. Ale najwyraźniej Tesco ma własną wizję
    wygody klientów.

  • 38. Data: 2011-09-18 16:33:56
    Od: Jacek Osiecki <j...@c...pl>

    Dnia Mon, 5 Sep 2011 20:18:49 +0000 (UTC), Olgierd napisał(a):
    > Fajne koszulki polo sprzedają :)

    I całkiem fajne i niedrogie ciuchy dziecięce.

    Pozdrawiam,
    --
    Jacek Osiecki j...@c...pl GG:3828944